GubbLasse
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 28 Jun 2008
- Hoj
- Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Usch ,vilket surväder..tror inte jag åker till SM i lunda iaf,,,lider med arrangören
Ikväll är jag på plats på bulten å fotar från 16:30 å framåt.
Tills det blir mörkt eller jag ledsnar på att det inte kommer nå hojar Borde ju va kvar till 19-rycket nån gång iaf skulle jag tro, men som sagt, kommer det en hoj i halvtimmen så drar jag fortarehur länge tror du att du blir kvar? Kul att du fotar ute i det fria!
Tills det blir mörkt eller jag ledsnar på att det inte kommer nå hojar Borde ju va kvar till 19-rycket nån gång iaf skulle jag tro, men som sagt, kommer det en hoj i halvtimmen så drar jag fortare
Väldigt OT, men SMC, Svemo mfl har ju egna kalendrar, men dom har ju inte allt inom sina områden ens Och ska man hitta allt så får man googla i 3h varje helg Swedie, gör nått åt saken!Trevligt. Jag vet inte om jag i just detta fall kan närvara. Men jag uppskattar att det kommer förslag på event man kan fota. I bland är det svårt att hitta vad som är på gång överallt. Kanske skulle skapa en "Vad händer" tråd.Kanske finns redan?.
Nån som ska ut till Bulten i kylan och fota??
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari