Jag ska ut och fotografera

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Usch ,vilket surväder..tror inte jag åker till SM i lunda iaf,,,lider med arrangören :(
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Jag få se gör väl ett försök att åka dit eftersom jag iallafall ska till biltema & lämna tillbaka lite saker!
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Trolig Bultsväng idag ons. från 18-tiden ca . Ta't lugnt
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Har åkt på en jävla förkylning så det blir ingen fotografering av speedcross i Arlanda! :mad:
 

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Ort
Järfälla
Hoj
Hornet 600
Tills det blir mörkt eller jag ledsnar på att det inte kommer nå hojar :) Borde ju va kvar till 19-rycket nån gång iaf skulle jag tro, men som sagt, kommer det en hoj i halvtimmen så drar jag fortare :rolleyes:

Ska smida lite planer här nu! Se om jag hinner ut o fastna på bild :D
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Imorrn verkar det bli finväder, så jag åker ut till bulten och ställer mig och fotar från ca 11 å framåt några timmar! Sista chansen för året att bli med på kort kanske? ;)
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
I morgon vid 11-12 tiden tror jag att Bulten får ett par timmars besök av mig igen. Sir väs kanske gömmer sin videokamera i vägkanten igen ,,haha
 

Str3 R

Guest
Lite OT men om det är nån som gillar gamla hojar så har MCHK rallyn lite då och då, då får man se gamla hojar i skick som nya vara ute och köra. I dag är en sån dag när vi ska brumma gammelhojar, vi utgår från Eggeby Gård i Spånga. Jag lämnar min BSA från -44 hemma för jag har inte lärt mig kicka igång den riktigt rätt, den surar snarare igen än startar... Lite jobbigt för man blir rejält varm av allt kickande. Bara ett tips om det är nån som gillar gammelhojar. :)
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Trevligt. Jag vet inte om jag i just detta fall kan närvara. Men jag uppskattar att det kommer förslag på event man kan fota. I bland är det svårt att hitta vad som är på gång överallt. Kanske skulle skapa en "Vad händer" tråd.Kanske finns redan?. :)
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Trevligt. Jag vet inte om jag i just detta fall kan närvara. Men jag uppskattar att det kommer förslag på event man kan fota. I bland är det svårt att hitta vad som är på gång överallt. Kanske skulle skapa en "Vad händer" tråd.Kanske finns redan?. :)
Väldigt OT, men SMC, Svemo mfl har ju egna kalendrar, men dom har ju inte allt inom sina områden ens :( Och ska man hitta allt så får man googla i 3h varje helg :huvet Swedie, gör nått åt saken! :7peta
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Ska till Arlanda crossbana vid kl 1030 & fota lite, får se om jag hinner ta en tur till bogesund sen!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top