Jaha, dumpad nyss....

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Plåtslagarn skrev:
Tack för alla kloka och snälla försök till uppmuntring!

Gick inte så bra att jobba idag...... :(
Ska ge mig iväg till mc-mässan om en stund istället. Är väl inte riktigt på humör, men det kan ju rensa skallen i några timmar?!

Ser någon som ska dit en deppig typ i orange-svart haglöfströja på mässan kan ni ju försöka vara snälla.... :rolleyes:
/Henrik

Mark skrev:
Beklagar vad som hände :(

Men hörru Plåtis, häng med på mässan imorrn igen, följ med på efterfest o sen på wcx-festen. Då kommer du garanterat ha kul och slå ihjäl många timmar!

Vi ska ses utanför entren kl. 15. Bring beer!

F.ö. säljs det ett fint plåtslagarset på www.kvd.se oxå, tröstar det? :rolleyes:

/M

Kom igen och häng på oss,jag lovar att vi är snälla och att du kommer få roligt.

Plåtslagarn

Regn är vått!
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
No hoj just nu...
Långa farbron skrev:
Kom igen och häng på oss,jag lovar att vi är snälla och att du kommer få roligt.

Fan att jag inte läste detta tidigare!!!!!!! :kocko :va

Tack så jättemycket för inbjudan, men kom igång lite sent idag.... :)

Blev utsläpad av 2snälla vänner på en krogrunda igår, så jag har lite ont i håret.... :fyllisar :fatta!

Om en stund ska jag bli ompysslad av mammsen och käka fiskgratäng så det blir en soft kväll!
Hoppas ni får det kul på mässan/förfesten/festen!!! :tummenupp

Men hänger gärna med någon annan gång på festorienterade fritidsaktiviteter..

Mvh Henrik (en dag i taget)

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
Stackare!

å andra sidan är det väl tur i oturen att det skedde nu och inte senare.

Och du får se det så här,
är hon verkligen värd dina tårar så skulle hon aldrig ha fått dig att gråta.

Jag blev oxå dumpad rätt snabbt, och det var nog i efterhand,
det bästa som kunde hända!

Jag mådde inte bra av det där förhållandet, trots att det självklart hade underbara stunder oxå.

Jag grät av sorg i nån månad, gjorde så djävla ont att jag trodde jag skulle dö.

Värst av allt var väl att han blev tillsamans med en tjej som han påstått att han aldrig någonsin skulle kunna ta i och som jag märkt att han hade nåt skumt för sig med.. :3freak

Jag trodde nog helt allvarligt att jag aldrig någonsin skulle kunna lita på en kille igen..

tack och lov har jag haft några korta oskyldiga flirtar med några helt underbara killar, men jag har inte kännt mig redo för nåt seriöst.

Nu har jag iofs upptäckt en herre som är väldigt speciell
och jag tror att jag skulle känna mig oerhört trygg med honom, men det är mer nåt långsiktigt projekt, jag tänker inte stressa om det skulle bli nåt... :brinnerup fast jag hoppas nog lite iaf.. :pannkyss

(Om han skulle läsa det här, så vet han nog vem han är.. *rodnar*)

Nu är jag nöjd som jag har det, jag mår otroligt bra, har hittat tillbaka till alla underbara vänner och märker att jag är ganska uppskattad.

Jag har börjat tävla med hästen med BRA resultat :banana
och jag har fått jobb trots att jag pluggar. :yoparty

Jag behöver liksom inte nån pojkvän för att må bra,
jag får så mkt kärlek genom min häst och mina vänner.

Omge dig med människor som får dig att må bra, du har ju en jättesnäll mamma tex! :tummenupp

Sen har jag bra kompisar som höjer mitt självförtroende.

Det finns massor av underbara människor har jag märkt

Den där dumpningen fick mig att utvecklas som människa.
Komma till insikt om en massa saker.

Ta vara på det här "tillfället", gråt, sörj och älta så länge du behöver.
Lek av dig om du vill det. :tuttar
Lär dig mer om dig själv.

Du kommer att må så mycket bättre än du gör idag, jag lovar. :)

I slutändan var det hon som förlorade på det.

Och kom ihåg, allt det folk gör mot dig, slår tillbaka på dem själva förr eller senare.

Ganska gött att tänka på när man blir knäckt för hur djävliga en del människor är, det är lättare när man kommit över sårad-fasen och börjar bli förbannad och inser att man är värd mer än att behandlas så där djävla illa.

Finns på pm eller msn om du behöver prata av dig - jag lyssnar alltid, jämt.

Annars får du komma och dricka lite öl och surra hela natten lång om du vill det. :)

Kram på dig!

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Plåtslagarn skrev:
...Kom nyss hem till min tomma, mörka lägenhet med dammråttor i hörnen och halvvissna växter i fönstren!
Passar väl på att skriva av mig här lite då, det kan ju inte bli så mycket sämre just nu.

Blev ofrivillig medlem i singelklubben för några timmar sen.... :(

Har varit tillsammans med en tjej i ca 3år nu. Sista året har vi snackat om att flytta ihop(har flyttat mellan våra små mini-2or), ev köpa hus, varit runt och kollat på hus osv....
Sista tiden har jag märkt att något inte riktigt stämmer, fast jag har inte nämnt något till henne...

Efter jobbet idag gjorde hon slut! Hon har tydligen redan varit på date med en ny snubbe!!
Vi hade ett (för henne) riktigt bra snack, men det är ändå jag som sitter här ensam och undrar vad fan som hände....?!

Håna mig, sparka på mig eller säg nåt snällt! :(

/Henrik

Jävlar vad vi sitter i samma sits. Mitt X hade jag varit tillsammans med i 2 år. Kände väl oxå att någe va galet sista månaderna. Men trodde inte det va någe sånt för hon kunde vara jävligt knepig tidsvis. Men så åkte hon på semester till sälen med sina kompisar och lämnade mig hemma. När hon kom hem så sa hon de magiska orden..."vi måste prata". Hah...dubbelslag och en jävlig obehagskänsla spred sig längs ryggraden. Jag fattade direkt vad det va!! Hon tog sitt pick och pack drog hem till mamma på en gång. Sen blev det ett jävligt tråkigt efterspel men det är en annan jävligt lång historia med pengar och uppdelning av möbler och grejer mm. Skitsamma....så här i efterhand när jag konstaterat att hon åkte tillbax till sälen 5-6 ggr efter att hon dumpat mig och låg med nån jävla säsongsarbetare :död :kulspruta (som jag gärna skulle vilja "snacka" lite hårdhänt med) så var det nog det bästa som kunde ha hänt. Jag löd min polares råd och sparade ihop en jävla massa pengar och nu ska jag köpa en nyare hoj så fort det rätta exemplaret dyker upp. + att jag träffat en ny asfin tjej som dessutom älskar hojar.
Men jag vet grabben.Du har det jävligt tufft nu men det är bara att bita ihop och gå vidare hur okänsligt det än låter. Köp dig en dyr ny hoj istället. :2cool

Gabor

Guest
The blade skrev:
magiska orden..."vi måste prata". hon har dumpat mig och låg med nån jävla säsongsarbetare :död :kulspruta (som jag gärna skulle vilja "snacka" lite hårdhänt med)

+ att jag träffat en ny asfin tjej som dessutom älskar hojar.

du , det där är lika jävligt , men det är inte värt att lägga ner en massa negativ energi på att spöa skiten ur en okänd och kanske helt ovetandes oskylldig kille som blivit lurad..... hon kommer att göra om det, mot honom.

+ det tar en stund, sedan träffar man en som är en mycket bättre, eller sämre, det vet man inte förren efter ett tag. Nu är det bara 3 månader kvar till påsk, sen börjar hojsäsongen.... :banana :tummenupp

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
+ det tar en stund, sedan träffar man en som är en mycket bättre, eller sämre, det vet man inte förren efter ett tag. Nu är det bara 3 månader kvar till påsk, sen börjar hojsäsongen.... :banana :tummenupp[/QUOTE]

Du har rätt!! Jag vet att det inte är värt att dra på sig en eventuell anmälning för att ha sopat rent i ansiktet på han men jag blev oxtokig när jag fick höra det.(ett + är dock att jag fick höra att säsongsarbetaren smittat mitt X med klamme.Tycker jag va rätt åt henne :hihi ) En anmälning hade kostat mig alldeles för mycket.
Det är väl lite längre kvar än 3 månadertills säsongen börjar på allvar men snart mycket snart. Ska bli askul..... :2cool

Last edited:

Gabor

Guest
The blade skrev:
+ det tar en stund, sedan träffar man en som är en mycket bättre, eller sämre, det vet man inte förren efter ett tag. Nu är det bara 3 månader kvar till påsk, sen börjar hojsäsongen.... :banana :tummenupp

Du har rätt!! Jag vet att det inte är värt att dra på sig en eventuell anmälning för att ha sopat rent i ansiktet på han men jag blev oxtokig när jag fick höra det.(ett + är dock att jag fick höra att säsongsarbetaren smittat mitt X med klamme.Tycker jag va rätt åt henne :hihi ) En anmälning hade kostat mig alldeles för mycket.
Det är väl lite längre kvar än 3 månadertills säsongen börjar på allvar men snart mycket snart. Ska bli askul..... :2cool[/QUOTE]

Klamme,,,hahahaha...det är bättre..åså fick hon ett straff som heter duga.

#3 månader, sen ut, inge snack.... :tummenupp

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
The blade skrev:
Det är väl lite längre kvar än 3 månadertills säsongen börjar på allvar men snart mycket snart. Ska bli askul..... :2cool
Längre än tre månader? :va
Pesimist. MAX två. :tummenupp

Gabor

Guest
Ni ser, hojar tar över lätt när någon blir dumpad av en rar flicka... :rolleyes:

SirDave

when I feel ugly I just look at you
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
CBR 600
Plåtslagarn skrev:
...Kom nyss hem till min tomma, mörka lägenhet med dammråttor i hörnen och halvvissna växter i fönstren!
Passar väl på att skriva av mig här lite då, det kan ju inte bli så mycket sämre just nu.

Blev ofrivillig medlem i singelklubben för några timmar sen.... :(

Har varit tillsammans med en tjej i ca 3år nu. Sista året har vi snackat om att flytta ihop(har flyttat mellan våra små mini-2or), ev köpa hus, varit runt och kollat på hus osv....
Sista tiden har jag märkt att något inte riktigt stämmer, fast jag har inte nämnt något till henne...

Efter jobbet idag gjorde hon slut! Hon har tydligen redan varit på date med en ny snubbe!!
Vi hade ett (för henne) riktigt bra snack, men det är ändå jag som sitter här ensam och undrar vad fan som hände....?!

Håna mig, sparka på mig eller säg nåt snällt! :(

/Henrik

Nu är jag medlem också.. fy fan så tungt det är.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
SirDave skrev:

Shit det verkar dumpas friskt åt höger och vänster. Nu blir jag nästan lite orolig för min egen del......

SirDave

when I feel ugly I just look at you
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
CBR 600
Starstriker skrev:
Shit det verkar dumpas friskt åt höger och vänster. Nu blir jag nästan lite orolig för min egen del......

blev väl inte direkt dumpad, var ett gemensamt beslut.. men det är likväl jävligt jobbigt.

Twin

Ska leverera metervara
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Såld
Beklagar djupt, suger fett att bli dumpad och speciellt då hon gått bakom ryggen och "fixat till det" för sig själv innan hon bestämt sig för att ta steget.

Min undran är, varför brukar tjejer göra så? Från en k*k till en annan k*k. Det e fanemej väldigt sällan jag hört om en tjej som verkligen är själv ett tag och finner ro innan hon inleder något nytt. Håller nån med mig eller har jag bara fel här...

Förresten, nu är det fri sprit på jobbet, tuta utanför Telubhuset så kommer vi ut med en flaska.....

/R

Plåtslagarn

Regn är vått!
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
No hoj just nu...
SirDave skrev:

:pannkyss Är väl inte rätt person att trösta dig, men efter drygt 2veckor andas jag fortfarande!! :näsblod

Finns inte mycket att säga till tröst när något sånt här händer, men förr eller senare brukar man kunna styra upp kursen på livet..... Det är förmodligen både normalt och nyttigt att få må dåligt ett tag! :gråta :zpy

Kämpa på! :hej

robbandalal

Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
Harley custom 110"
Håller med Twin där, många brudar gör inte slut ifall dom inte har en ny påsättare bakom hörnet. har själv vart den påsättaren och även blivit dumpad. brudar :kocko

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Fy fan för folk som inte ens vågar ta itu med ett dåligt förhållande förrän de har stödet från nästa partner! Det är så lågt! Det tröstar inte mycket men visst är det så att de inte var värda er iallafall! :tummenupp

Snart är det vår och då jävlar kan man köra hoj istället för att hålla på med förhållanden, det blir ändå bara skit av alltihopa... :gnissla ;)

Twin skrev:
Beklagar djupt, suger fett att bli dumpad och speciellt då hon gått bakom ryggen och "fixat till det" för sig själv innan hon bestämt sig för att ta steget.

Min undran är, varför brukar tjejer göra så? Från en k*k till en annan k*k. Det e fanemej väldigt sällan jag hört om en tjej som verkligen är själv ett tag och finner ro innan hon inleder något nytt. Håller nån med mig eller har jag bara fel här...

Förresten, nu är det fri sprit på jobbet, tuta utanför Telubhuset så kommer vi ut med en flaska.....

/R

Tror det handlar om osäkerhet... Men det gör det inte på något sätt mera försvarbart!

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
Syss skrev:
Fy fan för folk som inte ens vågar ta itu med ett dåligt förhållande förrän de har stödet från nästa partner! Det är så lågt! Det tröstar inte mycket men visst är det så att de inte var värda er iallafall! :tummenupp

Snart är det vår och då jävlar kan man köra hoj istället för att hålla på med förhållanden, det blir ändå bara skit av alltihopa... :gnissla ;)

Tror det handlar om osäkerhet... Men det gör det inte på något sätt mera försvarbart!

Helt djävla rätt fega människor, verkar det finnas obegränsat av, dessutom är inte den sista idioten född för den dellen heller!!
Jaja snart är det vår och som du säger cykeln är då fan inte otrogen i alla fall.

tycon1

nkka
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
Ingen...
SirDave skrev:

Jag blev medlem i måndags..efter ett "vi måste prata" snack...
Fan vad jag hatar de orden...de är nog värre än att säga "det är slut"
Man känner på sig vad som kommer..men är ändå osäker...ääh SKIT är vad det är... :(

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...