Jag tror jag har sabbat det....

hermes

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
SÅLD
äntligen

nu har jag äntligen fått min tjej att sappa på sporthoj och det är tack vare er alla som disskuterar annat än hoj, hon kommer hädan efter att vara inne på sporthoj och leta efter relations snack, för att förstå hur män (killar) disskuterar relationer, sandra hälsar att chrille hade väldigt bra svar. :)
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Men alltså, jag fattar att du är kär, du verkar oxo vara rätt så ung och ni har vart tillsammans i över 1 år.
Längden på förhållandet e ju ok, men det är ingen längd som riktigt sammanfogar 2 personer......
Du verkar som sagt ung och det påminner mig faktiskt om mitt livs kärlek jag hade i 18årsåldern, vi var tillsammans i över 3år.....och så vitt jag minns så var hon då nån jag inte kunde vara utan. Men det visade sig att det var bara att fortsätta o doppa i grottor tills man hittade en grotta som passade en bra :)(ironi)
Du kommer att bli kär igen i nån härlig pudding och då kommer den gamla att vara som bortblåst, kan hända att i början så jämför man dom nya med den gamla o fastnar i ett dåligt spår. Tänk på att hon är bara bäst i dina tankar inte i verkligheten, akta dig för att höja upp henne på en pediestal för dom är det bara i ens tankar.

Äsch, det löser sig fattar du väl, varje dag går killar o tjejer igenom samma skit som du just nu och dom reder sig, precis som du skall göra, ok???

//R
 

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Hmm, ryktet säger (alterantivt 'min kompis') att det kan ta upp till ett år att bli hyfsat fri från ett ex.

Sen kan man sakna 'henne' ännu längre fast då inser man hyfsat snabbt att det inte är Henne man saknar utan Någon.

Nu är det vår, hitta ett vårstrul/sommarstrul, meka runt lite och lev livet. Återfall kommer garanterat dock.


Äh vafan, svammel. DRICKA SPRIT OCH HÅLLA KÄFTEN DRICKA SPRIT OCH HÅLLA KÄFTEN DRICKA BILLIG SPRIT, _DET_ är lösningen på ALLA problem! :tummenupp
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
ut o kör hoj nu för fan, finns ju massa fjortisar med schysst lökar vid Donken:)

Glömde iofs en sak, mitt ex o jag har ett litet problem med varandra:( varje gång vi ses, inte så ofta tack o lov(hon bor i Stockholm nu) så är det precis som om vi flyger tebax till tiden vi var tillsammans o nykära, rent utav livsfarligt och man får fan ta mig behärska sig om man inte skall fucka upp nåt. Ett tips då: dont have sex with your ex. Fast fan va skönt det e:)

//R
 

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Ort
utanför Riala City
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Visst ut och kör hoj , :fyllisar O lev för F-n!

Hittar du en storscha :tuttar så fråga om hon vill ha lite musarm ! :Bugar
 

Bifogat

  • musarm.gif
    musarm.gif
    54.4 KB · Visningar: 174

DoJJaN

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Ort
Skåne
Hoj
Kommer
Chrille skrev:
FEL! När man väl kommer tillbaka så kan man göra det som en jävla vulkan. Att inte våga brinna är att fega ur från en del av det som är riktigt viktigt här i livet!

Vissa saker sätter rejäla spår..
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Nu har jag väl blitt av med det däringa "återfallet" jag drabbades av härom natten. Aja. Livet är rätt gött ändå. Synd att mina packboxar gått åt helvete bara...
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
brukar inte yppa mina känslor här, men har själv förlorat kärleken nyss och det känns för jävligt.
man ger allt men hittar tyvärr nånn som inte själv mår bra och inte kan erkänna det för sig själv, maktlös är bara förnamnet.
 
Last edited:

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ale kommun
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
akora skrev:
Är du verkligen säker på att du göra det? jag trodde också att jag fick ett återfall för bara några veckor sen, men när jag tänkte till så insåg jag att jag inte alls saknade henne. Fick istället reda på att hon saknade / saknar mig, vilket faktiskt fick mig att sakna henne ännu mindre.
Lev livet ett stund och strunta i henne, det är så jag gör och jag mår skit bra av det :tummenupp
Känna efter kan du göra till hösten när du ställer in hojen :)


That´s the spirit boy! Tänk på mig då som äntligen avslöjade mitt ex som strulade med 2 snubbar bakom ryggen på mig, förra veckan var det. Trots att hon nekade, hon ljög så intensivt att hon själv trodde på det. Fan! Känner mig totalt fucked up, som en riktig loser och likadant var det för mig, jag litade på henne,älskade henne som en gudinna och gjorde allt för att hon skulle må bra med mig. 7 år rätt åt H-E!
Nu e man singel igen och det är bara till att gilla läget. Jag saknar henne inte ett dugg nu. Hennes själ är mer rutten än ett äpple som har legat på marken i ett år typ. Det jag grämer mig över är "VARFÖR?" :huvet
Dom två typerna är 2 riktiga nollor för övrigt som inte kan erbjuda henne ett smack. Den första är 24 år, bosatt i Ungern, ser ut som en tanig skol pojke, utan jobb och pengar som bor hemma hos sina päron, den senare är en på hennes jobb. En kort, lönnfet med ölmage, flintis vid 31 med 2 barn sen tidigare, ett ärr på överläppen, vittnar om att han har varit harmynt en gång i tiden. Ingen bil inget körkort. När man har läst detta så kan man börja undra vad som rörde sig i hennes huvud. Köttets lustar?
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
akora skrev:
Jag skulle kunna offra mitt liv för henne...

kanske inte är det hon vill, köp en stor bukett blommer till henne, röda rosor och en middag på resturang! smakar det så kostar det, jag hade deffenitivt get vika......tror hon gör det med, men tabba dig inte! lyssna på hur hon vill ha det, och se om du tycker att det är värt det


lycka till!
 
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
ajja vet inte om du rätt ut det här,, om du fortfarande vill ha henne sluta tyck synd om dig själv och bort med dåliga självförtroendet.. fan bara det räcker jue till att förstöra förhållanden... prata med henne va dig själv, vafa duger inte det så skit it,,, tro mig det känns bättre efter nån vecka om det inte skulle funka...
 

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
chrille-r1000 skrev:
That´s the spirit boy! Tänk på mig då som äntligen avslöjade mitt ex som strulade med 2 snubbar bakom ryggen på mig, förra veckan var det. Trots att hon nekade, hon ljög så intensivt att hon själv trodde på det. Fan! Känner mig totalt fucked up, som en riktig loser och likadant var det för mig, jag litade på henne,älskade henne som en gudinna och gjorde allt för att hon skulle må bra med mig. 7 år rätt åt H-E!
Nu e man singel igen och det är bara till att gilla läget. Jag saknar henne inte ett dugg nu. Hennes själ är mer rutten än ett äpple som har legat på marken i ett år typ. Det jag grämer mig över är "VARFÖR?" :huvet
Dom två typerna är 2 riktiga nollor för övrigt som inte kan erbjuda henne ett smack. Den första är 24 år, bosatt i Ungern, ser ut som en tanig skol pojke, utan jobb och pengar som bor hemma hos sina päron, den senare är en på hennes jobb. En kort, lönnfet med ölmage, flintis vid 31 med 2 barn sen tidigare, ett ärr på överläppen, vittnar om att han har varit harmynt en gång i tiden. Ingen bil inget körkort. När man har läst detta så kan man börja undra vad som rörde sig i hennes huvud. Köttets lustar?
Förstår att du känner dig blåst, har själv aldrig varit med om att någon varit otrogen mot mig (vad jag vet), men jag kan tänka mig att man känner sig rejält värdelös. Men personligen så tror jag att folk är otrogna för att de har en brist och vill bevisa något för sig själv.
Du verkar i alla fall ha kontroll över situationen :tummenupp
Hoppas att du njuter lika mycket av singellivet som jag gör :)

Ha en fortsatt toppen sommar!
 

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Miss_Orchidee skrev:
kanske inte är det hon vill, köp en stor bukett blommer till henne, röda rosor och en middag på resturang! smakar det så kostar det, jag hade deffenitivt get vika......tror hon gör det med, men tabba dig inte! lyssna på hur hon vill ha det, och se om du tycker att det är värt det


lycka till!
Tack för tipset :tummenupp
Kan dock meddela att jag kommit över henne och att jag mår toppen av att vara singel :) hade ingen anning om att det fanns så här mycket fina flickor i sverige :tummenupp
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Singel är gay.... Jag har vart dum dör länge nu. VIll ha en tjej som är sådär bra som bara tjejer kan vara...

Här är jag :7peta....
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top