Jag står över att sponsra detta. I alla fall sålänge namnet blir ""fjollhoj""! Varför slänga 100spänn i sjön när jag liksom lika gärna kan gå med gratis i Pride-klubben och stå för samma sak
!?
Ha det så roligt med ett dött forum och hälften av medlammarna som kommer vara sura för att namnet är för gay, dessutom så äger sporthoj.com fett och alla kommer hålla sig här
!
Ha't så sköj, själv så kommer jag åka med min polare! För det här med klubb osv. grundar sig som jag sa i ett annat inlägg på customs! Och jag vill inte vara nån hd-wannabe, och jag kommer då inte vara med i nån klubb som ett gäng glidare! Iaf sålänge jag inte är pensionerad och inte äger nån hd så håller jag mig utanför det här med klubbar... för jag har ju trots allt inte fyllt 65 riktigt ännu![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
Ha det så roligt med ett dött forum och hälften av medlammarna som kommer vara sura för att namnet är för gay, dessutom så äger sporthoj.com fett och alla kommer hålla sig här
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Ha't så sköj, själv så kommer jag åka med min polare! För det här med klubb osv. grundar sig som jag sa i ett annat inlägg på customs! Och jag vill inte vara nån hd-wannabe, och jag kommer då inte vara med i nån klubb som ett gäng glidare! Iaf sålänge jag inte är pensionerad och inte äger nån hd så håller jag mig utanför det här med klubbar... för jag har ju trots allt inte fyllt 65 riktigt ännu
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)