Akora:
Jag kan skriva en lite sak som iaf gör att du inte känner dig ensam om dina känslor.
Jag träffade min nuvarade flickvän när jag var 15 (är nu på g till 21) men vi har haft kraftiga ups and downs milt sagt. Vi har inte varit ihop hela tiden utan haft en del smärtsamma uppehåll, det är hon som dumpat mig varje gång (två gånger). Bägge gångerna så träffade hon andra (det krävs sin man att svälja stoltheten och ta tillbaka henne när hon kommer krypande, ännu mer man att säga nej).
Ja ja iaf, när hon dumpade mig första gången var jag precis 18 fyllda och fy fan vad jag mådde skit, först psykiskt sedan fysiskt. Du har tappat matlussten, känns som du ska spy varje gång du tar nått i munnen. Inget som du tidigare älskade att göra är kul längre. Man börjar tänka på vad man ska säga till föräldrar och farföräldrar och massa knäppa saker! För att inte tala om man skulle råka höra "eran sång", då är det kört på allvar! Man sover inte, bråkar med päron, hamnar i slagsmål ute osv! Allt detta känner du igen va?
Jag kan säga som så att jag körde; ta en annan och försök glömma, det funkade inte, tog en till, funkade inte heller, ännu en, nope... men till slut så bara sådär
*POOOOFFF* när jag vaknade en morgon så kändes allt bättre, jag blev sams med päronen, polare och alla andra man gjort sig ovänn med, fick stryk av killarna och deras polare som man slagits med ute... allt började falla på sin plats! Man upptäckte att det var ganska ok att vara singel, ensamt och inte lika bra som med f-v men det funkade iaf. Och som det kändes i magen när man råkade se henne på stan... fy f*n
Jag kör taktiken, BRYT KONTAKTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är absolut viktigast, tro mig ABSOLUT
Sen efter typ 4 mnd så ringde hon och då var det kört

fan dom har nått... kan inte sätta fingret på det men det är nått...
Shit vad jag har hängt ut mig... men hoppas att det hjälpte liiite iaf, så du ser att du inte är ensam om upplevelsen...
Mvh
Espen
Updt. Oops, när jag gick igenom tråden nu så såg jag att du har fått dom flesta råden jag gav... hoppas du mår bättre iaf