Jag tror jag har sabbat det....

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Mavve skrev:
Var fan har du fått det ifrån.
När jag hade min tjej fick man tacka nej till flera st.

Nu får man ju inte ens chansen att tacka ja till ens fläskiga Fia......
Nåt måste va konstigt :va

Kinesen då? ;) :confused: :tungan :tummenupp :D
 

Mingves

Guest
Jarle skrev:
Presis ,här ska ingen hänga. Jag säger som dom gör i norrlandsguld reklamen: "men Gunillas kusin e ju singel" Skämt åtsido, jag kan bara säga att det blir faktiskt bättre med tiden om du läser tråden ser du att jag har haft liknande broblem men lyckas återhämta mig nu (det tog några månader men jag mår mycket bättre nu) Enn annan sak, när man har varit upptagen länge och sedan blivit singel fan vad med brudar det plöttsligt dyker upp :tummenupp nån mer än jag som märkt det, man får ju knappt vara i fred :tuttar

Jo, jag håller oxå med. Tyvärr så är de brudar som är mest "på" (gäller på krogen) inte de som man är intresserad av nu....kanske när man var 18....

Som i fredags när jag var ut, en blondin kommer fram som jag säkert skulle nappat på när jag var 18. Låttfångad som en piraja var hon men det är ju ingen sådan brud man vill ha när man nästan e 30. Man märker på vissa direkt vad de grejar med, hur desperata de är och hur grymt ointresserad man blir när de raggar som man vore ett köttstycke. (Tänk på det när ni är ute, ju minder ni raggar desto mer brudar får ni!)
Jag vill ha en tjej som är vanlig, inte som stoppar tungan i halsen på mig efter 15 minuter. En tjej som man vet har nått i skallen. Alltså någon som är i samma stadie i livet, alltså träffar man en 20-åring och man e 28 år så kan det funka, men chanserna är nog ganska små då hon kanske just börjat plugga och du har jobbat i många år.....hon och du är inte i fas och kommer troligen aldrig att komma i fas.

Jag har blivit grymt kräsen, jag tar fanken inte vilken brud som helst. Låter som man e dum i huvet men varför slösa energi på någon som man inte är intresserad av? Det är bara jobbigt att ragga på nån som man måste dumpa och kanske göra ledsen:( Då blir man ju själv ledsen för man känner sig som en skurk...
Jag tar hellre en tjej som är trevlig och smart än en som är grymt snygg men utan hjärna.

Ni andra som är i min ålder har ni oxå märkt detta?

///M
 

Lasker

Member Of PotatoesMc
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en låda!!!
Hoj
Yamaha YZF-R1
Mingves:

Du har så rätt så och utbudet på såna tjejer som du pratar om är väldigt litet, dom flesta är upptagna eller har barn :huvet
 

Lasker

Member Of PotatoesMc
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en låda!!!
Hoj
Yamaha YZF-R1
Mavve skrev:
Var fan har du fått det ifrån.
När jag hade min tjej fick man tacka nej till flera st.

Nu får man ju inte ens chansen att tacka ja till ens fläskiga Fia......
Nåt måste va konstigt :va

Fyfan va du har rätt Mavve precis så är det :Bugar :Bugar
 

Mingves

Guest
Lasker skrev:
Mingves:

Du har så rätt så och utbudet på såna tjejer som du pratar om är väldigt litet, dom flesta är upptagna eller har barn :huvet

Sedan har man det ganska bra som singel med:)
Men pengarna rullar men det är väl för att de är runda:) Men det kan ju oxå bero på alla kläder man köpt och all sprit man köper på krogen.....

///M
 
Last edited:

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Skövde
Hoj
ER6n
Mavve skrev:
Var fan har du fått det ifrån.
När jag hade min tjej fick man tacka nej till flera st.
Nu får man ju inte ens chansen att tacka ja till ens fläskiga Fia......
Nåt måste va konstigt :va

Handlar om självsäkerhet när du är tillsammmans med någon tjej så utstrållar du hög självsäkerhet och du springer inte runt som en brunstig tjur och stöter på allt och alla som faller dig i smaken.
Du sitter förmodligen lungt och avslappnat och dricker öl med kompisarna och tjejerna lägger märke till dig istället för tvärtom.
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
LiCrO skrev:
Handlar om självsäkerhet när du är tillsammmans med någon tjej så utstrållar du hög självsäkerhet och du springer inte runt som en brunstig tjur och stöter på allt och alla som faller dig i smaken.
Du sitter förmodligen lungt och avslappnat och dricker öl med kompisarna och tjejerna lägger märke till dig istället för tvärtom.

Jag e säker i mig själv o stöter sällan på tjejerna.
Sen e jag ju rätt kräsen med för vem som helst duger inte. För varför ska jag som e så bra ha nån som e kass?

De jag fattar tycke för gillar aldrig mig så..... jag e ämnad att vandra ensam. Har snart även vant mig vid det.
 

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Skövde
Hoj
ER6n
Mavve skrev:
Jag e säker i mig själv
hum okej!!..
Mavve skrev:
De jag fattar tycke för gillar aldrig mig så..... jag e ämnad att vandra ensam. Har snart även vant mig vid det.
Säger du inte emot dig nu?
eller är det bara jag som är :huvet

Gå inte ut med inställningen jag kommer aldrig hitta en.
Ställer du in dig på att inte hitta en klart som fan att du inte gör det!
 
Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
LiCrO skrev:
hum okej!!..

Säger du inte emot dig nu?
eller är det bara jag som är :huvet

Gå inte ut med inställningen jag kommer aldrig hitta en.
Ställer du in dig på att inte hitta en klart som fan att du inte gör det!

Jag e inte inställd på det.
Fast snart blir det inte ens lönt o orka bry sig längre.

Det har inte varit en på 2 år, varför skulle det komma en nu då?
 

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Skövde
Hoj
ER6n
Mavve skrev:
Fast snart blir det inte ens lönt o orka bry sig längre.
Det har inte varit en på 2 år, varför skulle det komma en nu då?
Hur ska man förklara utan att låta motsägelseful. :va
Sluta bry dig men ge inte upp.
Ha inte i huvudet att du inte kommer träffa någon, inte heller att du kommer träffa någon.
Ta var dag för sig och njut av friheten.
Man träffar någon när man som minst anar det och komihåg tjejer som jagar dig är oftast bättre tjejer än de som du har jagat. det är de som gör allt för att få dig. :) och inte tvärtom.

Utsidan är inte viktigast! (även om det är viktigt :tuttar )
 

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Mavve skrev:
Jag e inte inställd på det.
Fast snart blir det inte ens lönt o orka bry sig längre.

Det har inte varit en på 2 år, varför skulle det komma en nu då?

2år? Det är ingen tid alls ju! En annan har ju varit utan käring i 8år
:rolleyes: :gnissla

Den som söker han finner ;)
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Misslyckad??? Skitsnack! Du lever fortfarande, du sitter inte i nån rullstol, har fortfarande hojen kvar, du har rätt många här som du kan vända dig till när du behöver skriva av dig, Du lever inte på gatan, du behöver nog inte panta en massa burkar för att få ett mål mat per dag. jag tycker du har det ganska bra förutom tjejen då. Blicka framåt så kommer du träffa rätt. :tummenupp
 

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Mingves skrev:
Jo, jag håller oxå med. Tyvärr så är de brudar som är mest "på" (gäller på krogen) inte de som man är intresserad av nu....kanske när man var 18....

Som i fredags när jag var ut, en blondin kommer fram som jag säkert skulle nappat på när jag var 18. Låttfångad som en piraja var hon men det är ju ingen sådan brud man vill ha när man nästan e 30. Man märker på vissa direkt vad de grejar med, hur desperata de är och hur grymt ointresserad man blir när de raggar som man vore ett köttstycke. (Tänk på det när ni är ute, ju minder ni raggar desto mer brudar får ni!)
Jag vill ha en tjej som är vanlig, inte som stoppar tungan i halsen på mig efter 15 minuter. En tjej som man vet har nått i skallen. Alltså någon som är i samma stadie i livet, alltså träffar man en 20-åring och man e 28 år så kan det funka, men chanserna är nog ganska små då hon kanske just börjat plugga och du har jobbat i många år.....hon och du är inte i fas och kommer troligen aldrig att komma i fas.

Jag har blivit grymt kräsen, jag tar fanken inte vilken brud som helst. Låter som man e dum i huvet men varför slösa energi på någon som man inte är intresserad av? Det är bara jobbigt att ragga på nån som man måste dumpa och kanske göra ledsen:( Då blir man ju själv ledsen för man känner sig som en skurk...
Jag tar hellre en tjej som är trevlig och smart än en som är grymt snygg men utan hjärna.

Ni andra som är i min ålder har ni oxå märkt detta?

///M
Det är sådana brudar som bara är fyllekåta, är man ute efter ett "one night stand" så e det ju perfa.

Kräsen ska man vara, varför nöja sig med en man tycker är halvdan?
 

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Jarle skrev:
*KLIPP*man bara delar av det man vill citera?

Ta bort de delar ur texten i din reply som du inte vill ha med bara =)
Nu tog jag bort lite ur din text och ersatte med *KLIPP* för att förtydliggöra borttagningen.
 

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Aha men då måsta man "go advanced" va? då förstår jag

TACK :tummenupp (ibland blir man rädd för sig själv)
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hmmm, pratade precis med mitt ex... Det värsta av allt är att det verkar alltid som om det är mitt fel allting som händer och sker... Allt jag säger, yttrar mig om och tycker är mitt fel...

DET VAR FAN INTE JAG SOM VILLE HA DET SÅHÄR!!!!....nä, just det, då kan det fan inte vara mitt fel....

:gråta
 

Ernst

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Djursholm
Hoj
KTM 660 RALLY
akora skrev:
Sitter här på jobbet och vet inte vad jag ska göra. Jag tror att det är slut mellan mig och flickan... Jag vet att det har varit många trådan om sånt här, men jag måste få vända mig nånstans...
Vet inte vad jag ska göra.... Jag älskar henne så jävla mycket, jag vet att det finns andra.... men hennes själ rör verkligen vid min..
FAN FAN FAN...
Det är som Mavve säger, Leva eller helvete...
FAN.....
Fatta..allt är borta, allt som man bryr sig om...fan fan fan
Känns som att det är lika bra att lämna in.... Inget kommer att funka utan henne, hon betyder allt!!!!


:död
:kär

Hey kompis!! Ernst här... vafa lugn.. det trixiga me chicks e just att man aldrig vet var man har dom..det vet tyvärr inte dom heller :hihi kolla ba hos n psykolog... hur e könsfördelningen i väntrummet?? check! bara :tuttar
såee jag drar slutsatsen utifrån bilden på ditt "nick" att du e lite yngre än mej=lite mindre erfaren so here it is! : VORE DET INTE FÖR KNULLNINGEN SKULLE VARJE SNUBBE VA IHOP MED SIN BÄSTA POLARE! wow där satt den!
.... Låter lite trist kan jag tänka om du e kär o så.. men vafa vem orkar va det i dessa tider.. VÅGA BÅGA TUFFT O KÖRA FORT /E
 

young_rider

sommar sommar sommar
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Hallsberg
Hoj
Bmw s1000r
Jorrd skrev:
2år? Det är ingen tid alls ju! En annan har ju varit utan käring i 8år
:rolleyes: :gnissla

Den som söker han finner ;)


8 år? det är ju ingen tid alls ju!En annan har ju varit utan i snart 21 år!hahhaha och bryr mig inte det minsta
 

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Jag tror att jag lyckats någolunda med att få henne ur mitt huvud. Visst saknar jag henne, men nu är det sporthoj som gäller för 101% !!!!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top