Jag vet inte om hoj e min grej...

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Mingves skrev:
......innan jag köpte hojen sa jag till mig själv, ha den så länge det är kul, sälj den sedan.....nu vet jag inte....

///M
Äh, sälj den bara. Är det inte kul så är det inte. Det finns många andra roliga saker du kan göra för de pengarna. Att köpa båge är inte som att gå in i en sekt. Man måste inte fortsätta livet ut.

hymac

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2003
Hoj
ktm 625 sxc och yamaha xt 500
jag läste igenom denna tråd och kom på att jag inte gillade det alls, vad ska jag göra fortsätta och läsa eller sluta ska jag läsa igen efter en vecka eller sluta helt vad ska jag göra vad ska jag göra vad ska jag göra vad ska jag ..........

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Mingves skrev:
Jag har ju inte kört så mycket på motorväg och idag testade jag det. Det var hemskt. Hade hoppats att jag skulle kunnat åka längre sträckor men det var något av det mest jobbiga jag gjort. Hade tänkt att man kunde åka till Lysekil o bada men bara 2 mil motorväg var en pina.
För två år sedan tänkte jag att jag skulle skaffa en hoj och köra den till Växjö där mitt ex bor, vilket önsketänkande att det skulle funka:)
Tur att man inte realiserade mc planen då....

Förklaringen till att du inte tyckte motorvägen var kul är troligtvis bl.a att du har en naken hoj.
Jag tycker iallafall själv att motorväg är kass, bara jobbigt att köra där. Det blir aldrig några långa sträckor motorväg för min del. Man får ju fan tjurnacke av det :3freak
Testa en kåphoj, eller touring eller något annat då. Vill du busa, köra fort eller semestra?
När du bestämt dig/prövat på skaffa det som passade dig bäst.
Sen kanske du inte, som sagt, tycker att hojåka var det roligaste.. So What?
Det finns nog mer här i livet än bara motorcyklar...
Lycka till
TT

Skorpan

Guest
med handen på hjärtat så kan jag säga att alla tycker motorväg suger,vare sej det gäller hoj,bil eller nåt annat :hihi

storken

långsammast på hojen
Gick med
24 Mar 2004
Hoj
05 yamaha Y.. bla bla bla R6
jaså..

he he jag vet vad du lider av! testa på, har man gjort det, så är det inte så kul som man har tänkt sig osv... så är jag med. för mig fungerade med fallskärmshoppning.. alltså man fick lite annat perspektiv på allt i livet numera njuter jag av saker mer nu än jag gjorde innan. hoppar inte längre men åker hoj fortfarande samt lite annat.

så trivs du inte så sälj! hitta på nåt nytt att pröva på! du kan alltid köpa hoj igen! så.. lev väl!

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
hållundan skrev:
:fakta

Tänk om dom sög ändå iofs. Det hade vart gött :rolleyes:

Varför sitter Norskarna med organet i sjön? Jo, sjön suger. :rolleyes:

Berglund

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
RGV 250 -92
Om du tyckte tempot var för högt så kan jag förstå att det blir tråkigt att köra hoj. Det blir antagligen mer rädsla än njutning. Jag e gärna på att ta en tur i något lugnare tempo. Ge inte upp hojåkandet för en sådan skitsak.

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Att byta hoj kommer inte att hjälpa, när jag klarat körkortet hade jag kunnat kört på precis vad som helst och tyckt det var skitkul ändå.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
DumDum skrev:
Varför sitter Norskarna med organet i sjön? Jo, sjön suger. :rolleyes:
Varför sitter dom med den i örat? Jo, dom vill lyssna på Kiss.

-Vet du vad världens blodigaste kines heter?
-Nä!
-Jo Tampong

HAHAHAHAHHA :lol

Sorry för übermycket OT nu =)

HanneZ

Guest
hållundan skrev:
Varför sitter dom med den i örat? Jo, dom vill lyssna på Kiss.

-Vet du vad världens blodigaste kines heter?
-Nä!
-Jo Tampong

HAHAHAHAHHA :lol

Sorry för übermycket OT nu =)
haha
sluta drick öl på söndagar nu fi faan :D

Mingves

Guest
Min bästa vän har köpt en hoj idag så nu känns det lite mer kuligt:)
Vi skall ut och hoja :banana
///M

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
storken skrev:
he he jag vet vad du lider av! testa på, har man gjort det, så är det inte så kul som man har tänkt sig osv... så är jag med. för mig fungerade med fallskärmshoppning.. alltså man fick lite annat perspektiv på allt i livet numera njuter jag av saker mer nu än jag gjorde innan. hoppar inte längre men åker hoj fortfarande samt lite annat.

så trivs du inte så sälj! hitta på nåt nytt att pröva på! du kan alltid köpa hoj igen! så.. lev väl!

Jag håller helt med. Efter att jag hoppade första gången så var jag ju iof såld även till fallskärmshoppning :)
Tänkte da det där certet om jag bara får ihop pengar o fint väder nog :)

ps. För er som inte provat att hoppa... gör det. Kanske inte en otrolig adrenalin-rush men hittils mitt livs upplevelse.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HanneZ skrev:
haha
sluta drick öl på söndagar nu fi faan :D
Söndag? :va :rolleyes:

Jag har fan vart i verkstan hela dagen idag å meckat å inte ätit nåt. Kanske är därför. Det bildades lite läskig rök när jag lödade lite förut oxå. kanske är det? ELler så är det bara normalt hållundan-beteende... :tummenupp

:hej

Skorpan

Guest
vågen skrev:
ps. För er som inte provat att hoppa... gör det. Kanske inte en otrolig adrenalin-rush men hittils mitt livs upplevelse.
har hoppat,fast med lina då,nån försäkring måste man ju ha hehe :tungan

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
Söndag? :va :rolleyes:

Jag har fan vart i verkstan hela dagen idag å meckat å inte ätit nåt. Kanske är därför. Det bildades lite läskig rök när jag lödade lite förut oxå. kanske är det? ELler så är det bara normalt hållundan-beteende... :tummenupp

jag vet vad du lider av - gaylila hoj :rofl :rofl :rofl :rofl (sorry,kunde inte låta bli :tungan )

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Skorpan skrev:
jag vet vad du lider av - gaylila hoj :rofl :rofl :rofl :rofl (sorry,kunde inte låta bli :tungan )
Nu är du satans mycket OT, det är inte jag. :kocko :arsele :D :tungan

Okej, lite gay är gaylila hoj.

Nåväl, no more spam. Jag är nöjd med mina 10%, är inte du skorpan?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...