Krigge
Taliban och kapitalist
Trådstöld!!
Saso hur gick det på elmia??
Saso hur gick det på elmia??
t-rex skrev:11 från mig, och då vill jag fan ha en mountainbike på köpet!
Skorpan skrev:jag höjjer över ravetransan
31000!!!! skynda fynda
Mingves skrev:Det beror på om man har tid och pengar.....jag har båda...
///M
31000!!!! skynda fynda
tänk "OM" jaMingves skrev:Tänk om jag skulle nappa på budet, vad glad du skulle bli då
Skulle vara kul, om jag vore miljonär så skulle jag sälja den till dig för det skorpan
///M
Rymding skrev:Mingves, du kanske ska prova en annan hoj? Finns nåra att välja på.
men fan va schysst du va då....jag bjur 35,000kr.Mingves skrev:Tänk om jag skulle nappa på budet, vad glad du skulle bli då
Skulle vara kul, om jag vore miljonär så skulle jag sälja den till dig för det skorpan
///M
Mingves skrev:Det är nummer 4 och 5.
Stort djävla felköp, skulle köpt någe billigare. Jag kan inte motivera för mig själv att hojen är värd 1770kr i lån varje månad + 742kr i försäkring. Försäkringen hade varit ok om jag kunde ställa av den. Alltså har jag en kostnad på 2500kr i månaden för något som varit värt 1000kr + förs...i mitt tycke. Men det är vad jag tycker. Men svaret är 4 och 5. Ett stort dävla felköp Är du nöjd nu?
///M
jodå det gick väl så där, sitter med en stor buckla härKrigge skrev:Saso hur gick det på elmia??
Ravetrancer skrev:men fan va schysst du va då....jag bjur 35,000kr.
Visste ni dessutom att Skorpan har små baciller i trumpeten
Diversion skrev:Var det inte du som hellre var utan än körde en gammal harv? Jag säger alltid åt folk som frågar mig att köpa en gammal oxe första året så blir det inte så stor förlust om dom kommer på att hoj inte är något för dom. Lyssnar folk? Näe... Måste ligga i tiden.
Kör folk hoj så ska dom ha en ny eller nästan ny hoj fast dom är nybörjare, ska folk lära sig spela golf så kan man ge sig fan på att dom köpt ett värstingset med klubbor innan dom ens tagit greencard...
Nåja, är det inget för dig så är det inte, fast är det andra orsaker bakom så borde du fundera över dom innan nästa projekt. Annars kommer du att vara på ett annat forum om ett år och säga att drakflygning/dykning/knyppling nog inte är något för dig.
Får man se några bilder?Ravetrancer skrev:jodå det gick väl så där, sitter med en stor buckla här
31000!!!! skynda fynda
fogerty skrev:Är det monopolpengar som gäller eller, isåfall har ni inte en suck för jag har två spel hemma Jag bjuder en biljard + hotell på Götgatan
Mingves skrev:hmmmm, jo jag har nog sagt så i ett svagt ögonblick. Nu får jag äta upp det!
Har redan hållit på med dykning....blev allergisk mot neoprene...
///M
Nej för faaan! Lura inte på pojkstackarn en hoj till nu när han väl har bestämt sig för att göra sig av med den första...Rymding skrev:Mingves, du kanske ska prova en annan hoj? Finns nåra att välja på.
w8 kommer straxMingves skrev:Får man se några bilder?
///M
Aero skrev:Nej för faaan! Lura inte på pojkstackarn en hoj till nu när han väl har bestämt sig för att göra sig av med den första...
Förlåt Mingves, brukar inte göra narr av folk, men nu kunde jag inte låta bli...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|