Jorrd
Twins are number one
Mavve skrev:Var fan har du fått det ifrån.
När jag hade min tjej fick man tacka nej till flera st.
Nu får man ju inte ens chansen att tacka ja till ens fläskiga Fia......
Nåt måste va konstigt![]()
Kinesen då?

Jarle skrev:Presis ,här ska ingen hänga. Jag säger som dom gör i norrlandsguld reklamen: "men Gunillas kusin e ju singel" Skämt åtsido, jag kan bara säga att det blir faktiskt bättre med tiden om du läser tråden ser du att jag har haft liknande broblem men lyckas återhämta mig nu (det tog några månader men jag mår mycket bättre nu) Enn annan sak, när man har varit upptagen länge och sedan blivit singel fan vad med brudar det plöttsligt dyker uppnån mer än jag som märkt det, man får ju knappt vara i fred
![]()
Lasker skrev:Mingves:
Du har så rätt så och utbudet på såna tjejer som du pratar om är väldigt litet, dom flesta är upptagna eller har barn![]()
LiCrO skrev:Handlar om självsäkerhet när du är tillsammmans med någon tjej så utstrållar du hög självsäkerhet och du springer inte runt som en brunstig tjur och stöter på allt och alla som faller dig i smaken.
Du sitter förmodligen lungt och avslappnat och dricker öl med kompisarna och tjejerna lägger märke till dig istället för tvärtom.
hum okej!!..Mavve skrev:Jag e säker i mig själv
Säger du inte emot dig nu?Mavve skrev:De jag fattar tycke för gillar aldrig mig så..... jag e ämnad att vandra ensam. Har snart även vant mig vid det.
LiCrO skrev:hum okej!!..
Säger du inte emot dig nu?
eller är det bara jag som är![]()
Gå inte ut med inställningen jag kommer aldrig hitta en.
Ställer du in dig på att inte hitta en klart som fan att du inte gör det!
Hur ska man förklara utan att låta motsägelseful.Mavve skrev:Fast snart blir det inte ens lönt o orka bry sig längre.
Det har inte varit en på 2 år, varför skulle det komma en nu då?
Mavve skrev:Jag e inte inställd på det.
Fast snart blir det inte ens lönt o orka bry sig längre.
Det har inte varit en på 2 år, varför skulle det komma en nu då?
Det är sådana brudar som bara är fyllekåta, är man ute efter ett "one night stand" så e det ju perfa.Mingves skrev:Jo, jag håller oxå med. Tyvärr så är de brudar som är mest "på" (gäller på krogen) inte de som man är intresserad av nu....kanske när man var 18....
Som i fredags när jag var ut, en blondin kommer fram som jag säkert skulle nappat på när jag var 18. Låttfångad som en piraja var hon men det är ju ingen sådan brud man vill ha när man nästan e 30. Man märker på vissa direkt vad de grejar med, hur desperata de är och hur grymt ointresserad man blir när de raggar som man vore ett köttstycke. (Tänk på det när ni är ute, ju minder ni raggar desto mer brudar får ni!)
Jag vill ha en tjej som är vanlig, inte som stoppar tungan i halsen på mig efter 15 minuter. En tjej som man vet har nått i skallen. Alltså någon som är i samma stadie i livet, alltså träffar man en 20-åring och man e 28 år så kan det funka, men chanserna är nog ganska små då hon kanske just börjat plugga och du har jobbat i många år.....hon och du är inte i fas och kommer troligen aldrig att komma i fas.
Jag har blivit grymt kräsen, jag tar fanken inte vilken brud som helst. Låter som man e dum i huvet men varför slösa energi på någon som man inte är intresserad av? Det är bara jobbigt att ragga på nån som man måste dumpa och kanske göra ledsenDå blir man ju själv ledsen för man känner sig som en skurk...
Jag tar hellre en tjej som är trevlig och smart än en som är grymt snygg men utan hjärna.
Ni andra som är i min ålder har ni oxå märkt detta?
///M
Jarle skrev:*KLIPP*man bara delar av det man vill citera?
akora skrev:Sitter här på jobbet och vet inte vad jag ska göra. Jag tror att det är slut mellan mig och flickan... Jag vet att det har varit många trådan om sånt här, men jag måste få vända mig nånstans...
Vet inte vad jag ska göra.... Jag älskar henne så jävla mycket, jag vet att det finns andra.... men hennes själ rör verkligen vid min..
FAN FAN FAN...
Det är som Mavve säger, Leva eller helvete...
FAN.....
Fatta..allt är borta, allt som man bryr sig om...fan fan fan
Känns som att det är lika bra att lämna in.... Inget kommer att funka utan henne, hon betyder allt!!!!
![]()
Jorrd skrev:2år? Det är ingen tid alls ju! En annan har ju varit utan käring i 8år
![]()
![]()
Den som söker han finner![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |