Jag vet inte om hoj e min grej...

håkanolsson

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Husaberg
Jag tycker du ska ta bilen till Statoil och köpa en karta. Åk sedan hem och kicka igång cyckeln och ge dig ut på din livs tur. Öppna visiret o känn hur värmeskiftningarna ändras genom landskapen. Ko-gösslet från de otaliga gårdarna smeker dina rosenröda kinder. Mmmmmm. Stanna till vid Vätterns kant och fråga dig - Vad gör jag häääääär? Gränsla cyckeln och fortsätt färden genom Skånes storslagna fält och Jämtlands vidder. Stanna till för ett ögonblick och fråga dig - Varför är det så hääääär? Låt färden föra dig genom skog och mark tillbaka, och hem till din barndoms rötter och säg - Varför mår jag inte braaaaaaaaa?

(När du fått svar på dessa frågor har du löst problemet :D

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Ett kompletterande tips är att dagsturer på under 20mil är för sängvätare. Antingen är det transport eller så är man ute på joyride. Att sticka iväg tolv på dan och inte ha verkat minst en tank innan man parkerar senare på kvällen är ett misslyckande.

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Chrille skrev:
Ett kompletterande tips är att dagsturer på under 20mil är för sängvätare. Antingen är det transport eller så är man ute på joyride. Att sticka iväg tolv på dan och inte ha verkat minst en tank innan man parkerar senare på kvällen är ett misslyckande.

WORD :tummenupp

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chrille skrev:
Lite långt bort för dig kanske men mot Uddevalla över öarna, strax efter Vindön (stor bro) svänger man vänster mot Eriksberg och hänger i tills man nästan är ute vid Lysekilsfärjan. Det är bara en lite 5kilometare om man ändå är i trakten, men inget att lägga tio mil för. Utforska Orust om du vill ha en bra heldag.
PRECIS vid mitt sommarställe. Vid Bergmans gamla kiosk... Svingrymma vägar där...

Alla som åker förbi när jag är där får kaffe =)

Fast, heter den inte KavElandavägen??? Nåväl. Skitsamma... Härlig som fan är den.

:banana

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Jag cyklar till dig på fem minuter. Hur gay är inte det?
Minst sagt totalgay. Härligt. Synd att kiosken inte är igång längre. För då hade vi kunnat köpa sånna däringa karameller.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
hållundan skrev:
Minst sagt totalgay. Härligt. Synd att kiosken inte är igång längre. För då hade vi kunnat köpa sånna däringa karameller.

Då kan du komma på besök i garaget så kan vi dricka folkis skruva på något som egentligen inte behöver skruvas på. Sen får du vinngla hem i mörka natten och fundera över diverse gängpaj o grejer som kostar pengar :3freak

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Då kan du komma på besök i garaget så kan vi dricka folkis skruva på något som egentligen inte behöver skruvas på. Sen får du vinngla hem i mörka natten och fundera över diverse gängpaj o grejer som kostar pengar :3freak
Låter som en ypperlig idé. Varthän är garaget benäget någonstans månntro?

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
hållundan skrev:
Låter som en ypperlig idé. Varthän är garaget benäget någonstans månntro?

Ett par kilometer från Rotvikskorset....kanske behöver tio minuter med pedalcykeln förresten. Är ju inte 28 längre.

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Chrille skrev:

Stämmer! Fast efter det att jag drevade om hojen så är det nästan svårt att komma ur stan utan att tanka :( ........................
Men den går som ett skott :banana :yoparty

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Ingen, none, Kein.
Det var det mest impulsiva jag varit med om tror jag.
Är det på riktigt Mingves? Ska du sälja?
Märkligt.

//A.

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Apostlahäst modell gammal
Ojoj, köra 30-40 mil och sedan komma på att man egentligen inte tycker det är kul. Vilket slöseri med tid och pengar. Ibland är det svårt att förstå sig på folk.

Mingves

Guest
Jag säljer om någon köper.....mystiskt va:)
Jag tror att det är det rätta för mig. Just nu känner jag att jag inte direkt längtar efter att köra och det är inte rätt känsla om man skall ha en hoj. Jag borde känna som vid en förälskelse, man vill inte annat än åka hoj....

///M

Mingves

Guest
lee skrev:
Ojoj, köra 30-40 mil och sedan komma på att man egentligen inte tycker det är kul. Vilket slöseri med tid och pengar. Ibland är det svårt att förstå sig på folk.

Det beror på om man har tid och pengar.....jag har båda...

///M

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Ingen, none, Kein.
Mingves skrev:
Jag tror att det är det rätta för mig. Just nu känner jag att jag inte direkt längtar efter att köra och det är inte rätt känsla om man skall ha en hoj. Jag borde känna som vid en förälskelse, man vill inte annat än åka hoj....

///M

Om du ursäktar min nyfnikenhet:
Hur länge varar ett genomsnittligt Mingves-kärleksförhållande?
Torde bli en del brudar!

//A.

Mang0

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2004
Hoj
-
Mingves skrev:

///M

Gör inget förhastat bara, ge det lite tid (det har du ju ;)) ...det blir nog roligare när värmen kommer.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept