Bakhjul
Full i Helgen?
blom skrev:jag tycker ps2an verkar bättre
en polare till mig slutade köra hoj och började med skärm flygning nu.. testa det du med
X-box e klart bäst.....men det är klart man bör bygga om den för att den ska bli bäst
blom skrev:jag tycker ps2an verkar bättre
en polare till mig slutade köra hoj och började med skärm flygning nu.. testa det du med
Skorpan skrev:nej det gör man inte - SÄLJ SKITEN!!!
sälj hojen,köp en lya,sen kan du köpa en sånMingves skrev:Jag lovar att det varken blir en MC eller en hårfrisörskebil (z3) eller för den delen nån annan bil heller. Nu skall jag spara till en bostadsrätt
///M
UnderDOG skrev:Vilket var det som var ett skämt?
Hela den här tråden?
Meeen guuuuuu va kuuuul
//A.
gillar du inte kritik för vad du skriver så skriv inget,detta är ett allmänt forumMingves skrev:Men visst känns det bra/kul ibland, Men jag kan inte ha en grej som bara e kul nån gång då och då?
Skorpan, varför så aggressiv? Strunta i att läsa tråden om den irriterar dig så
//M
han kanske kör med ångerveckanLånga farbron skrev:Tänk då på hans stackars tjej, jag vill ....eller jag vill inte kn***a
Fast jag vill nog ändå. Eller inte
Långa farbron skrev:Tänk då på hans stackars tjej, jag vill ....eller jag vill inte kn***a
Fast jag vill nog ändå. Eller inte
Aero skrev:Men för fan, lugn i stormen nu!! Säsongen har ju knappt börjat ännu, du måste ju ge det här en större chans.
Tänk senare i sommar, när det är varmt o skönt och du kommer att ta omvägar till, exempelvis Fiskebäckskil, bara för att äta glass! Det är ju DET som är det bästa med hojåkning, iaf på din, min och många andras nivå. Knäskrap o bakhjulsåka iall ära, men det får dom som kan, ägna sej åt. Vi som inte klarar det skall inte hänga läpp för det. Mina spårval är antagligen sämst i världen, men jag har inte mindre kul för det.
Nä du, ta bort den där j#¤*a säljesannonsen nu, och åk ut o KÖR. Annars kommer jag göra en stickytråd med "Köp inte Mingves hoj!!"
Helt rätt...antar jag, orkade faktiskt inte läsa hela tråden.bebbe skrev:Fast det är väll ungiefär det som vi alla har sagt
Långa farbron skrev:Du får 22 000 om du bara bestämer dig
Långa farbron skrev:Du får 22 000 om du bara bestämer dig
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati