Mavve
Ur-medlem sen 2002.
akora skrev:Jag tror att jag lyckats någolunda med att få henne ur mitt huvud. Visst saknar jag henne, men nu är det sporthoj som gäller för 101% !!!!
2 B or not 2 B a spammer - That is the question

akora skrev:Jag tror att jag lyckats någolunda med att få henne ur mitt huvud. Visst saknar jag henne, men nu är det sporthoj som gäller för 101% !!!!
young_rider skrev:8 år? det är ju ingen tid alls ju!En annan har ju varit utan i snart 21 år!hahhaha och bryr mig inte det minsta
Jarle skrev:Det är sådana brudar som bara är fyllekåta, är man ute efter ett "one night stand" så e det ju perfa.
Kräsen ska man vara, varför nöja sig med en man tycker är halvdan?
Masonit skrev:Men alla är väll fyllekåta på krogen? Bara för att en brud är lätt raggad på krogen så betyder ju inte det att hon inte kan vara seriös. Min nuvarande tjej träffade jag på krogen. Vi började hångla efter 5 min och det är inget som jag ångrar.![]()
\Masonit
Mavve skrev:Var då? På Sjöcrona en fredagskväll?![]()
du kan ju testa att ringa till zandrahållundan skrev:Har suttit här å tänkt å skrivit å bara vart lite.....
Jävlar, jag älskar verkligen mitt ex....
Hon dumpade mig i december.... Nu är det fan april.... Jag älskar henne fortfarande...
Längesen jag grät. Jag älskar dig Zandra Cedén....
Vaffan ska jag göra...? Jag drabbas fan av vätskebrist här.... Jag älskar dig...
akora skrev:Är du verkligen säker på att du göra det? jag trodde också att jag fick ett återfall för bara några veckor sen, men när jag tänkte till så insåg jag att jag inte alls saknade henne. Fick istället reda på att hon saknade / saknar mig, vilket faktiskt fick mig att sakna henne ännu mindre.
Lev livet ett stund och strunta i henne, det är så jag gör och jag mår skit bra av det
Känna efter kan du göra till hösten när du ställer in hojen![]()
ja det är klart att han är glad , akora är ju ihop med mig nuFlamma77 skrev:Word!
Vad bra att du är glad igen!
hållundan skrev:Hon dumpade mig i december... Nu är det fan april...
Vaffan ska jag göra...? Jag drabbas fan av vätskebrist här... Jag älskar henne fortfarande...
Håller med där.blom skrev:du kan ju testa att ringa till zandra
hållundan skrev:Ringde henne inatt. Det var inte poppis... Fast hon fattade va jag menade... Även om hon inte riktigt "kunde göra nåt åt det"...
![]()
akora skrev:Läs mitt första inlägg i denna tråd och så läser du mina inlägg nu, jag har skit kul som singel![]()
Men va nu då??hållundan skrev:Ringde henne inatt. Det var inte poppis... Fast hon fattade va jag menade... Även om hon inte riktigt "kunde göra nåt åt det"...
![]()
.life's a bitch and then u die
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |