jahapp, då var det dags igen....

fjollhoj eller nordic

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Migael skrev:
Man kan inte ut från den länken om man ska få reda på vilka som är medlemmar och INTE medlemmar.
För b.la. Itacha75 och Trashcan som röstade NEJ i den tråden ska ju vara med nu. Så enligt den tråden blir det inte heller rätt... bara ett tips :gnissla
Men wargen har antagligen gått efter de mail han har fått också. Han ska ju ha alla medlemmars mail så.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Eftersom det blev fjolhoj kan jag sponsr med en hundring, Pm:a info tack eller ja kan leta upp men ja kommer inte sätta in förens näst nästa vecka för jag jobbar 7-16 hela veckan

Migael

Hojlös
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
Inte förrens nästa säsong...
prulle skrev:
Eftersom det blev fjolhoj kan jag sponsr med en hundring, Pm:a info tack eller ja kan leta upp men ja kommer inte sätta in förens näst nästa vecka för jag jobbar 7-16 hela veckan
Det är inte helt säkert vem som har vunnit ännu
...läs lite längre ner i mitt inlägg!

Lundgren skrev:
Men wargen har antagligen gått efter de mail han har fått också. Han ska ju ha alla medlemmars mail så.
Men det stämmer ändå inte, 67st har röstat i denna poll. Fast " bara" 58 röstade ja att de ville gå med i klubben vid förra pollen, och 38 har angivit sin mail(Wargens mail är inräknad). Och man klassas bara som medlem om man angivit sin mail, jag utgår från att det är självklart då du själv säger att han kanske utgick ifrån medlemmarnas mail.

Med andra ord: inga siffror stämmer överrens med några andra och om wargen nu utgår från de mail han har fått in så ska det bara vara 38 röster(för det är 38som har angivit sin mail) som räknas inkl. hans egen röst fast det är _67_ som har röstat så det är nått som inte stämmer.
Och även om man bortser från allas mail så är det ändå så att det inte stämmer för 58 röstade att de ville gå med fast 67 har röstat i denna poll, då blir det ändå 9röster för mycket! Och 33 har skrivit upp sig på listan att de vill vara medlemmar.

Rättvist ska vara rättvist så någon får sätta sig ner och reda ut detta och ta reda på vems mail som tillhör vem osv, jag ska iaf se vad jag kan få gjort nu under kvällen...

Slutsats: Att påstå att något namn har vunnit ännu(då vissa påstår att Fjollhoj har vunnit) är fel, fel, fel!

edit: JA jag vet att jag redan är en professor :rolleyes: :hihi

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Gnällspiken de så att han troligen hade visas mail redan.. Och som han skrev kunde man skita i att skriva då.

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Men du vet väll inte alla mail som wargen har fått elle? Hur fan kan du veta det i så fall!
Och varför gnäller du så in i He'vete, du har ju redan klargjort att du inte vill vara med i nån klubb/grupp för det är för customnissar! Tig istället.

Svenssson

FTS
Gick med
5 Jan 2006
Hoj
Såld
Den där klubben verkar ju bli kanon :dummer :lol. Det har diskuterats och velats fram och tillbaka om vilket namn ni ska ha i snart 2 månader ju. Dags att bestämma sig och sluta tjafsa hela tiden kanske?. Ring Göran Persson och fråga vad han tycker, eller varför inte be Aftonbladet att dom lägger ut en omröstning på http://www.aftonbladet.se/
Ni låter mer som 12 åringar en som 16/17 åringar :arsele
Ha de bra :fyllisar

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Jag har skrivit ner vilka som har svarat vad i den sista omröstningen. Sen kollade jag med vilka som vill vara med i klubben. Jag vet att fler har röstat än vad som är med i klubben och det är dem jag har sollat bort.

Behöver jag förklara mer?

Fjollhoj är vinnaren och vi ändrar fan inte det denna säsong :fatta!

Migael

Hojlös
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
Wargen skrev:
Jag har skrivit ner vilka som har svarat vad i den sista omröstningen. Sen kollade jag med vilka som vill vara med i klubben. Jag vet att fler har röstat än vad som är med i klubben och det är dem jag har sollat bort.

Behöver jag förklara mer?

Fjollhoj är vinnaren och vi ändrar fan inte det denna säsong :fatta!

Ha't så skoj, men vad har det ens varit för mening att försöka ha en demokratisk omröstning, när du ändå bestämmer namnet själv :hihi ?
Lundgren skrev:
Men du vet väll inte alla mail som wargen har fått elle? Hur fan kan du veta det i så fall!
Och varför gnäller du så in i He'vete, du har ju redan klargjort att du inte vill vara med i nån klubb/grupp för det är för customnissar! Tig istället.
Du behöver inte bli förbannad, mognaden kommer snart ska du se :pannkyss !
Jo för Wargen skickade ut ett kedjebrev till alla som angav sin mail nyligen.

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Migael skrev:
Ha't så skoj, men vad har det ens varit för mening att försöka ha en demokratisk omröstning, när du ändå bestämmer namnet själv :hihi ?

Han va för crazy mc...

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Jag tror att Wargen har lite mer koll på läget än vad du har. Sen när har mognad med hur färbannad man blir och göra? :va Med det menade jag att om du nu tycker att det är så löjligt, varför fortsätter du att snacka om det och pracka ner på det. Det verkar ju snarare som om du är avundsjuk i så fall. Lämmna det då! :fatta!

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Lundgren skrev:
Jag tror att Wargen har lite mer koll på läget än vad du har. Sen när har mognad med hur färbannad man blir och göra? :va Med det menade jag att om du nu tycker att det är så löjligt, varför fortsätter du att snacka om det och pracka ner på det. Det verkar ju snarare som om du är avundsjuk i så fall. Lämmna det då! :fatta!

WORD :fakta

Migael: Du har inte en jävla aning om hur jag har hållt reda på allt o du fatta nog inte bättre när ja försökte förklara så det är nog du som ska vara tyst för din mognad sträcker sig inte över många andra i denna tråd!

Migael

Hojlös
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
Wargen skrev:
WORD :fakta

Migael: Du har inte en jävla aning om hur jag har hållt reda på allt o du fatta nog inte bättre när ja försökte förklara så det är nog du som ska vara tyst för din mognad sträcker sig inte över många andra i denna tråd!
När jag får se lite bevis ska jag hålla tyst, tills dess är ditt ord osagt :hihi

AntiAntonAnt

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2004
Hoj
Tuono -04
Migael skrev:
När jag får se lite bevis ska jag hålla tyst, tills dess är ditt ord osagt :hihi

Det är osagt för DIG ja! Men vi andra här på forumet har en mänsklig förmåga att lita på varandra! Så sitt och vänta på dinna bevis du så kan vi kanske gå vidare och försöka göra något av det här!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln