Chrilles_syrra
f.d. depåslav
Med risk att låta som århundradets elakaste kärring, så kom igen...
Jag lider med dig, verkligen! Jobbigt när nån ber om ett "uppehåll".
Been there, done that!
Den hårda sanningen om att någon (speciellt en ung person) vill ha ett uppehåll kan nog ofta bero på att personen vill få lekt av sig på annat håll.
Låter lite styggt kanske, vet ju inte vem din föredetta är och hon kanske
har en djupare mening i det hela. Låt nu säga att anledningen är som jag tror,
och hon leker av sig ett tag, kommer på att det inte var så kul som hon trodde
och kommer gråtande tillbaka och ber att du tar tillbaka henne. Är det då värt all svartsjuka som kommer följa, rädslan för att det ska skita sig igen och funderingarna på om hon verkligen älskar dig denna gången..? Vetskapen att du vart jämförd. Ett uppehåll är ju ett tecken på att nåt e jäkligt fel, och är ni inte ens säkra på vad det är så hur ska ni då kunna laga förhållandet?
Känns som jag lät bra elak, så vart det inte menat. Hoppas självklart att allt
löser sig på bästa sätt. Tycker du verkligen ska ta dig en låång funderare på det
hela. Sorgen går över, jag lovar. Sprit i goda vänners lag rekommenderas!
Jag lider med dig, verkligen! Jobbigt när nån ber om ett "uppehåll".
Been there, done that!
Den hårda sanningen om att någon (speciellt en ung person) vill ha ett uppehåll kan nog ofta bero på att personen vill få lekt av sig på annat håll.
Låter lite styggt kanske, vet ju inte vem din föredetta är och hon kanske
har en djupare mening i det hela. Låt nu säga att anledningen är som jag tror,
och hon leker av sig ett tag, kommer på att det inte var så kul som hon trodde
och kommer gråtande tillbaka och ber att du tar tillbaka henne. Är det då värt all svartsjuka som kommer följa, rädslan för att det ska skita sig igen och funderingarna på om hon verkligen älskar dig denna gången..? Vetskapen att du vart jämförd. Ett uppehåll är ju ett tecken på att nåt e jäkligt fel, och är ni inte ens säkra på vad det är så hur ska ni då kunna laga förhållandet?
Känns som jag lät bra elak, så vart det inte menat. Hoppas självklart att allt
löser sig på bästa sätt. Tycker du verkligen ska ta dig en låång funderare på det
hela. Sorgen går över, jag lovar. Sprit i goda vänners lag rekommenderas!