akora
http://www.roadragemc.se
SENSEI skrev:Har inte läst igenom hela tråden...
Hon säger hon vill ha lite tid. Mitt råd ge henne tiden...
Låt hon ta den tid hon behöver för att reda ut det hon vill reda ut.
Talar av erfarenhet här. Jag träffade en i mina ögon underbar kvinna -93.
Vi hade ett mycket passionerat förhålllande som varade i bra precis 10år. Dock så ville det sig att vi våra studier fick jobb på olika håll. Hon i Ljusdal och jag i Gävle. I början så pendlade jag dagligen mellan pga hon vill inte sova utan mig, Detta slet dock. För den som inte känner till det så är det 18 mil enkel resa.
Jag bestämde mig för att skaffa en lgh i Gävle. Allt var fortfarande bra mellan oss. Vi träffades på helgerna.
Efter ett tag fick jag ett erbjudande om en utlandstjänst. Den varade i 3 månader. Var hem 1 gång i månaden över en helg.
När jag sedan kom hem så var allt förändrat. Hon ville ha tid för sig själv. Jag kunde då inte förstå varför.. Vi hade inte träffats på 3 månder.. mer än några få helger... Kris.. jag jobbade för att vi skulle lösa problemen tillsammans,,, Det gick dock inte.. Vad jag än gjorde så vändes det mot mig... Det jag idag anser att jag borde gjort är att låtit henne vara... Så att hon förhoppnigsvis hade insett hur mycket hon saknade mig... Istället blev jag en pain in the ass... för henne iaf. Vi höll på så i över 8 månader.... På den tiden grälade vi mest. Träffades 4 gånger..
Till slut gjorde jag slut.. mitt liv var söndertrasat... orkade inte mer. Idag ja.... Älskar henne fortfarande. Har mycket svårt att släppa en kvinna så nära igen... Min tröst blev att återuppta hojjåkandet (lovade henne att inte köra hojj när vi vart tillsammans)... Skulle dock verkligen vilja dela känslan med hennne....
Vi har alla våra brister. Min kvinna hade sina... vi träffades när hon tog studenten och har inte upplevt så mycket själv. Kanske är det det som splittrade oss. För orsaken var att hon ville hitta sig själv igen... inte känna sig så beroende av mig.... Jag borde lyssnat och inte varit så rädd att mista henne...
Jag hoppas verkligen att det ordnar sig mellan er.. Om du verkligen älskar henne ge henne den tid hon behöver.. Spendera tiden med dina vänner och ha skoj. DEt är fan inte lätt... Jag gråter i princip varje dag pga de minne vi har tillsammans.
Livet går vidare...
SENSEI
Jo, det ligger väl något i det du säger, men jag vet inte om jag orkar vänta hur länge som helst. Tänker ge henne en vecka eller två på sin höjd. Om hon inte vet hur vi ska ha det då så kan hon inte älska mig som hon säger att hon göra.