prulle skrev:
Eftersom det blev fjolhoj kan jag sponsr med en hundring, Pm:a info tack eller ja kan leta upp men ja kommer inte sätta in förens näst nästa vecka för jag jobbar 7-16 hela veckan
Det är inte helt säkert vem som har vunnit ännu
...läs lite längre ner i mitt inlägg!
Lundgren skrev:
Men wargen har antagligen gått efter de mail han har fått också. Han ska ju ha alla medlemmars mail så.
Men det stämmer ändå inte, 67st har röstat i denna poll. Fast " bara" 58 röstade ja att de ville gå med i klubben vid förra pollen, och 38 har angivit sin mail(Wargens mail är inräknad). Och man klassas bara som medlem om man angivit sin mail, jag utgår från att det är självklart då du själv säger att han kanske utgick ifrån
medlemmarnas mail.
Med andra ord: inga siffror stämmer överrens med några andra och om wargen nu utgår från de mail han har fått in så ska det bara vara 38 röster(för det är 38som har angivit sin mail) som räknas inkl. hans egen röst fast det är _67_ som har röstat så det är nått som inte stämmer.
Och även om man bortser från allas mail så är det ändå så att det inte stämmer för 58 röstade att de ville gå med fast 67 har röstat i denna poll, då blir det ändå 9röster för mycket! Och 33 har skrivit upp sig på listan att de vill vara medlemmar.
Rättvist ska vara rättvist så någon får sätta sig ner och reda ut detta och ta reda på vems mail som tillhör vem osv, jag ska iaf se vad jag kan få gjort nu under kvällen...
Slutsats: Att påstå att något namn har vunnit ännu(då vissa påstår att Fjollhoj har vunnit) är fel, fel, fel!
edit: JA jag vet att jag redan är en professor