Triggerhappy
Måste man tvätta den?
Sony säljer ju nån elektronisk jycke, det är väl nästan samma sak. Den kan man gå ut med i vinter rusket släpandes i ett koppel 05´00 vicken morgon som helst.
Lasker skrev:Köp en renrasig hund, det brukar bli bäst så man vet liksom vad man får??
maverick_750rr skrev:Det var ju det dummaste jag läst om hundar.
Renrasiga hundar råkar ut får fler sjukdomar än blandisar.
Precis som med människor, de mest minst lika gener föder bäst barn.
Kolla hur det blir om 2 syskon skaffar barn
750RR
exiteme skrev:Någon som har en billig/gratis hund över...?
Lasker skrev:Bullshit Kan precis lika gärna bli så att blandras hunden ärver dom sämsta egenskaperna från respektive ras.
maverick_750rr skrev:Chansen är mindre för en blandis.
750RR
-Lowrider- skrev:Köp en boxer,den finaste hunden enligt mig och då måste det ju vara sant
Chrille skrev:Jag håller med!!
Grand Danois har vi haft problem med i kombination med småbarn på grund av allt för häftiga vaktegenskaper. Jag vet inte om det var ett rastypiskt drag eller mer speciellt för individen men när jag var 7-8 år och skojbråka med mina kompisar så var en enmeters hund på 80 pannor som ville skydda mig en mycket olämplig lekkamrat.
glenoyne skrev:Själv har jag en Border Collie/Australian Sheppard som går i minst 300!! Kräver oerhört med hjärngymnastik, men OJOJOJ vad mycket man får tillbaka!! Självklart ska du ha en hund men när dom är valpar
Martin med hunden Midas
Mad Mike skrev:MYYYYT!!! Dalmatiner gååår bra med barn
joelwideqvist skrev:Vad kör du för "gympa" med din Border Martin? Har själv en Bearded Collie och upplever samma sak. En väldigt intelligent hund som lätt kan bli stimmig och störande om man inte ger den tillräckligt med stimulans
/Joel
Drkosmos skrev:Japp.
Mycket trevliga husdjur.
glenoyne skrev:Jag kör ganska mycket spår, men framförallt mycket trick och lite agility.
Som svar på tidigare diskussion: Maverick 750 har helt rätt när det gäller att blandisar är friskare. Ta tex Schäfer(världens finaste hund) och Golden Retriver så har många av dessa stora problem pga sönderavel. Välj den hund som du tycker bäst om och som du tycker har det bästa lynnet för dig!!
Martin
-Lowrider- skrev:Köp en boxer,den finaste hunden enligt mig och då måste det ju vara sant
Therudeboy skrev:Har aldrig haft problem med våra hundar och vi har haft 2 schabladorer. men det kanske bara är tur?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|