Blir lite tight om doktorn ska ha kikare.blom skrev:harrys
De gör sig bättre på lite öppnare ytor...
Eller så kan han ligga på taket och plocka de som försöker fly från Blompone.
Blir lite tight om doktorn ska ha kikare.blom skrev:harrys
det är ingen dum ide inte för att han kommer få så mycket att göra för fly komer dom fan inte att göra im in modeKyckling skrev:Blir lite tight om doktorn ska ha kikare.
De gör sig bättre på lite öppnare ytor...
Eller så kan han ligga på taket och plocka de som försöker fly från Blompone.
TERMINATOR skrev:Jag ska till carlbarks ska någon med?? svara snarast
erik skrev:Imorgon blir det långtur om vädret tillåter. Jag och Ricard funderade på att åka till Bike Trollhättan eller något annat kul ställe, givetvis ser vi till att åka lite mindre vägar som svänger mer än E20. Avresa blir runt 9:00, mer exkat tid och resmål kommer senare under dagen.
Sigge och blom funderade på att åka med, fler som är sugna?
Då hinner vi ju inte få på småhjulen på Ricards hoj jueerik skrev:Imorgon blir det långtur om vädret tillåter. Jag och Ricard funderade på att åka till Bike Trollhättan eller något annat kul ställe, givetvis ser vi till att åka lite mindre vägar som svänger mer än E20. Avresa blir runt 9:00, mer exkat tid och resmål kommer senare under dagen.
Jodå, om ni mekar ikväll eller går upp jäääättetidigt imorgon.Supermoto skrev:Då hinner vi ju inte få på småhjulen på Ricards hoj jue
erik skrev:Svara när jag ringer!!! Jag hade ett jobberbjudande men nu är det försent.
Har tyvärr inte tid för en sån lång tur. Måste vara i Örebro mellan kl 15-16. Får bli en annan gång istället.erik skrev:Imorgon kommer jag som sagt ta en tur med Schrunken, jag kommer åka från Örebro strax före 9 och direkt till Hallsberg för att möta upp Schrunken. Resans mål avgörs av vädret men det blir långtur... Regnar det på morgonen skiter vi givetvis i att åka.
Ring på mobilen om ni vill med.
Alla andra åkte till Uddevalla och kollade på VM.Tengil skrev:Jag ska åka till Hagfors med en jobbarkompis och kolla på cross SM eller va det nu var. Tar med kameran.
Kyckling skrev:Alla andra åkte till Uddevalla och kollade på VM.
Jag vet trevliga vägar mellan Mariestad och Lidköping, men tyvärr inga roliga vägar mellan Lidköping och Trollhättan, där är det mest flygrakor... vilket i och för sig inte är så dumt, men Harry Haffa kan ju stå längs med vägen med laser. De flyger med helikopter där ibland också.erik skrev:Imorgon blir det långtur om vädret tillåter. Jag och Ricard funderade på att åka till Bike Trollhättan eller något annat kul ställe, givetvis ser vi till att åka lite mindre vägar som svänger mer än E20. Avresa blir runt 9:00, mer exkat tid och resmål kommer senare under dagen.
Gaffa-mannen skrev:Jag vet trevliga vägar mellan Mariestad och Lidköping, men tyvärr inga roliga vägar mellan Lidköping och Trollhättan, där är det mest flygrakor... vilket i och för sig inte är så dumt, men Harry Haffa kan ju stå längs med vägen med laser. De flyger med helikopter där ibland också.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|