Jag tror jag har sabbat det....

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
akora skrev:
Jag tror att jag lyckats någolunda med att få henne ur mitt huvud. Visst saknar jag henne, men nu är det sporthoj som gäller för 101% !!!!

2 B or not 2 B a spammer - That is the question :banana
 

Therudeboy

Guest
akora skrev:
Jag tror att jag lyckats någolunda med att få henne ur mitt huvud. Visst saknar jag henne, men nu är det sporthoj som gäller för 101% !!!!



Du är ju bara 19, du kommer ju träffa många mer än henne :)
 

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
young_rider skrev:
8 år? det är ju ingen tid alls ju!En annan har ju varit utan i snart 21 år!hahhaha och bryr mig inte det minsta


Shit, jag har en bit kvar att vandra då alltså :brinnerup :4skrika

:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
nä precis, det är inte sista gången du blir bränd, se bara till att inte bli alltför bränd, då blir du kall och har inte lika lätt att varken hitta nånn att tycka om eller är lockande att tycka om.
sörj ett tag, höj huvudet, gå vidare och framför allt, lär av detta, mest om hur du funkar själv.
om tio år har du troligen skaffat dig den erfarenhet av dig själv och av kvinnor att det kan hålla livet ut.

singel livet är ju underbart, sprit vänner hojar sex och sommar... kan det bli bättre?
 

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Ja.
Jarle skrev:
Det är sådana brudar som bara är fyllekåta, är man ute efter ett "one night stand" så e det ju perfa.

Kräsen ska man vara, varför nöja sig med en man tycker är halvdan?

Men alla är väll fyllekåta på krogen? Bara för att en brud är lätt raggad på krogen så betyder ju inte det att hon inte kan vara seriös. Min nuvarande tjej träffade jag på krogen. Vi började hångla efter 5 min och det är inget som jag ångrar. :tummenupp

\Masonit
 
Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Masonit skrev:
Men alla är väll fyllekåta på krogen? Bara för att en brud är lätt raggad på krogen så betyder ju inte det att hon inte kan vara seriös. Min nuvarande tjej träffade jag på krogen. Vi började hångla efter 5 min och det är inget som jag ångrar. :tummenupp

\Masonit

Var då? På Sjöcrona en fredagskväll? :lol
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Har suttit här å tänkt å skrivit å bara vart lite.....

Jävlar, jag älskar verkligen mitt ex....

Hon dumpade mig i december.... Nu är det fan april.... Jag älskar henne fortfarande...

Längesen jag grät. Jag älskar dig Zandra Cedén....

Vaffan ska jag göra...? Jag drabbas fan av vätskebrist här.... Jag älskar dig...
 
Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
hållundan skrev:
Har suttit här å tänkt å skrivit å bara vart lite.....

Jävlar, jag älskar verkligen mitt ex....

Hon dumpade mig i december.... Nu är det fan april.... Jag älskar henne fortfarande...

Längesen jag grät. Jag älskar dig Zandra Cedén....

Vaffan ska jag göra...? Jag drabbas fan av vätskebrist här.... Jag älskar dig...
du kan ju testa att ringa till zandra
 

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Är du verkligen säker på att du göra det? jag trodde också att jag fick ett återfall för bara några veckor sen, men när jag tänkte till så insåg jag att jag inte alls saknade henne. Fick istället reda på att hon saknade / saknar mig, vilket faktiskt fick mig att sakna henne ännu mindre.
Lev livet ett stund och strunta i henne, det är så jag gör och jag mår skit bra av det :tummenupp
Känna efter kan du göra till hösten när du ställer in hojen :)
 

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
akora skrev:
Är du verkligen säker på att du göra det? jag trodde också att jag fick ett återfall för bara några veckor sen, men när jag tänkte till så insåg jag att jag inte alls saknade henne. Fick istället reda på att hon saknade / saknar mig, vilket faktiskt fick mig att sakna henne ännu mindre.
Lev livet ett stund och strunta i henne, det är så jag gör och jag mår skit bra av det :tummenupp
Känna efter kan du göra till hösten när du ställer in hojen :)


:banana Word!

Vad bra att du är glad igen!
 

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Liljeholmen
Hoj
SV650S och GSX-R400
hållundan skrev:
Hon dumpade mig i december... Nu är det fan april...
Vaffan ska jag göra...? Jag drabbas fan av vätskebrist här... Jag älskar henne fortfarande...

blom skrev:
du kan ju testa att ringa till zandra
Håller med där.
Meddela henne att du känner som du känner.
Även om det tar emot :(
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Ringde henne inatt. Det var inte poppis... Fast hon fattade va jag menade... Även om hon inte riktigt "kunde göra nåt åt det"...

:(
 

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
hållundan skrev:
Ringde henne inatt. Det var inte poppis... Fast hon fattade va jag menade... Även om hon inte riktigt "kunde göra nåt åt det"...

:(


Skit i henne,jag menar det är snart sommar, det är början på hojsessongen, det finns massa trevlig folk på sporthoj.com, du har säkert massa as schyssta polare, i sommar kommer det mingla runt massa skitsnygg brudar i bikini och kortkjol på stan, solen skiner och badvattnet är snart varmt :rolleyes:

Se fram emot en toppen sommar som singel istället för att se tillbaka på nån brud som du hade i höstmörkret :tummenupp

Läs mitt första inlägg i denna tråd och så läser du mina inlägg nu, jag har skit kul som singel :)
 

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Ort
Världsmetropolen Sthlm
Hoj
Letar ny...
hållundan skrev:
Ringde henne inatt. Det var inte poppis... Fast hon fattade va jag menade... Även om hon inte riktigt "kunde göra nåt åt det"...

:(
Men va nu då??
Du och jag som ska ragga i Halmstad i sommar...
Kom igen nu gubben.. Ryck upp dig... :banana
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
Tjena!

*Skriver inte så mycket på detta forum utan är mer en passiv åskådare.*

Har nu suttit och läst i princip hela tråden. Precis slut med tjejen (3 dggr sen) så denna tråd blev aktuell igen för min del. Känner igen sig i de flestas beskrivningar av hur man mår, dvs SKIT, tappad matlust osv...

I vanliga fall skulle det väl inte vara sånt stort problem, vi var inte ämnade för varandra tydligen sådet är väl bara till att bita i det sura, som sagt
life's a bitch and then u die
.

Problemet är väl snarare att jag har ett stort intresse som jag kan fokusera på och koppla bort allt, spela biljard. Riktigt bra för psyket att kunna koppla bort allt!
Det som är dock att exet också spelar biljard och är således på iljardhallen i princip mer än vad jag är. Så denna lösning som alltid funkat förut blir nu plågsam då det innebär att jag träffar henne varje gång jag är där. Dessutom är flertalet kompisar även på denna hall. Fy FN! Inte nog med att man förlorar henne utan även detta blir lidande. Har funderat en hel del nu och kommit fram till att det som händer händer, inte så mycket att göra... Har god lust att fokusera ordentligt på biljarden igen och ta tag i det, men känns samtidigt riktigt illa. Sitter här och försöker samla mod till att kunna åka dit utan att bry mej om henne längre. Känns som jag måste bevisa för mej själv att jag klarar det...
Kul är även att man är fattig som fn, har inte råd att gå ut och supa eller träffa nya tjejer.
Lifes sucks!

Nog med självömkan nu, vill väl inte säga så mycket med inlägget, mest skönt att få skriva av sig lite. Man är ju trots allt ganska anonym här samtidigt som det finns en koppling.

/mmm
 

Therudeboy

Guest
Du kommer på andra tankar när jag visar dig huset jämte hus nr:17 i sommar :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top