Jag vet inte om hoj e min grej...

Mingves

Guest
Skorpan skrev:
jag höjjer över ravetransan :fatta!
31000!!!! skynda fynda :banana

Tänk om jag skulle nappa på budet, vad glad du skulle bli då :rofl
Skulle vara kul, om jag vore miljonär så skulle jag sälja den till dig för det skorpan:)

///M

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Apostlahäst modell gammal
Mingves skrev:
Det beror på om man har tid och pengar.....jag har båda...

///M

Jo, men innan du köpte så velade du sjuttielva gånger om att det var för dyrt och att du hade satt upp ett maxpris...

Edit: Ser nu att du tycker att det för dyrt och att du köpt för lånade pengar...

Resonemangen stämmer inte riktigt överens, men tja, det var väl inte oförväntat...

Last edited:

Skorpan

Guest
Mingves skrev:
Skulle vara kul, om jag vore miljonär så skulle jag sälja den till dig för det skorpan:)

///M
tänk "OM" ja :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl
det här blir bara bättre o bättre :rofl :rofl :rofl

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Mingves, du kanske ska prova en annan hoj? Finns nåra att välja på.

Bifogat

• popcorn.gif
    popcorn.gif
    2.9 KB · Visningar: 9

Mingves

Guest
Rymding skrev:

Jo jag tror jag skulle ha en billigare, som det är nu så har jag råd med hojen. Dock så känns det som för mycket pengar att lägga ut varje månad. Ganska korkat att känna så när man köpt hojen.....

///M

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Mingves skrev:

///M
men fan va schysst du va då....jag bjur 35,000kr.

Visste ni dessutom att Skorpan har små baciller i trumpeten :rofl

Diversion

Guest
Mingves skrev:
Det är nummer 4 och 5.

Stort djävla felköp, skulle köpt någe billigare. Jag kan inte motivera för mig själv att hojen är värd 1770kr i lån varje månad + 742kr i försäkring. Försäkringen hade varit ok om jag kunde ställa av den. Alltså har jag en kostnad på 2500kr i månaden för något som varit värt 1000kr + förs...i mitt tycke. Men det är vad jag tycker. Men svaret är 4 och 5. Ett stort dävla felköp:( Är du nöjd nu?

///M

Var det inte du som hellre var utan än körde en gammal harv? Jag säger alltid åt folk som frågar mig att köpa en gammal oxe första året så blir det inte så stor förlust om dom kommer på att hoj inte är något för dom. Lyssnar folk? Näe... Måste ligga i tiden.

Kör folk hoj så ska dom ha en ny eller nästan ny hoj fast dom är nybörjare, ska folk lära sig spela golf så kan man ge sig fan på att dom köpt ett värstingset med klubbor innan dom ens tagit greencard...

Nåja, är det inget för dig så är det inte, fast är det andra orsaker bakom så borde du fundera över dom innan nästa projekt. Annars kommer du att vara på ett annat forum om ett år och säga att drakflygning/dykning/knyppling nog inte är något för dig.

Mingves

Guest
Diversion skrev:
Var det inte du som hellre var utan än körde en gammal harv? Jag säger alltid åt folk som frågar mig att köpa en gammal oxe första året så blir det inte så stor förlust om dom kommer på att hoj inte är något för dom. Lyssnar folk? Näe... Måste ligga i tiden.

Kör folk hoj så ska dom ha en ny eller nästan ny hoj fast dom är nybörjare, ska folk lära sig spela golf så kan man ge sig fan på att dom köpt ett värstingset med klubbor innan dom ens tagit greencard...

Nåja, är det inget för dig så är det inte, fast är det andra orsaker bakom så borde du fundera över dom innan nästa projekt. Annars kommer du att vara på ett annat forum om ett år och säga att drakflygning/dykning/knyppling nog inte är något för dig.

hmmmm, jo jag har nog sagt så i ett svagt ögonblick. Nu får jag äta upp det!
Har redan hållit på med dykning....blev allergisk mot neoprene...

///M

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Skorpan skrev:
jag höjjer över ravetransan :fatta!
31000!!!! skynda fynda :banana

Är det monopolpengar som gäller eller, isåfall har ni inte en suck för jag har två spel hemma :D Jag bjuder en biljard + hotell på Götgatan :banana

Mingves

Guest
fogerty skrev:
Är det monopolpengar som gäller eller, isåfall har ni inte en suck för jag har två spel hemma :D Jag bjuder en biljard + hotell på Götgatan :banana

Bordell på Götgatan låter toppen...

///M

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Mingves skrev:
hmmmm, jo jag har nog sagt så i ett svagt ögonblick. Nu får jag äta upp det!
Har redan hållit på med dykning....blev allergisk mot neoprene...

///M

No more gummisex for Mr Mingves då gissar jag? Slängde du huvan eller :lol

Aero

PBR
Gick med
23 May 2003
Hoj
Stor, go & tysk
Rymding skrev:
Nej för faaan! Lura inte på pojkstackarn en hoj till nu när han väl har bestämt sig för att göra sig av med den första... :rofl :rofl
Förlåt Mingves, brukar inte göra narr av folk, men nu kunde jag inte låta bli... :hihi

Mingves

Guest
Aero skrev:
Nej för faaan! Lura inte på pojkstackarn en hoj till nu när han väl har bestämt sig för att göra sig av med den första... :rofl :rofl
Förlåt Mingves, brukar inte göra narr av folk, men nu kunde jag inte låta bli... :hihi

Det är lungt, har redan fått höra så mycket så jag e härdad nu :D

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...