Jag ville så gärna köpa lokalt men...

tubi

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2004
Hoj
r1100-86,r1100-91,r1100 turbo-92,zx9r-94,blade turbo-94,zx6r,96.zx6r-97,zx9r-98,cbr600-99,blade-00,cbr600fs-01,blackbird turbox2,blade954x2,cbr600rr-03cbr1000rr-04,cbr6oorr-07,gixxer1000-06,alla sålda nuvarande r1-07 fullkittad sbk
Hej alla däckspekulanter o däckkrängare,förmodar att med gubben i Antnäs så menar dom mig.Men jag är verksam i Alvik i Luleå.har 20 års erfarenhet vad gäller däck o med allt vad det innebär,har tidigare levt endast på att jobba med mc.Men har numera en mindre verkstad för däcksbyte med mera,har en ganska gedigen kundstock som år efter år handlar av mig ,så priserna måste nog vara humana.så alla ni som har funderingar o prisfrågor på däck eller däcksbyte eller behöver repa din hoj är välkommna att kontakta mig.ring mig på 070-6667708

max350

Yamaha RD-2Takt
Gick med
23 Jan 2006
Hoj
83 Yamaha RD350 MT Racing 60c, Strömsholm 4800 B&R Cyclepro 50cc Race Bullit 50cc Sundeam Speedmaster 60cc
Lite märkligt med SH åkare! Gnäller om lite höga priser på däck mm - men betalar gladeligen höga försäkringspremier
:confused:

anze

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2009
Hoj
japp
Gladeligen är väl kanske att ta i...men det finns ju som inte samma alternativ att vända sig utomlands då det gäller att försäkra hojjen jämfört med att köpa däck på nätet(eller annat för den delen)...kunde man försäkra ett svensk registrerat fordon i utländskt försäkringsbolag till billigare pris skulle säkert många göra det

Rullen

Hä ä bar å åk
Gick med
26 Apr 2012
Hoj
Ingen alls =(
Hej alla däckspekulanter o däckkrängare,förmodar att med gubben i Antnäs så menar dom mig.Men jag är verksam i Alvik i Luleå.har 20 års erfarenhet vad gäller däck o med allt vad det innebär,har tidigare levt endast på att jobba med mc.Men har numera en mindre verkstad för däcksbyte med mera,har en ganska gedigen kundstock som år efter år handlar av mig ,så priserna måste nog vara humana.så alla ni som har funderingar o prisfrågor på däck eller däcksbyte eller behöver repa din hoj är välkommna att kontakta mig.ring mig på 070-6667708

Ahhh, perfekt! Letade som fan efter någon i Antnäs men hittade ingen . Sparar ditt nummer!

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Däck köper man från Tyskland, lite drygt 30% billigare jämfört med Sveriges billigaste näthandlare (ink frakt till dörren), kränga på gör man själv, grejerna kostar mindre än mellanskillnaden på en omgång Svensksålda däck..

Ett par bira och lite musik så är det fixat på några timmar i garaget :fyllisar

Ehn, va?
Handla lokalt!
http://www.dack365.se/SearchProduct/Mc_and_Moped var är det 30% billigare?

RedPower

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Hoj
Honda CBR 1000RR
Däckonline är fortfarande billigare då de har fraktfritt eller inbakat i priset...:tummenupp

Rullen

Hä ä bar å åk
Gick med
26 Apr 2012
Hoj
Ingen alls =(
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad