Jag tror jag har sabbat det....

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Sitter här på jobbet och vet inte vad jag ska göra. Jag tror att det är slut mellan mig och flickan... Jag vet att det har varit många trådan om sånt här, men jag måste få vända mig nånstans...
Vet inte vad jag ska göra.... Jag älskar henne så jävla mycket, jag vet att det finns andra.... men hennes själ rör verkligen vid min..
FAN FAN FAN...
Det är som Mavve säger, Leva eller helvete...
FAN.....
Fatta..allt är borta, allt som man bryr sig om...fan fan fan
Känns som att det är lika bra att lämna in.... Inget kommer att funka utan henne, hon betyder allt!!!!

:död

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
akora skrev:
Sitter här på jobbet och vet inte vad jag ska göra. Jag tror att det är slut mellan mig och flickan... Jag vet att det har varit många trådan om sånt här, men jag måste få vända mig nånstans...
Vet inte vad jag ska göra.... Jag älskar henne så jävla mycket, jag vet att det finns andra.... men hennes själ rör verkligen vid min..
FAN FAN FAN...
Det är som Mavve säger, Leva eller helvete...
FAN.....
Fatta..allt är borta, allt som man bryr sig om...fan fan fan
Känns som att det är lika bra att lämna in.... Inget kommer att funka utan henne, hon betyder allt!!!!

:död
berätta vad du gjort då, så kanske det blir lättare att hjälpa

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Det går över. Jag vet att det inte är någon tröst just nu, men så är det. Antingen kommer du släppa henne och hitta en ny eller så komemr du, i värsta fall, vänja dig vid att leva med saknaden. Oavsett så kommer du må bättre till slut.

Sup dig löjligt full i goda vänners lag och skäm ut dig genom att hata kvinnor och bli riktigt gråtmild framåt natten. Vänner har man för att plåga i såna här lägen :)

Boije

Kör bil.
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
Hojlös...
Om du sabbat det, inte mycket annat än att krypa till korset och försöka få rätsida på eländet. Dumt att vänta och se.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
akora skrev:
Jag har väl bara varit en idot som vanligt.... Jag hatar det här....
försök att snacka med henne då.. mår du så piss som du säger så kanske du inte ska göra ´som chrille säger.. sprit lär ju inte göra så att du mår bättre ialf. specielt inte dagen efter. men han har rätt i att det går över med tiden.. men det kanske tar 3 år.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
akora skrev:
Jag har väl bara varit en idot som vanligt.... Jag hatar det här....

Som vanligt?

Då finns det tyvärr en mörkare sida av det hela som helt enkelt innebär att du får skylla dig själv!

"Förlåt" är inget ord som reparerar alla övertramp, utbrott och förolämpningar bara för att man säger det varje gång. Gör man sedan om sina dumheter så visar man bara att man inte menade ett skit när man sa förlåt.
När du säger som vanligt kan det faktiskt vara så enkelt att du har betett dig som en idiot en gång för mycket och då är det bara att bita ihop och lära sig läxan tills nästa gång.

akora

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
blom skrev:
försök att snacka med henne då.. mår du så piss som du säger så kanske du inte ska göra ´som chrille säger.. sprit lär ju inte göra så att du mår bättre ialf. specielt inte dagen efter. men han har rätt i att det går över med tiden.. men det kanske tar 3 år.

Vi har talat om det, det är just det vi har. Vet bara inte vad fan jag ska göra åt saken... Vet bara att det som vi hade var något som jag aldrig känt förut, är rädd för att jag aldrig kommer att kunna känna något liknande igen..
Just nu känns det som om det inte spelar någon roll om jag vaknar i morgon eller inte..

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Chrille skrev:
Som vanligt?

Då finns det tyvärr en mörkare sida av det hela som helt enkelt innebär att du får skylla dig själv!

"Förlåt" är inget ord som reparerar alla övertramp, utbrott och förolämpningar bara för att man säger det varje gång. Gör man sedan om sina dumheter så visar man bara att man inte menade ett skit när man sa förlåt.
När du säger som vanligt kan det faktiskt vara så enkelt att du har betett dig som en idiot en gång för mycket och då är det bara att bita ihop och lära sig läxan tills nästa gång.
ORD!

men om det är som jag tror. så är min fråga, var det så mycket kärlek från din sida?

akora

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Chrille skrev:
Som vanligt?

Det blir ingen nästa gång, och jag vet inte vad jag har gjort för fel... antar att det enda felet jag gjort är att vara min själv...

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
akora skrev:
Jag skulle kunna offra mitt liv för henne...
det var ju tydligen det du gjorde.. om du nu varit otrogen så får du skylla dig själv, för då var du ialf inte tillräkligt kär i henne.. både hon och du kommer över det och hittar nya vägar och kanske partners

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
akora skrev:
Det blir ingen nästa gång, och jag vet inte vad jag har gjort för fel... antar att det enda felet jag gjort är att vara min själv...

Vet du inte vad du har gjort för fel? Och ni har pratat om det?

Antingen har din tjej förklarat och du inte har lyssnat eller så är det inte ditt fel. Det kan helt enkelt vara så att hon inte vill ha dig. Det är inte något där man kan snacka om skuld överhuvudtaget, ni är helt enkelt inte menade för varandra om inte känslorna är ömsesidiga.

Jag säger inte så här för att vara elak utan för att peka på det självklara - Det behöver inte vara någons fel alla gånger. "Någons fel" är det när vi snackar om konkreta ting som svartsjuka, taskigt temperament, otrohet eller annat som kan sättas på en enskild person. Att det bara inte funkar mellan er är inte ditt fel - det är bara fel.

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
akora skrev:

För att få svar så är den enda lösningen att fråga tjejen i fråga vad du gjort för fel.
Du får därefter agera efter svaret du får.
Du får väl rannsaka dig själv och fundera ut om du behandlar henne som hon bör behandlas.
Lycka till.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jag tror det är som chrille säger.. ni är inte gjorda för varandra.. och man kan få intresse för anndra under resans gång

akora

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
blom skrev:
det var ju tydligen det du gjorde.. om du nu varit otrogen så får du skylla dig själv, för då var du ialf inte tillräkligt kär i henne.. både hon och du kommer över det och hittar nya vägar och kanske partners

Jag har inte varit otrogen.. jag har inte ens svurit åt henne. Jag bara finns till men det är tydligen tillräckligt..

akora

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
LasseR6 skrev:
För att få svar så är den enda lösningen att fråga tjejen i fråga vad du gjort för fel.
Du får därefter agera efter svaret du får.
Du får väl rannsaka dig själv och fundera ut om du behandlar henne som hon bör behandlas.
Lycka till.

Jo, men jag tror inte det spelar någon roll.. Men tack iaf

akora

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
blom skrev:
jag tror det är som chrille säger.. ni är inte gjorda för varandra.. och man kan få intresse för anndra under resans gång

Du menar att hon skulle ha träffat någon annan??!?!?

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
akora skrev:
Jag har inte varit otrogen.. jag har inte ens svurit åt henne. Jag bara finns till men det är tydligen tillräckligt..
då är väl svaret inte så svårt.. du är den du är och hon är den hon är.. - och - går inte ihop.. och som jag sa man kan bli intresserad av nya mäniskor

akora

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
blom skrev:
då är väl svaret inte så svårt.. du är den du är och hon är den hon är.. - och - går inte ihop.. och som jag sa man kan bli intresserad av nya mäniskor

Jo du har väl rätt. Jag undrar bara hur man lyckas göra allting fel i sitt liv.. Jag kan ju för fan inte ens vissla!!! snacka om misslyckad....

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln