hållundan
Emozione!
Det är alltid gay. Sådär härligt gay. Jag har silverfärgade fälgar, men lilametallic hoj. Det är sådär som sagt sådär gött gay lixom.HanneZ skrev:Ja har lila fälgar, e de gay? kanske bara smyg-gay?
Det är alltid gay. Sådär härligt gay. Jag har silverfärgade fälgar, men lilametallic hoj. Det är sådär som sagt sådär gött gay lixom.HanneZ skrev:Ja har lila fälgar, e de gay? kanske bara smyg-gay?
nog är det gay alltid heheHanneZ skrev:Ja har lila fälgar, e de gay? kanske bara smyg-gay?
Danne me Z1 skrev:saken är biff!!!!! man föds till hojjåkare det känns på en gång om man är ämnad för det eller inte hoppas du återföds!!!!
DumDum skrev:Varför sitter Norskarna med organet i sjön?
Blondie skrev:...gemenskapen är andra halvan.....
Blondie skrev:Tråkigt med motorväg o det gick för fort osv osv.....................
Du behöver lite mil i kroppen bara i din egen takt sen är hojåkning bara halva grejen gemenskapen är andra halvan tror att alla här på sporthoj kan skriva under på det..
Skit i vad alla tycker gör som du vill o lycka till.
inte för o hacka men....Mingves skrev:Jag har ju kört några gånger nu under den 1,5 vecka jag haft hojen och visst är det kul, men inte så kul som jag hoppats
Jag vet ju att jag är sådan att jag vill ständigt testa nya grejor, kanske för ofta
Skall testa lite till, sedan får jag se. Kanske säljer den och skaffar nått annat.
Jag har ju inte kört så mycket på motorväg och idag testade jag det. Det var hemskt. Hade hoppats att jag skulle kunnat åka längre sträckor men det var något av det mest jobbiga jag gjort. Hade tänkt att man kunde åka till Lysekil o bada men bara 2 mil motorväg var en pina.
För två år sedan tänkte jag att jag skulle skaffa en hoj och köra den till Växjö där mitt ex bor, vilket önsketänkande att det skulle funka
Tur att man inte realiserade mc planen då....
Dessutom vill jag passa på att tacka för att ni som var med på körningen från G-P idag väntade in mig.
///M
Mingves skrev:Tack
Jag kommer följa min känsla. Jag tror jag blev lite chockad när vi stack iväg i Lördags, trodde vi skulle åka å käka glass i LVT men det blev värsta RR-touringen
Kanske inte det bästa att börja med efter 4 turer på hojen....
Jag var ute och tog en sväng nu för 5 min sedan. Kändes bra faktiskt. Dock märker jag att man blir mer "slarvig" med tiden. Har hört rykten om att de flesta som krashar gör det efter 3 veckor med ny hoj, då slappnar de av och får hybris
Min polare har paxat en ZX9R nu så han kommer snart med ut och åker med mig. Eftersom vi båda e gröna så kommer det nog bli mer "nybörjarkörning".
Sedan kanske vi joinar "glasstouringen" till LVT, när vi blivit mer vana.
Skorpan skrev:inte för o hacka men....
här sa du inget om att det gick för fort eller så,det var bara att hoj inte var din grej
Mingves skrev:Tack
Jag kommer följa min känsla. Jag tror jag blev lite chockad när vi stack iväg i Lördags, trodde vi skulle åka å käka glass i LVT men det blev värsta RR-touringen
Kanske inte det bästa att börja med efter 4 turer på hojen....
Jag var ute och tog en sväng nu för 5 min sedan. Kändes bra faktiskt. Dock märker jag att man blir mer "slarvig" med tiden. Har hört rykten om att de flesta som krashar gör det efter 3 veckor med ny hoj, då slappnar de av och får hybris
Min polare har paxat en ZX9R nu så han kommer snart med ut och åker med mig. Eftersom vi båda e gröna så kommer det nog bli mer "nybörjarkörning".
Sedan kanske vi joinar "glasstouringen" till LVT, när vi blivit mer vana.
vad är det du försöker säga??UnderDOG skrev:Tror att de kallar det "hypertouring" va?
Jag kraschade efter tre veckor på ny hoj
Skorpan skrev:vad är det du försöker säga??
jag menar att:UnderDOG skrev:Hur menar du?
Jag menade att han hade rätt, man slappnar väl av och vurpar lättare efter några veckor..
Sen så kallas det väll Hypertouring och inte RR-touring?
//A.
ok,då hänger jag medUnderDOG skrev:näe, det borde vart svar på det ovan
Bättre nu?
Mingves skrev:Har hört rykten om att de flesta som krashar gör det efter 3 veckor med ny hoj, då slappnar de av och får hybris
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|