Hmm jag vet att det inte funkar som ett företag. Provade med att placera ut mina "tillgångar" lite varstans,, jäfvlar vad jag fick skit för det..
Outsourcing av core business kan leda till problem med bolagsstyrelsen.
Hmm jag vet att det inte funkar som ett företag. Provade med att placera ut mina "tillgångar" lite varstans,, jäfvlar vad jag fick skit för det..
Ja herregud ja, varför söka läkarvård för benbrott liksom, det som itne naturen eller polarna kan fixa är nog itne värt att fixa.
Bra tänkt, jag är som din sambo, jag skulle aldrig gå till familjerådgivning, kan man inte lösa det med de man känner osv. så får det vara.
Ganska stor skillnad på att fixa fysiska grejer som ett benbrott jämfört med ett förhållande..., fysiska grejer fixas ganska lätt.
Dummaste jag hört.
Känner man inte att man är villig att utforska alla möjligheter och utvägar för att få sin relation på fötter så är det ju lika bra att lägga ner direkt då man uppenbart inte har kvinnan i sitt liv på andra sidan köksbordet.
Har man kvinnan i sitt liv på andra sidan köksbordet behöver man inte krångla så för att få relationen på fötter...
Hm, du tycker inte att du säger emot dig själv en aning där?
Jo tjena.
Du insåg kanske inte att du precis skrev "kvinna" och "inte krångla" i samma mening?
Nej, att rädda ett förhållande är förmodlgen en långt svårare uppgift än att fixa ett benbrott.
Nej, att rädda ett förhållande är förmodlgen en långt svårare uppgift än att fixa ett benbrott.
..och därför använder jag mig av polarna och lite vingklippt halvsunt förnuft (det brukar ju vara som mest tillräkneligt när det krisar), när det gäller enklare saker brukar jag vända mig till expertis med kompetens och mångårig utbildning på området; ungefär?
Är du en sådan som aldrig skulle gå till en psykolog heller även om du hamnade i djup depression och blev suicidal?
Ja herregud ja, varför söka läkarvård för benbrott liksom, det som itne naturen eller polarna kan fixa är nog itne värt att fixa.
Jag tror han menar mer typ: Om man har en framtand som e svart och smakar tåfis, och som rör sig från 90-145 grader bara man tittar på den så kan man lika gärna pilla bort den själv som att låta en tandläkare göra det för 4500:-.
Jag tycker KGK har rätt. Såna där relations"experter" e fan bara bullshit. Kan man inte fixa det själv tillsammans med sin partner eller i värsta fall ihop med polare eller släktingar då kan man lika gärna lägga ner.
Men å andra sidan så är jag en sån som tänker innan jag gör saker och inte efter.
det är kompetensen på området som jag tvivlar på, finns nog duktiga men dom är nog inte så många.
Nej, men inte första taget då jag inte heller går till doktorn i första taget i andra fall heller.
Nej, egentligen inget av ovanstående. Jag har bara varit jag. Det räckte ju tidigare. Det är det som är problemet liksom, att jag bara trodde att det var att ta vid där det hela slutade, om du förstår hur jag menar. Men någonstans på vägen, när jag var för upptagen med mina egna bekymmer, så "tappade" jag min sambo.
Men jag tror att jag, som sagt, måste fråga om det finns någon annan först. Och sen utgå därifrån.
Tack till er som orkat läsa och svara, det betyder mycket för mig!
Men jag tror att jag, som sagt, måste fråga om det finns någon annan först. Och sen utgå därifrån.
Vilken skräll att du, din grottman, hade den åsikten..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|