Jaha, dumpad nyss....

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Hoj
En Pippigul 600.
Plåtslagarn skrev:
...Kom nyss hem till min tomma, mörka lägenhet med dammråttor i hörnen och halvvissna växter i fönstren!
Passar väl på att skriva av mig här lite då, det kan ju inte bli så mycket sämre just nu.

Blev ofrivillig medlem i singelklubben för några timmar sen.... :(

Har varit tillsammans med en tjej i ca 3år nu. Sista året har vi snackat om att flytta ihop(har flyttat mellan våra små mini-2or), ev köpa hus, varit runt och kollat på hus osv....
Sista tiden har jag märkt att något inte riktigt stämmer, fast jag har inte nämnt något till henne...

Efter jobbet idag gjorde hon slut! Hon har tydligen redan varit på date med en ny snubbe!!
Vi hade ett (för henne) riktigt bra snack, men det är ändå jag som sitter här ensam och undrar vad fan som hände....?!

Håna mig, sparka på mig eller säg nåt snällt! :(

/Henrik

Så där gör man bara inte...En människa som inte resperkterat dej och dina känslor nu..Vill du ändå inte bo ihop med och ha barn med. :pannkyss

lappmögel skrev:
Lider med dig känns nog jobbigt, men som nån sa, bättre nu än om det varit med ungar/hus och grejer.
varför lida över en sill när hela tunnan är full!

Havet är djupt..full av fiskar och inte bara sillar :rofl

Rooki

Troligen inte
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Gixxer 1000 K7
jag känner igen mig på något konstigt sätt!! :)

men jag säger bara såhär.. det blir bättre!

strax efter vi gjorde slut träffade jag många olika tjejer! men de e inte min stil riktigt..

och nu har jag träffat världens goaste tjej.. e så gla över att jag har träffat henne!

jag som jämt satte mitt ex på pedistal,... vikken skit asså,, jag skulle lämnat henne vid hennes första tabbe!!

hon har stulit ett x antal månader av mitt liv!!!

glömm inte,,,,, så länge hjärtat slår så går livet vidare

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Fördjävligt!
Jag kan inte riktigt förstå hur du känner eftersom jag inte vart i ett längre förhållande än 6mån hittills men ett bra citat kan vara på sin plats.
"alla kvinnor är horor, utom Mamma"

Plåtslagarn

Regn är vått!
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
No hoj just nu...
Tack för alla kloka och snälla försök till uppmuntring!

Gick inte så bra att jobba idag...... :(
Ska ge mig iväg till mc-mässan om en stund istället. Är väl inte riktigt på humör, men det kan ju rensa skallen i några timmar?!

Ser någon som ska dit en deppig typ i orange-svart haglöfströja på mässan kan ni ju försöka vara snälla.... :rolleyes:
/Henrik

Puttete

Feel like Magnum, look like Higgins
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
En stor, en snabb och en ofärdig
Orca69 skrev:
Usch, kan inte folk avsluta en sak innan de hoppar in i nästa.

Nej, inte kvinnor. Dom är som apor. Släpper inte taget om en lian förrän dom har ett fast grepp om nästa lian.

// P

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Se möjligheter och inte problem!
Nu kan du stöta på alla tjejer du bara kunnat titta på tidigare.

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Jag är fortfarande kär i mitt ex, trots att det var 7 mån sen.
Så nej... det går inte alltid över... vare sig du träffar andra eller tar en dyngfylla. Jag har testat allt, inget funkar.

:solskensoptimist

Farbrordane

Who wants to live forever
Gick med
8 Sep 2005
Hoj
Transalp -87
Plåtslagarn skrev:
Blev ofrivillig medlem i singelklubben för några timmar sen.... :(
välkommen kompis...efter vad kompisarna berättade om vad jag gjort på fyllen i natt så kan jag nog ge dig några bra tips på raggningsrepliker

tyvärr så får du nog räkna med att det tar ett tag innan du kan gå vidare...mig tog det nästan 2 år...då fortsatte vi iofs att ha sex 1,5 år efter att det tagit slut, så det är ingenting jag rekomenderar :huvet

Last edited:

kiko

Peace ...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce å Verte
Vad kan man säga ... life's a bitch and then U die ...

Ärligt talat ... du sitter i en skitsur situation, man kan bara önska att du kommer över det hyffsat snabbt. Har du vägarna förbi , skicka ett PM så bjuder jag på en öl. Tänk igenom vad som hänt, lägg dig bakom dig, lär dig eventuella poänger, se framåt ... igen idé å älta det som hänt om det tog slut som du säger ... se framåt istället. Häng på ut å ta en öl eller två ... träffa nån annan som kanske har en bättre inställning till det hela än ditt ex.

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Rooki skrev:
jag känner igen mig på något konstigt sätt!! :)

men jag säger bara såhär.. det blir bättre!

strax efter vi gjorde slut träffade jag många olika tjejer! men de e inte min stil riktigt..

och nu har jag träffat världens goaste tjej.. e så gla över att jag har träffat henne!

jag som jämt satte mitt ex på pedistal,... vikken skit asså,, jag skulle lämnat henne vid hennes första tabbe!!

hon har stulit ett x antal månader av mitt liv!!!

glömm inte,,,,, så länge hjärtat slår så går livet vidare

Vet hur det är. Avslutade ett 9år långt förhållande förra året...singel fortfarande. Bråk om barn m.m. Kasst!!

MEN...jag tog lappen, köpte hoj och KÖRDE av bara fan!! Just nu är det ju lite svårt att köra (ABSTINENS!!!!!)

Life Goes On. Så är det bara. Det går ett tag när du ser på tjejer som om dom vore frimärken..slicka, sätt på och skicka iväg. Den synen vänder och man börjar sakna alla tillfällen av go närhet.

Men hoja på du och lev livet ett tag, så hinner DU sörja klart...det gör inte hon!!
Sen kan det vara skönt att vända sorg till ilska...den är lättare att hantera.

Peace Bro!!!

The_Dannike_bo skrev:
beklagar du, jobbigt asså..
men ta å slå ihäl den jävlen som tog din brud..

Varför det? Det är inte hans fel att kärringen inte kunde hålla benen ihop! Hon har garranterat INTE berättat att hon fortfarande var upptagen!

The_Dannike_bo

the_dannike_bo
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
svartmyra -46 yamaha yz250
JKay skrev:
Vet hur det är. Avslutade ett 9år långt förhållande förra året...singel fortfarande. Bråk om barn m.m. Kasst!!

MEN...jag tog lappen, köpte hoj och KÖRDE av bara fan!! Just nu är det ju lite svårt att köra (ABSTINENS!!!!!)

Life Goes On. Så är det bara. Det går ett tag när du ser på tjejer som om dom vore frimärken..slicka, sätt på och skicka iväg. Den synen vänder och man börjar sakna alla tillfällen av go närhet.

Men hoja på du och lev livet ett tag, så hinner DU sörja klart...det gör inte hon!!
Sen kan det vara skönt att vända sorg till ilska...den är lättare att hantera.

Peace Bro!!!

Varför det? Det är inte hans fel att kärringen inte kunde hålla benen ihop! Hon har garranterat INTE berättat att hon fortfarande var upptagen!

ne de har du egentligen rätt i men ändå asså.. han tog ju ändå bruttan..

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Beklagar vad som hände :(

Men hörru Plåtis, häng med på mässan imorrn igen, följ med på efterfest o sen på wcx-festen. Då kommer du garanterat ha kul och slå ihjäl många timmar!

Vi ska ses utanför entren kl. 15. Bring beer!

F.ö. säljs det ett fint plåtslagarset på www.kvd.se oxå, tröstar det? :rolleyes:

/M

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Hoj
2015, Ducati Scrambler FT
The_Dannike_bo skrev:

Visst gjorde han det men det är väl för fan bruden man ska vara lack på och inte snubben? Man ser detta fenomen överallt, förstår inte hur folk tänker. Om min brud skulle vara otrogen så är det väl henne jag blir förbannad på och inte snubben, om han nu inte råkar vara i bekantskapskretsen för då är det annorlunda.

Till trådskaparen:
Surt läge, hoppas du kan gå vidare snart. Som många säger, det finns fler fiskar i havet :)

Edit: The_Dannike.
Tänk själv, säg att du är ute på fest och träffar någon trevlig tjej. Ni börjar umgås och har sex mm. Sen kommer det en snubbe och vill "döda" dig för att du tog hans brud, skulle du tycka att han hade rätt till det bara för att hans tjej var otrogen?

Last edited:

Jonathan

Guest
Vad är det med tjejer som inte kan avsluta nåt innan de påbörjar något nytt :confused:

Please explain!

Jag menar, är dom så förbannat jävla kåta så dom bara inte kan hejda sig innan dom smeker upp nån annan ?
Eller är dom rädda att dom inte älskar den nuvarande killen och "bara vill testa lite" ?

Ska det vara så svårt att tala om för den nuvarande killen att hon inte vill ha honom längre INNAN nästa ?

:4skrika :mad:

Pelle81

Luktar smegma, mysk och svett
Gick med
22 May 2005
Hoj
Veteranare av olika slag
Fan vad surt!
men ta´t lungt räddningen är nära... big brother börjar på söndag och då har man inte tid att fundera på sig själv utan att reta sig på alla mediahoror....

Rock On / Per

Gabor

Guest
The_Dannike_bo skrev:

är du riktigt med i matchen, det är väl knappast hans fel...eller är det :va

Så nästa tjej som du skaffar är det säkrast att du ser till att hon inte har haft någon innan, han kanske kommer å slår dig..hårt..krossar dina pungkulor till mos, klipper av dina fingrar, skär av dig snabeln å matar katten med den,. osv...så passa dig för att sno åt dig någon av SH medlemmarnas brudar...Ketting gäng är snälla i jämförelse.... :pannkyss :rofl :hihi

Jonathan skrev:
Vad är det med tjejer som inte kan avsluta nåt innan de påbörjar något nytt :confused:

Please explain!

Jag menar, är dom så förbannat jävla kåta så dom bara inte kan hejda sig innan dom smeker upp nån annan ?
Eller är dom rädda att dom inte älskar den nuvarande killen och "bara vill testa lite" ?

Ska det vara så svårt att tala om för den nuvarande killen att hon inte vill ha honom längre INNAN nästa ?

:4skrika :mad:

Både tjejer å killar testar nog om "gräset är annorlunda klippt" på andra sidan, kanske något bättre, mer rätt eller för spänningens skull. Eller så är det de som är rädda tt missta det dom har men vill ha något mer.... eller så är det sexmissbrukare, eller nymfomaner eller...... :rofl :banana

Å det är inte lätt att tala om för någon man älskade för ett tag sedan och som fortfarande är djupt Kär att man inte gör det längre och att man redan hittat någon annan.... där är det många som har varit....sånt är livet bara...

""Ju mer jag lär känna kvinnor/män desto mer älskar jag motorcyklar "" för att citera någon på SH... :tummenupp Då behöver varken tjejer eller killar känna sig diskriminerade... :pannkyss på er alla, livet är härligt att leva...

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...