Jag tror jag har sabbat det....

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
akora skrev:
Mår verkligen skitkast av det här, va fan ska jag ta mig till!?!

Kapa banden helt, NU!!!!

Funkar inte att sitta & vänta när du mår så dåligt av det.
Ta kontakt med polare se till att du ALLTID har något att göra.
(jo jag vet att det redan är skrivet i tråden..)
Framför allt se till att gör saker som du tycker är roliga att göra.

Allt för att inte tänka för mycket, då kokar hjärnan ihop.


/been there done that, just recently...
 

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Ghost skrev:
Kapa banden helt, NU!!!!

Funkar inte att sitta & vänta när du mår så dåligt av det.
Ta kontakt med polare se till att du ALLTID har något att göra.
(jo jag vet att det redan är skrivet i tråden..)
Framför allt se till att gör saker som du tycker är roliga att göra.

Allt för att inte tänka för mycket, då kokar hjärnan ihop.


/been there done that, just recently...


Du håller alltså med om att jag ska ringa hemme?
 

Espen

Medlem
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Stavanger, Norge
Hoj
Speed Triple R -15
Akora:

Jag kan skriva en lite sak som iaf gör att du inte känner dig ensam om dina känslor.
Jag träffade min nuvarade flickvän när jag var 15 (är nu på g till 21) men vi har haft kraftiga ups and downs milt sagt. Vi har inte varit ihop hela tiden utan haft en del smärtsamma uppehåll, det är hon som dumpat mig varje gång (två gånger). Bägge gångerna så träffade hon andra (det krävs sin man att svälja stoltheten och ta tillbaka henne när hon kommer krypande, ännu mer man att säga nej).
Ja ja iaf, när hon dumpade mig första gången var jag precis 18 fyllda och fy fan vad jag mådde skit, först psykiskt sedan fysiskt. Du har tappat matlussten, känns som du ska spy varje gång du tar nått i munnen. Inget som du tidigare älskade att göra är kul längre. Man börjar tänka på vad man ska säga till föräldrar och farföräldrar och massa knäppa saker! För att inte tala om man skulle råka höra "eran sång", då är det kört på allvar! Man sover inte, bråkar med päron, hamnar i slagsmål ute osv! Allt detta känner du igen va?
Jag kan säga som så att jag körde; ta en annan och försök glömma, det funkade inte, tog en till, funkade inte heller, ännu en, nope... men till slut så bara sådär
*POOOOFFF* när jag vaknade en morgon så kändes allt bättre, jag blev sams med päronen, polare och alla andra man gjort sig ovänn med, fick stryk av killarna och deras polare som man slagits med ute... allt började falla på sin plats! Man upptäckte att det var ganska ok att vara singel, ensamt och inte lika bra som med f-v men det funkade iaf. Och som det kändes i magen när man råkade se henne på stan... fy f*n

Jag kör taktiken, BRYT KONTAKTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är absolut viktigast, tro mig ABSOLUT :hördu

Sen efter typ 4 mnd så ringde hon och då var det kört :) fan dom har nått... kan inte sätta fingret på det men det är nått...

Shit vad jag har hängt ut mig... men hoppas att det hjälpte liiite iaf, så du ser att du inte är ensam om upplevelsen...

Mvh
Espen


Updt. Oops, när jag gick igenom tråden nu så såg jag att du har fått dom flesta råden jag gav... hoppas du mår bättre iaf
 
Last edited:

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Espen:

Tror att det stämmer mycket bra det du säger, och visst känner jag igen mig. Har i alla fall bestämt mig för att tala med henne i morgon innan jag blir tokig. Sen får jag ta det som det kommer.
 

HanneZ

Guest
bryt bryt bryt totalt. Det är mitt tips, hitta på saker. Försök tänk på annat, skaffa ny hobby. Det går över! O innan du vet av det så är du kär i en ny tjej!

/ Hannes
 

Espen

Medlem
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Stavanger, Norge
Hoj
Speed Triple R -15
akora skrev:
Espen:

Tror att det stämmer mycket bra det du säger, och visst känner jag igen mig. Har i alla fall bestämt mig för att tala med henne i morgon innan jag blir tokig. Sen får jag ta det som det kommer.

Problemet är att jag tror att ni bara kommer börja bråka om du ringer henne, för du är så frustrerad nu, av att inte veta! Och så kommer du bara bli ännu mer frustrerad och säga massa som du ångrar och må ännu sämre, för jag kan sätta min bil på att hon kommer säga; -Jag vet inte, är så osäker nu... NEJ jag har inte träffat någon ny osv osv
Inte för att vara taskig, känner ju inte tjejen, men dom är ganska lika allihopa!

Mitt tips är att om du kan... så försök hålla ut! Klipp gräset med nagelsax eller vad som helst för att inte ringa henne imorgon!

Mvh
 

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Rikard... Ledsen att säga det, men har hon inte hört av sig än, så är det nog inte så troligt att hon kommer ge dig ett positivt svar om du hör av dig. Så var beredd på det iaf om du snackar med henne. Lycka till Mannen!
 

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
akora skrev:
Det har gått en och en halv vecka sedan jag hörde av henne sist. Saknar henne mer än någonsin, vet inte om jag klarar av att vänta längre.
Jag vet att ja sagt att jag skulle vänta till hon hör av sig (eftersom jag sa så till henne), men jag vet inte om jag klarar av att gå runt och vänta på ett besked som jag inte vet om det är possitivt eller negativt. Jag mår skit dåligt av att inte veta vad hon känner för mig längre. Funderar skarp på att ringa henne i morgon kväll och säga som det är, att jag inte pallar att vänta på ett besked som jag inte vet är possitivt eller negativt.

Mår verkligen skitkast av det här, va fan ska jag ta mig till!?!

En timme tar man för att sörja, sedan går man vidare! Håller man på mer än en timme så kommer man aldrig ur det.
De gånger jag intresserat mig för någon annan människa (ungefär 2 ggr på 7-8år) så har jag aldrig orkat med henne mer än runt ett par månader eller ett år max.
Bryt, sörj (OBS! en timme) sedan glömmer du henne helt. VOILA! Du har gått ur skiten snabbt och smidigt! Som Yoda säger: "Control!!!! You MUST learn control!!"
Låt nu inte henne få känna sig viktig genom att du ringer och är allmänt påfrestande för henne! Du ska vara precis som om "jaha ja, ok det är slut, tråkigt då. Nu ska jag ut och festa med polarna :fyllisar "
Ditt svar på mitt inlägg kommer antagligen bli "Jag klarar inte det" "hon är allt för mig" eller något i den stilen. Mitt svar på de svaren blir: Lägg ner allt nu, skit i henne, gå vidare!
:banana
 

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Ni hade rätt allihop, vårt förhållande skillde sig inte det minsta från alla andras. Hon hörde av sig idag och frågade om vi kunde träffas, jag åkte ditt och fick beskedet att hon inte älskar mig på samma sätt längre. Så nu är det slut :(
Om jag inte hänger mig till jul så kommer jag garanterat att köra ihjäl mig i sommar. Livet suger, det är bara så det är, tro aldrig något annat....
 

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
akora skrev:
Ni hade rätt allihop, vårt förhållande skillde sig inte det minsta från alla andras. Hon hörde av sig idag och frågade om vi kunde träffas, jag åkte ditt och fick beskedet att hon inte älskar mig på samma sätt längre. Så nu är det slut :(
Om jag inte hänger mig till jul så kommer jag garanterat att köra ihjäl mig i sommar. Livet suger, det är bara så det är, tro aldrig något annat....

Ja de är helt sjukt va tjejer kan få en att må kass. Men nu har du lärt dig att under den fina ytan gömmer sig koncentrerad onska vars enda uppgift är att ta knäcken på trevliga, snälla killar. Du måste vara stark o genomskåda fasaden kom ihåg att ju mer du lider ju lättare har hon att komma över dig. Men om du tar det med en axelryckning så förvånar de mig inte de minsta om hon börjar tvivla på sig själv o kanske tom vill ha "djupa" samtal nästa gång ni träffas på fyllan, men då är det försent.... Men o andra sidan är jag hyfsat kass på förhållanden så lyssna inte på mig.
 

Lasker

Member Of PotatoesMc
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en låda!!!
Hoj
Yamaha YZF-R1
Du e inte ensam mitt liv har sugit på den punkten från jag va 23 och det suger fortfarande och nu e ja 33....och har hunnit uppleva flera såna här historier.

Men det finns alltid andra glädjeämnen i livet även om du inte känner så just nu...ja tycker inte ens du ska tänka tanken på och hänga dej eller köra ihjäl dej.
Köra tycker ja du ska göra bara för att de e så kul och man får lite sinnesro bakom styret.

Det är inte värt att ta sitt liv för ett slut förhållande.....det finns fler som väntar på dej hon va bara en på vägen......det finns alltid hopp :hej
 

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Jag vill inte låta töntig men..

Det finns överskott med bra brudar ute men det är underskott med bra killar, vad jag vill säga är att du är en bra kille ( med tanke på ditt hoj-val) brudar finns överallt ta´t coolt så ordnar det sig...om inte så får du masa dig med hojen till Västerås så ska vi NINJA bröder presentera dig för lite chicks här :tummenupp :tuttar :tummenupp
 

Banco

Fortsätter att förnedra...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Småland
Hoj
Crescent
akora skrev:
Ni hade rätt allihop, vårt förhållande skillde sig inte det minsta från alla andras. Hon hörde av sig idag och frågade om vi kunde träffas, jag åkte ditt och fick beskedet att hon inte älskar mig på samma sätt längre. Så nu är det slut :(
Om jag inte hänger mig till jul så kommer jag garanterat att köra ihjäl mig i sommar. Livet suger, det är bara så det är, tro aldrig något annat....


Vad som är bra är iallafall att du slipper gå runt i okunskap och grubbla över din och hennes relation. Visst, du kommer att må skit ett tag framöver......fast trösta dig med att du bara kommer att må bättre och bättre.

"Självmord är en permanent lösning på ett temporärt problem"
 
Last edited:

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Ska vara alldeles för hård mot dej...

Bryt ihop och gå vidare.

Skitjobbigt första taget, men det är allt du kan göra tyvärr.
 

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
Här är det ingen som ska hänga sig.
Du vet vad jag skrev i sms'et, det är ungefär vad Emmi menar...
 

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Presis ,här ska ingen hänga. Jag säger som dom gör i norrlandsguld reklamen: "men Gunillas kusin e ju singel" Skämt åtsido, jag kan bara säga att det blir faktiskt bättre med tiden om du läser tråden ser du att jag har haft liknande broblem men lyckas återhämta mig nu (det tog några månader men jag mår mycket bättre nu) Enn annan sak, när man har varit upptagen länge och sedan blivit singel fan vad med brudar det plöttsligt dyker upp :tummenupp nån mer än jag som märkt det, man får ju knappt vara i fred :tuttar
 

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Skövde
Hoj
ER6n
Jarle skrev:
En annan sak, när man har varit upptagen länge och sedan blivit singel fan vad med brudar det plöttsligt dyker upp :tummenupp nån mer än jag som märkt det, man får ju knappt vara i fred :tuttar

För en gångs skull stämmer "Så lite tid, Så mycket tjejer" :)
Även om man i bland kan sakna det dära myset man hade med flickvännen...
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Jarle skrev:
Enn annan sak, när man har varit upptagen länge och sedan blivit singel fan vad med brudar det plöttsligt dyker upp :tummenupp nån mer än jag som märkt det, man får ju knappt vara i fred :tuttar

Var fan har du fått det ifrån.
När jag hade min tjej fick man tacka nej till flera st.

Nu får man ju inte ens chansen att tacka ja till ens fläskiga Fia......
Nåt måste va konstigt :va
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top