Jag Ska göra tråden

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
blom skrev:
Blir lite tight om doktorn ska ha kikare.
De gör sig bättre på lite öppnare ytor...

Eller så kan han ligga på taket och plocka de som försöker fly från Blompone. :D

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Kyckling skrev:
Blir lite tight om doktorn ska ha kikare.
De gör sig bättre på lite öppnare ytor...

Eller så kan han ligga på taket och plocka de som försöker fly från Blompone. :D
det är ingen dum ide :tummenupp inte för att han kommer få så mycket att göra för fly komer dom fan inte att göra :banana im in mode :banana

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Imorgon blir det långtur om vädret tillåter. Jag och Ricard funderade på att åka till Bike Trollhättan eller något annat kul ställe, givetvis ser vi till att åka lite mindre vägar som svänger mer än E20. Avresa blir runt 9:00, mer exkat tid och resmål kommer senare under dagen.

Sigge och blom funderade på att åka med, fler som är sugna?

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
erik skrev:
Imorgon blir det långtur om vädret tillåter. Jag och Ricard funderade på att åka till Bike Trollhättan eller något annat kul ställe, givetvis ser vi till att åka lite mindre vägar som svänger mer än E20. Avresa blir runt 9:00, mer exkat tid och resmål kommer senare under dagen.

Sugen men jag jobbar. :(

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:

Då hinner vi ju inte få på småhjulen på Ricards hoj jue :(

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Imorgon kommer jag som sagt ta en tur med Schrunken, jag kommer åka från Örebro strax före 9 och direkt till Hallsberg för att möta upp Schrunken. Resans mål avgörs av vädret men det blir långtur... Regnar det på morgonen skiter vi givetvis i att åka.

Ring på mobilen om ni vill med.

Aero

PBR
Gick med
23 May 2003
Hoj
Stor, go & tysk
erik skrev:
Imorgon kommer jag som sagt ta en tur med Schrunken, jag kommer åka från Örebro strax före 9 och direkt till Hallsberg för att möta upp Schrunken. Resans mål avgörs av vädret men det blir långtur... Regnar det på morgonen skiter vi givetvis i att åka.

Ring på mobilen om ni vill med.
Har tyvärr inte tid för en sån lång tur. Måste vara i Örebro mellan kl 15-16. Får bli en annan gång istället.

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Jag ska åka till Hagfors med en jobbarkompis och kolla på cross SM eller va det nu var. Tar med kameran. :)

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Kyckling skrev:
Alla andra åkte till Uddevalla och kollade på VM. :rolleyes: :D
:FU

Vi hade trevligt och käkade hamburgare!
Jävlar va dom hoppar! :Bugar

Bifogat

• Liten 1.JPG
    Liten 1.JPG
    95.6 KB · Visningar: 36
  • IMG_4486.JPG
    IMG_4486.JPG
    74 KB · Visningar: 29
  • Liten2.JPG
    Liten2.JPG
    135.4 KB · Visningar: 34

Gaffa-mannen

Touringdäck på Gelleråsen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSF 1200s Bandit, + Honda ANF125 Innova
erik skrev:

Jag vet trevliga vägar mellan Mariestad och Lidköping, men tyvärr inga roliga vägar mellan Lidköping och Trollhättan, där är det mest flygrakor... vilket i och för sig inte är så dumt, men Harry Haffa kan ju stå längs med vägen med laser. De flyger med helikopter där ibland också. :död

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Gaffa-mannen skrev:
Jag vet trevliga vägar mellan Mariestad och Lidköping, men tyvärr inga roliga vägar mellan Lidköping och Trollhättan, där är det mest flygrakor... vilket i och för sig inte är så dumt, men Harry Haffa kan ju stå längs med vägen med laser. De flyger med helikopter där ibland också. :död

Vi åkte till Beviks istället. Småvägar nästan hela tiden och endast regn en kort stund på hemresan (fast då regnade det ordentligt kan jag lova...)

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin