Jag tror jag har sabbat det....

Chrilles_syrra

f.d. depåslav
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 750 Sport
Med risk att låta som århundradets elakaste kärring, så kom igen...
Jag lider med dig, verkligen! Jobbigt när nån ber om ett "uppehåll".
Been there, done that!
Den hårda sanningen om att någon (speciellt en ung person) vill ha ett uppehåll kan nog ofta bero på att personen vill få lekt av sig på annat håll.
Låter lite styggt kanske, vet ju inte vem din föredetta är och hon kanske
har en djupare mening i det hela. Låt nu säga att anledningen är som jag tror,
och hon leker av sig ett tag, kommer på att det inte var så kul som hon trodde
och kommer gråtande tillbaka och ber att du tar tillbaka henne. Är det då värt all svartsjuka som kommer följa, rädslan för att det ska skita sig igen och funderingarna på om hon verkligen älskar dig denna gången..? Vetskapen att du vart jämförd. Ett uppehåll är ju ett tecken på att nåt e jäkligt fel, och är ni inte ens säkra på vad det är så hur ska ni då kunna laga förhållandet?

Känns som jag lät bra elak, så vart det inte menat. Hoppas självklart att allt
löser sig på bästa sätt. Tycker du verkligen ska ta dig en låång funderare på det
hela. Sorgen går över, jag lovar. Sprit i goda vänners lag rekommenderas!
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Japp, akora, nu är jag klar med mitt iallafall... FAN VA DET KÄNNS FÖRJÄVLIGT.....

Igår så snackade vi hela kvällen, å nästan in på natten... jag har aldrig gråtit så mycket och känt de känslor som kom då.... FY FAN SÄGER JAG BARA.......... det känns fan förjävligt nu.... jag vet inte riktigt hur man ska tänka för att få saker å ting bättre...

Tur att man jobbar tolv timmar idag så man inte super ner sig....

Fan va tjejer gör ont...
 

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Akora. Du säger att du saknar henne så jävla mycket men tänk efter om du saknar henne eller det ni hade tillsammans. Det ni hade tillsammans är förflutet o kommer aldrig tillbaka även om ni skulle börja träffas igen... Männinskor förändras hela tiden o i olika takt o åt olika håll... o tur är väll det?
Sen kan man ju fråga sig om det är meningen att man ska leva med en person resten av livet eller om man ska försöka inse när förälskelsen o lyckoruset försvunnit o se det som en lyckad tid men nu är den över. Det man haft tillsammans försvinner inte bara för att man gör slut.
Ok du är fortfarande kär men om inte hon är kär i dig så är det ju inget att göra åt. Du vill ju iaf inte va ihop men na om hon inte älskar dig.
Supa funkar bra men du kan ju inte supa varje dag.
Prova att ta en lång promenad typ 1 - 1,5 tim. Det funkar för mig det är lustigt vad mycket man kan lösa bara genom att knalla runt o titta på träden.

Familjen Chrille ni var ena vettiga styggelser.
 

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Östergötland
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Med risk att låta som århundradets elakaste kärring, så kom igen...
Jag lider med dig, verkligen! Jobbigt när nån ber om ett "uppehåll".
Been there, done that!
Den hårda sanningen om att någon (speciellt en ung person) vill ha ett uppehåll kan nog ofta bero på att personen vill få lekt av sig på annat håll.
Låter lite styggt kanske, vet ju inte vem din föredetta är och hon kanske
har en djupare mening i det hela. Låt nu säga att anledningen är som jag tror,
och hon leker av sig ett tag, kommer på att det inte var så kul som hon trodde
och kommer gråtande tillbaka och ber att du tar tillbaka henne. Är det då värt all svartsjuka som kommer följa, rädslan för att det ska skita sig igen och funderingarna på om hon verkligen älskar dig denna gången..? Vetskapen att du vart jämförd. Ett uppehåll är ju ett tecken på att nåt e jäkligt fel, och är ni inte ens säkra på vad det är så hur ska ni då kunna laga förhållandet?

Känns som jag lät bra elak, så vart det inte menat. Hoppas självklart att allt
löser sig på bästa sätt. Tycker du verkligen ska ta dig en låång funderare på det
hela. Sorgen går över, jag lovar. Sprit i goda vänners lag rekommenderas!

Bra skrivet :fakta , tyvärr så händer sånt här jävligt ofta!, se till att vara med dina polare & snacka med dom (ta även en riktig fylla oxå), hoppas allt ordnar sig!
 

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Chrille:
Det var så här, magnus (jag) var uppe i Sveg en sommar och jobbade. En dag bestämde magnus att han skulle följa med sina nya kompisar ut på KROGEN, kul tänkte jag och för att göra en lång historia kort träffade jag en tjej på just KROGEN som jag tyckte var söt (för att komma inn på krogen måste man ju vara 18år) så då kan man ju vara lungn. Nån vecka senare kom hon till mitt jobb (golfinstruktör) och skulle ta golf lektioner. Sedan träffades vi mer och mer då viste jag iofs hur gammal hon var men då hade kärleken tagit över. Problemet kvarstår ju att det funkade utan käppar i hjulen i 2,5 år :va

Så NEJ jag var inte på någon fritidsgåd och raggade och hade tjejen inte varit så mogen som hon är så hade jag ju aldrig varit intreserad, för kärlek består ju av mer än bara utseende.

Annars så e det nog sant det du skriver att vi har vuxit ifrån varandra men man skulle ju tro att man skulle växa med varandra istället? Desutom kan jag också tillägga att jag har varit med betydligt äldre tjejet än mig, och man kan vara 30 och fortfarande vara fjortis i sättet att vara på så på den fronten är mitt ex betydligt mer mogen än många jämnåriga med mig och äldre (men jag kanske har fel) :hej
 

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Chrilles_syrra skrev:
Med risk att låta som århundradets elakaste kärring, så kom igen...
Jag lider med dig, verkligen! Jobbigt när nån ber om ett "uppehåll".
Been there, done that!
Den hårda sanningen om att någon (speciellt en ung person) vill ha ett uppehåll kan nog ofta bero på att personen vill få lekt av sig på annat håll.
Låter lite styggt kanske, vet ju inte vem din föredetta är och hon kanske
har en djupare mening i det hela. Låt nu säga att anledningen är som jag tror,
och hon leker av sig ett tag, kommer på att det inte var så kul som hon trodde
och kommer gråtande tillbaka och ber att du tar tillbaka henne. Är det då värt all svartsjuka som kommer följa, rädslan för att det ska skita sig igen och funderingarna på om hon verkligen älskar dig denna gången..? Vetskapen att du vart jämförd. Ett uppehåll är ju ett tecken på att nåt e jäkligt fel, och är ni inte ens säkra på vad det är så hur ska ni då kunna laga förhållandet?

Känns som jag lät bra elak, så vart det inte menat. Hoppas självklart att allt
löser sig på bästa sätt. Tycker du verkligen ska ta dig en låång funderare på det
hela. Sorgen går över, jag lovar. Sprit i goda vänners lag rekommenderas!

Jo, visst är det så. Skulle det nu vara som du säger att hon vill leka runt med andra killar så vill jag inte ha tillbaka henne, och då spelar det ingen roll hur mycket jag älskar henne..
 

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
hållundan skrev:
Japp, akora, nu är jag klar med mitt iallafall... FAN VA DET KÄNNS FÖRJÄVLIGT.....

Igår så snackade vi hela kvällen, å nästan in på natten... jag har aldrig gråtit så mycket och känt de känslor som kom då.... FY FAN SÄGER JAG BARA.......... det känns fan förjävligt nu.... jag vet inte riktigt hur man ska tänka för att få saker å ting bättre...

Tur att man jobbar tolv timmar idag så man inte super ner sig....

Fan va tjejer gör ont...

Lider med dig, hoppas att du kan hitta någon ny som du får samma känslor för. Men visst är det som du säger, kärleken gör ont... tyvär
 

Mingves

Guest
Chrillles syrra vilken av dessa är du, möjligen min gamla klasskompis?

///m
 

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Robban W skrev:
Akora. Du säger att du saknar henne så jävla mycket men tänk efter om du saknar henne eller det ni hade tillsammans. Det ni hade tillsammans är förflutet o kommer aldrig tillbaka även om ni skulle börja träffas igen... Männinskor förändras hela tiden o i olika takt o åt olika håll... o tur är väll det?
Sen kan man ju fråga sig om det är meningen att man ska leva med en person resten av livet eller om man ska försöka inse när förälskelsen o lyckoruset försvunnit o se det som en lyckad tid men nu är den över. Det man haft tillsammans försvinner inte bara för att man gör slut.
Ok du är fortfarande kär men om inte hon är kär i dig så är det ju inget att göra åt. Du vill ju iaf inte va ihop men na om hon inte älskar dig.
Supa funkar bra men du kan ju inte supa varje dag.
Prova att ta en lång promenad typ 1 - 1,5 tim. Det funkar för mig det är lustigt vad mycket man kan lösa bara genom att knalla runt o titta på träden.

Familjen Chrille ni var ena vettiga styggelser.

Jo, det har gått 4 dagar nu och jag har verkligen känt efter och ja, det är henne jag saknar. Under dessa dagar har jag varit så mycket med kompisar som möjligt, kollat på massor av filmer samt skruvat bil-stereo.
Största problemet är väl att jag tappat matlusten, har inte ätit en smula under dessa dagar, har bara inte varit sugen :( har istället tvingat i mig massor av juice och vatten.
Och visst är det som du säger, jag vill ju inte leva med henne om hon inte älskar mig...
 

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Vill bara än en gång tacka för alla inlägg med kloka och vettiga svar. Helgen har jag spenderat med mina vänner, min video samt min bil-stereo.

Tack för att ni finns!!
 

Mingves

Guest
När jag och mitt ex gjorde slut efter 8 år så gjorde det ont. Men så tänkte jag på vad farsan brukade säga "Det som inte dödar härdar" och det stämmer faktiskt ganska bra. Man kommer över allt.
Mitt tips är

1, sysselsätt dig (träning hjälper, man frisläpper enmdorfiner som dämpar smärta)
2, spana brudar (känns alltid bättre när man ser att det faktiskt finns många snygga brudar där ute)
3, Snacka med dina vänner
4, Isolera dig inte
5, Tänk inte så mycket (tankar som att varför blev det såhär har alla men försök tänka på nått annat)
6, Planera något roligt, det är alltid kul att ha något att se fram emot.

Lycka till, du kommer överleva detta med. Det har alla vi andra gjort så varför skulle inte du göra det!

///M
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
akora skrev:
Lider med dig, hoppas att du kan hitta någon ny som du får samma känslor för. Men visst är det som du säger, kärleken gör ont... tyvär

tack.... Jag vet inte riktigt vad jag ta mig till, har aldrig mått såhär dåligt i hela mitt liv... Det är fan sämst alltså.... Å som du säger, kärleken gör så ont...

Men se till att börja äta.... Jag har inte gjort det så mycket nu på senaste när det vart lite dåligt, å det är fan inte bra alltså... Man mår bara ännu sämre... Jag har ingen matlust, inte lust med nått, men man måste annars går det bara mer utför.... Jag hatar mitt liv nu....

/h
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Äter du inte Akora så sjunker blodsockernivån och man mår ännu sämre.
Ät i mängder, ät proteintillskott med massor av kolhydrater i så blir man pigg o glad.

Inse, du kommer inte få henne och hon är inte värd ditt liv. Glöm inte henne och bete dig inte dumt vid nästa förhållande om det så ens tar dig 5 år till nästa.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Mavve skrev:
Äter du inte Akora så sjunker blodsockernivån och man mår ännu sämre.
Ät i mängder, ät proteintillskott med massor av kolhydrater i så blir man pigg o glad.

Inse, du kommer inte få henne och hon är inte värd ditt liv. Glöm inte henne och bete dig inte dumt vid nästa förhållande om det så ens tar dig 5 år till nästa.


Och fet! Skit i proteintillskottet, håll dig till choklad. Mycket roligare, och resultatet blir det samma.

Ähhh, nu har du väl hört av tillräckligt många vad du skall göra? Bara en sak kvar då, att faktiskt göra det. Lycka till, det känns bättre efteråt. Mycket bättre.
 

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
kawasaki zx7r -99
Jag sörjer dig mycket men gör som jag... var singel och sköt allt själv. man slipper allt bråk förutom med morsan o farsan men de kommer man aldrig ifrån och du kan göra precis vad du själv vill och man behöver inte oroa sig att förhållandet kanske ska ta slut och vad gör man då osv för man har ju inget!
jag tycker de e såå härligt o bara vara singel o ensam... tränat ca 6 ggr veckan och hade jag haft brud då så hade det varit ett sånt jävla liv att jag styrketränar för mycket osv osv osv osv osv osv

hoppas allt går över! :tummenupp
 

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Det har gått en och en halv vecka sedan jag hörde av henne sist. Saknar henne mer än någonsin, vet inte om jag klarar av att vänta längre.
Jag vet att ja sagt att jag skulle vänta till hon hör av sig (eftersom jag sa så till henne), men jag vet inte om jag klarar av att gå runt och vänta på ett besked som jag inte vet om det är possitivt eller negativt. Jag mår skit dåligt av att inte veta vad hon känner för mig längre. Funderar skarp på att ringa henne i morgon kväll och säga som det är, att jag inte pallar att vänta på ett besked som jag inte vet är possitivt eller negativt.

Mår verkligen skitkast av det här, va fan ska jag ta mig till!?!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top