Stackare!
å andra sidan är det väl tur i oturen att det skedde nu och inte senare.
Och du får se det så här,
är hon verkligen värd dina tårar så skulle hon aldrig ha fått dig att gråta.
Jag blev oxå dumpad rätt snabbt, och det var nog i efterhand,
det bästa som kunde hända!
Jag mådde inte bra av det där förhållandet, trots att det självklart hade underbara stunder oxå.
Jag grät av sorg i nån månad, gjorde så djävla ont att jag trodde jag skulle dö.
Värst av allt var väl att han blev tillsamans med en tjej som han påstått att han aldrig någonsin skulle kunna ta i och som jag märkt att han hade nåt skumt för sig med..
Jag trodde nog helt allvarligt att jag aldrig någonsin skulle kunna lita på en kille igen..
tack och lov har jag haft några korta oskyldiga flirtar med några helt underbara killar, men jag har inte kännt mig redo för nåt seriöst.
Nu har jag iofs upptäckt en herre som är väldigt speciell
och jag tror att jag skulle känna mig oerhört trygg med honom, men det är mer nåt långsiktigt projekt, jag tänker inte stressa om det skulle bli nåt...
fast jag hoppas nog lite iaf..
(Om han skulle läsa det här, så vet han nog vem han är.. *rodnar*)
Nu är jag nöjd som jag har det, jag mår otroligt bra, har hittat tillbaka till alla underbara vänner och märker att jag är ganska uppskattad.
Jag har börjat tävla med hästen med BRA resultat
och jag har fått jobb trots att jag pluggar.
Jag behöver liksom inte nån pojkvän för att må bra,
jag får så mkt kärlek genom min häst och mina vänner.
Omge dig med människor som får dig att må bra, du har ju en jättesnäll mamma tex!
Sen har jag bra kompisar som höjer mitt självförtroende.
Det finns massor av underbara människor har jag märkt
Den där dumpningen fick mig att utvecklas som människa.
Komma till insikt om en massa saker.
Ta vara på det här "tillfället", gråt, sörj och älta så länge du behöver.
Lek av dig om du vill det.
Lär dig mer om dig själv.
Du kommer att må så mycket bättre än du gör idag, jag lovar.
I slutändan var det hon som förlorade på det.
Och kom ihåg, allt det folk gör mot dig, slår tillbaka på dem själva förr eller senare.
Ganska gött att tänka på när man blir knäckt för hur djävliga en del människor är, det är lättare när man kommit över sårad-fasen och börjar bli förbannad och inser att man är värd mer än att behandlas så där djävla illa.
Finns på pm eller msn om du behöver prata av dig - jag lyssnar alltid, jämt.
Annars får du komma och dricka lite öl och surra hela natten lång om du vill det.
Kram på dig!