Jag tror jag har sabbat det....

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fAn jag har EXAKT samma bekymmer... det är fan hemskt..... har vart ihop med flickan min i två år snart... Det är tyldigen påväg utför.... å som vanligt är det fan jag som "förlorar"..... visst hon kanske inte njuter av detta heller, men det är ju hon som sårar....

Nä, jag vet hur det känns.... verkligen förjävligt.... jag mår piss.........supa ner sig hjälpte, igår,..... nu e jag bara bakfull å tycker synd om mig själv..........

å så är det dåligt väder oxå.....life sux....

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
Chrille skrev:
Då får man lida för att man är fegis istället. I de här lägena finns inget att vinna på att vara feg. Att vara kräsen är en annan sak, man ska välja jävligt noga och välja med mer än hormonerna men att fega är dumt och elakt.

Skulle inte vilja kalla det feghet...mer försiktighet.
Inte falla så lätt för en person förrän man känner den verkligt bra.

Men som sagt är det nog mer en mekanism inom en som inte är så lätt att styra.
Samma som om ett barn bränner sig på spisen så gör hon inte om det i första taget igen.
Psykologiskt...kanske.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
MBGIRL skrev:
Skulle inte vilja kalla det feghet...mer försiktighet.
Inte falla så lätt för en person förrän man känner den verkligt bra.

Men som sagt är det nog mer en mekanism inom en som inte är så lätt att styra.
Samma som om ett barn bränner sig på spisen så gör hon inte om det i första taget igen.
Psykologiskt...kanske.
akora hugg och brännnnnn jag har oxå varit i samma sitts tidigare.. som chrille säger så blir man starkare sen.. jag har tom varit med om det 2 gånger

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
LasseR6 skrev:
Han som fortfarande väntar på dig Polly(antar att det inte var ironi att han fortfarande väntar) hade förmodligen behövt en utförlig förklaring om varför du dumpade honom.
Väntar han fortfarande? *svårt-att-greppa-smiley*

Tyvärr verkar det inte bättre :( Jag har haft sporadisk kontakt med honom under åren och min mamma har haft kontakt med hans mamma så jag vet att han inte kommit över mig. Men jag kan bara hoppas att han en dag träffar en bra tjej som han kommer bli kär i. Han fiskar och jagar och har inte så mkt tid över och jag tror han är ganska nöjd med sitt liv ändå. Vi har ju fina minnen från våra år tillsammans. Jag trodde inte heller jag skulle träffa nån som jag kunde bli lika kär i som honom, men det tog nio år och nu är jag ännu kärare :kär Men vägen hit har känts hopplös ibland, även om man varit med underbara killar (och f.ö. även råkat ut för en massa skit). Det fanns ju liksom ingen som han.. Jag har många gånger tänkt gå tillbaka till honom, för egentligen vet jag inte riktigt själv vad som var fel. Förutom att jag var väldigt ung och han var mycket äldre. Men nu är vi ju mer "jämngamla" fast ändå...nej det bara är så att det inte känns helt rätt. Och det har jag ju fått bekräftat nu när jag hittat min drömprins :kär

Chrille skrev:
Varför är han koko för det? Han har haft världens jävla otur och det kan varken han elle Polly göra något åt, men det gör honom ju inte knäpp - bara olycklig. Shit happens och en del av oss hittar ingen ny...

Ja, tyvärr kan livet va orättvist. Men så finns det ju andra saker i livet som också gör oss lyckliga.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Polly skrev:
Tyvärr verkar det inte bättre :( Jag har haft sporadisk kontakt med honom under åren och min mamma har haft kontakt med hans mamma så jag vet att han inte kommit över mig. Men jag kan bara hoppas att han en dag träffar en bra tjej som han kommer bli kär i. Han fiskar och jagar och har inte så mkt tid över och jag tror han är ganska nöjd med sitt liv ändå. Vi har ju fina minnen från våra år tillsammans. Jag trodde inte heller jag skulle träffa nån som jag kunde bli lika kär i som honom, men det tog nio år och nu är jag ännu kärare :kär Men vägen hit har känts hopplös ibland, även om man varit med underbara killar (och f.ö. även råkat ut för en massa skit). Det fanns ju liksom ingen som han.. Jag har många gånger tänkt gå tillbaka till honom, för egentligen vet jag inte riktigt själv vad som var fel. Förutom att jag var väldigt ung och han var mycket äldre. Men nu är vi ju mer "jämngamla" fast ändå...nej det bara är så att det inte känns helt rätt. Och det har jag ju fått bekräftat nu när jag hittat min drömprins :kär

Ja, tyvärr kan livet va orättvist. Men så finns det ju andra saker i livet som också gör oss lyckliga.
som att köra hoj tex..

nu i R-1000 :D

Big_Mike

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2003
Hoj
929a
Hmm då kanske jag missuppfattade vad Akora kände.. Men är det samma känsla som jag hade att "där gick den anledning jag hade att leva" så kommer man inte tillbaka med samma glöd. Jag kan inte yttra mig om hur det kommer kännas då jag e 40 men ska jag trösta han med hur det kanske känns om 15 år?

Chrille skrev:
FEL! När man väl kommer tillbaka så kan man göra det som en jävla vulkan. Att inte våga brinna är att fega ur från en del av det som är riktigt viktigt här i livet!

Mingves

Guest
Välkommen till klubben!
Jag träffade en ny tjej för 2,5 mån sedan som jag var ihop med i 5 veckor. Det kändes verkligen som tjejen i mitt liv. Tyvärr var jag inte killen i hennes eller i varje fall så sa det inte klick direkt för henne....så vi skulle vara vänner och se om det skulle utvecklas till något mer....men efter en vecka sa jag att det fick räcka. Vara kompis med den man helst skulle vara ihop med, det funkar ju tyvärr inte:( Man blir bara sårad, bättre att glömma och gå vidare i livet.
Så nu är man singel och ute på jakt igen, visst det är inte kul att vara olyckligt kär men hellre det än att bara träffa henne som kompis...

Hoppas att det löser sig, det finns ju massor med tjejer där ute!

//M

HanneZ

Guest
yepps, ut i skogen o skaffa lite adrenalin i pumpen, de hjälper! Sen ere bara o bita ihop, jag gjorde slut med min tjej sen 1,5 år tillbaka för typ 2 månader sen. Vi bodde ihop så de va lite jobbigt men det känns redan bättre efter några dagar!

Mvh. Hannes

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Chrille skrev:
Varför är han koko för det? Han har haft världens jävla otur och det kan varken han elle Polly göra något åt, men det gör honom ju inte knäpp - bara olycklig. Shit happens och en del av oss hittar ingen ny...

Svårt-att-greppa-smileyn var till mig. Det var jag som hade lite problem att förstå hur han kunde hänga upp sig totalt på Polly.
Fast jag har ju inte träffat Polly förstås.
Nej inte är han knäpp för att han inte har hittat någon ny.
Hmm, ska försöka uttrycka mig bättre i fortsättningen.

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Rikard, surt sa räven...

När man gjort allt kan man inte göra så mkt mer.
Så prova allt, hjälper det inte så är det väll bara att...

[19:49] <Zero_icE> har du raggat från bil någon gång?
[19:50] <NoicE> neej det har jante =P
[19:50] <NoicE> hur gör man?
[19:50] <Zero_icE> måste ju testa..
[19:50] <Zero_icE> ut med näven och vinka lite
[19:50] <Zero_icE> sen säger du något coolt =)

;)

Ring om du vill snacka lite skit...

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Förhållanden knakar alltid i fogarna förr eller senare...
Tala om hur du känner för henne och snacka mycket med henne så lovar jag att det löser sig :tummenupp
Mitt senaste förhållande hängde på en lös tråd ett antal gånger p.g.a att jag hade strulat till det på det ena eller andra sättet. Men oftast löste det sig efter ett tag... Ge inte upp bara :fakta
Du får helt enkelt smöra som en jävla gris...jobbigt kan tänkas men det kanske är värt det eller :tuttar

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Tack till er som hört av sig, kan nu meddela att jag har talat med henne igen. Hon säger att hon älskar mig men att hon vill ha lite tid för sig själv så att hon kan träffa sina vänner lite mer. Hon säger att hon inte vill göra slut, men att hon inte vill träffas på ett tag, så visst finns det en liten chans att det löser sig, men risken är väl inte så pass stor att man ska skryta med den =(
Men men, det är väl bara och bita ihop och inse att man är en loser.

Tack i alla fall för att ni bryr er, ni är viktigt för mig!!

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
akora skrev:
Hon säger att hon älskar mig men att hon vill ha lite tid för sig själv så att hon kan träffa sina vänner lite mer. Hon säger att hon inte vill göra slut, men att hon inte vill träffas på ett tag
Ledsen att säga det här, men om hon sade så ska du inte ha alltför mycket hopp. Försök att glömma bort henne ett tag... gör saker som du tycker är kul istället för att gräva ner dig :fyllisar

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
akora skrev:
Tack till er som hört av sig, kan nu meddela att jag har talat med henne igen. Hon säger att hon älskar mig men att hon vill ha lite tid för sig själv så att hon kan träffa sina vänner lite mer. Hon säger att hon inte vill göra slut, men att hon inte vill träffas på ett tag, så visst finns det en liten chans att det löser sig, men risken är väl inte så pass stor att man ska skryta med den =(
Men men, det är väl bara och bita ihop och inse att man är en loser.

Tack i alla fall för att ni bryr er, ni är viktigt för mig!!

Det är fan kusligt! Är vi ihop med samma tjej eller??? Så säger min tjej oxå....vill ha tid å bla bla bla inte vet å bla bla bla......... usch..... hoppas det löser sig för dig.... och mig...... fan va jobbigt det är.........brudar är onda...... så är det.

/H

akora

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
hållundan skrev:
Det är fan kusligt! Är vi ihop med samma tjej eller??? Så säger min tjej oxå....vill ha tid å bla bla bla inte vet å bla bla bla......... usch..... hoppas det löser sig för dig.... och mig...... fan va jobbigt det är.........brudar är onda...... så är det.

/H

Jo, jag håller med.. Hon säger att hon älskar mig och att hon vill fortsätta att leva med mig, men att hon ändå måste tänkte lite..

Så jag sitter bara här och väntar på att hon ska höra av sig och säga att hon träffat någon annan.....

akora

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
berggren_martin skrev:
Ledsen att säga det här, men om hon sade så ska du inte ha alltför mycket hopp. Försök att glömma bort henne ett tag... gör saker som du tycker är kul istället för att gräva ner dig :fyllisar

Jo, jag vet... men hon kommer alltid att finns där... pust.. jag vet att det inte kommer att bli något mer mellan oss, känns bara så jävla svårt att fatta..

Lemon

,,,,,,
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -08
Försök få henne svartsjuk, tex på krogen står du och hänger vid nån annan tjej tex.
Även om ni gjort slut/hon gjort slut så kommer hon ändå få svartsjukekänslor när hon ser dej med en annan. :kocko

Så kan jag känna ibland, även om det är mitt X som jag bara va tillsammans med i några månader står med nån annan kille får man ändå konstiga känslor när man ser det.Det var jag som gjorde slut och jag ångrar det inte men känslorna kommer ändå, vare sej man vill eller inte...

Hoppas det löser sej. skriv ett brev där du beskriver HUR MYCKET hon betyder för dig och att du inte kan leva utan henna och bla bla bla :) dom får skuldkänslor.
skicka lite sms till henne,det brukar lösa sig till slut! Lycka till

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
hållundan skrev:

/H

Det ni har råkat ut för är fega brudar. Ryggradslösa våp helt enkelt.

Ni har faktiskt rätt att kräva att bli sjysst behandlade och kan de inte gå med på det så tycker jag att ni ska fundera över vilken typ av brud ni egentligen vill ha. Det ni har fått höra är standardfraserna som oftast betyder att de egentligen inte är speciellt glada i ert förhållande längre men är för veka för att gå ut i världen ensamma. De vill helt enkelt ha kvar er som en sorts garanti tills dom verkligen vet vad de vill göra. Det är bara det att de är inte bombis men tämligen säkra på att vad de än vill göra så kommer det inte inkludera er....

Låter jag rå så fråga er själva varför ni ska stå på hold??? Ville de vara ifred ett tag så behöver ni inte umgås men de kan fanimej, utifrån omtanke, hålla kontakten med er. Då är det upp till er att bete er lite starkt och inte gnälla, böla, böna och be varje gång ni snackar, men det innebär inte att ni är dörrmattor.

Att "de vill ha tid för sig själv" innebär oftast ett av tre ting:
- ert förhållande är lite korkat utformat vilket gör att bruden känner sig fångad. Det är, i ett friskt förhållande, naturligtvis inbillning men rannsaka dig själv - Är du en svartsjuk klängapa som inte kan acceptera att ni umgås på var sitt håll? Då har du skapat den situation du nu befinner dig i.
- Du är hopplös att prata med. Vare sig du grinar eller blir förbannad när det ska diskuteras hjärta o smärta så orkar inte bruden med dig. Men det kan vara så att brudj-eln är för konflikträdd för att säga dig sanningen.
- Hon vill vara snäll och inte såra dig. En av de mest korkade lögner som finns för det är bättre att ta smällen med en gång istället för att gå och hoppas....

Mingves

Guest
Akora, det låter som tjejen jag dateade....vi kan väl börja om som kompisar var vad hon sa....inte riktigt det man vill höra. Sedan att hon gick på krogen med sina killkompisar gjorde inte att jag kände det som att det skulle ordna sig heller. Så jag sa tack och hej....inte alls kul men det bästa i längden. Jag vill ju inte vara "kompis" och upptäcka att hon har nån ny snubbe på G...

///M

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...