jahapp, då var det dags igen....

fjollhoj eller nordic


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Migael

Hojlös
Gick med
11 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Inte förrens nästa säsong...
Jag står över att sponsra detta. I alla fall sålänge namnet blir ""fjollhoj""! Varför slänga 100spänn i sjön när jag liksom lika gärna kan gå med gratis i Pride-klubben och stå för samma sak :hihi!?
Ha det så roligt med ett dött forum och hälften av medlammarna som kommer vara sura för att namnet är för gay, dessutom så äger sporthoj.com fett och alla kommer hålla sig här :tummenupp!
Ha't så sköj, själv så kommer jag åka med min polare! För det här med klubb osv. grundar sig som jag sa i ett annat inlägg på customs! Och jag vill inte vara nån hd-wannabe, och jag kommer då inte vara med i nån klubb som ett gäng glidare! Iaf sålänge jag inte är pensionerad och inte äger nån hd så håller jag mig utanför det här med klubbar... för jag har ju trots allt inte fyllt 65 riktigt ännu :hihi
 

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Rockholm
Hoj
ingen nsr längre
Migael skrev:
Jag står över att sponsra detta. I alla fall sålänge namnet blir ""fjollhoj""! Varför slänga 100spänn i sjön när jag liksom lika gärna kan gå med gratis i Pride-klubben och stå för samma sak :hihi!?
Ha det så roligt med ett dött forum och hälften av medlammarna som kommer vara sura för att namnet är för gay, dessutom så äger sporthoj.com fett och alla kommer hålla sig här :tummenupp!
Ha't så sköj, själv så kommer jag åka med min polare! För det här med klubb osv. grundar sig som jag sa i ett annat inlägg på customs! Och jag vill inte vara nån hd-wannabe, och jag kommer då inte vara med i nån klubb som ett gäng glidare! Iaf sålänge jag inte är pensionerad och inte äger nån hd så håller jag mig utanför det här med klubbar... för jag har ju trots allt inte fyllt 65 riktigt ännu :hihi
säg nån som kör HD här? :va jag är inte nån HD wannabe :rolleyes: å kommer inte å vara det heller :) och jag ser inge HD förknippande med fjollhoj :gnissla men däremot så ser jag det i nordic bikers :3freak
sen så antar jag att dom flesta här e alldeles för "busiga" föratt de ska kunna bli nån jävla gubb HD fanskaps klubb :D
 

Trashcan

meldeM
Gick med
5 Dec 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Lite trasig
Yamaha xt125r skrev:
Fan lägg ner nu! Fjollhoj då går jag fan ur gruppen kommer ju bli tagna som ett gäng pajaser funkar ju inte!!!! :kocko

Det är lätt att skilja på folk här. Vi har den humoristiska och realistiska sidan kontra wannabe-sidan. Jag nämner inga namn :gnissla ...

Det fattar ni väl att storpöjkarna ändå kommer skratta åt er när det kommer 20 st puttrande tvitaktare på 125 kubik? Lika bra att ta det med stil och lite självdistans då istället för att försöka verka shitüberkrüm på moppevis...


Ska vi ta ett exempel på det här också? Du och några polare är ute och åker på era 125or. I horisonten uppenbarar sig 10 st rullande julgranar på 50cc(och 60/70 såklart.). Vid en närmare titt ser du att det står "Superstunt bikers" eller nåt skitkewlt på tröjorna. Jag vet att jag skulle skratta arslet av mig iaf. Jag skulle håna dom tills tungan trillade av.
Tänk dig nu samma situation, fast det står "Fjoll-gänget" på tröjorna. Då skrattar man MED dom. Inte ÅT dom.
Halvbra exempel. Men ni hajar nog.
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Håller helt med dig trashcan, det är precis det som är tanken med namnet. Det roliga med migael är att han hade inga problem med att betala 100 spänn till något annat namn, men nu prackar han ner på hur löjligt det är med en klubb bara för att den heter fjollhoj som passar så bra på 125:eek:r. :va
 

Hagberg

Fuckhead!
Gick med
30 Oct 2005
Ort
Nynäshamn
Hoj
Ktm especiale 450/620/660
Förstår inte hur folk resonerar.
Jag håller till 100% med Trashcan.
Har försökt säga samma sak till er länge men
han var bättre på det :D

Vadå klubbar hör ihop med choppers/HD/osv.??
Finns ju skit många klubbar/team som kör sporthoj m.m

Jag stör mej ordentligt på folk som inte kan skratta lite åt det
och bara hänga med. Utan måste vara skitseriösa, och sen kommer bli
ledsna när dom blir utskrattade, när dom försöker göra nån snygg entre
till nån träff. Sånna vill jag inte ens åka med!
Och kommer den här klubben att bli full med sånna så kommer jag garanterat inte åka på en enda samåkning. Fy fan va tråkigt det skulle bli.

Så slappna av lite och gör det till en kul grej, och sedan kunna skratta med när folk skrattar ut oss :banana

/Hagberg
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Det är ett vanligt problem idag att folk tar sig själva på förstort allvar.

Fjollhoj äger. Dom stora grabbarna diggar det för det är roligt. Och moppefukkorna kan känna sig ännu mer ägda när dom blir om körda av någon med en tröja som det står fjollhoj på. Vad är deras då?
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Fan va bra läsning :yoparty

Det roliga är ju också att Miguel har en 4-t....så det är ju inte så att han får vänta på oss. :lol
 

AntiAntonAnt

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2004
Ort
Klavreström
Hoj
Tuono -04
Precis! Håller med alla som har skrivit för Fjollhoj här! Mycket bra sagt! :tummenupp

MEN! Har någon räknat rösterna nu, tagit bort dem som inte skulle vara med så man vet om det blir Fjollhoj överhuvudtaget? :tomten
 

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Rockholm
Hoj
ingen nsr längre
Wargen sa att han skulle räkna det :) men jag tycker inte vi ska pressa honom :tummenupp ...... allt för mycket :rolleyes:
 

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Rockholm
Hoj
ingen nsr längre
prulle skrev:
Kör gammla beprövade versionen. Skriv ditt vall efter ditt namn.

1. Wargen
2. NSR_MAN
3. Soulflylost
4. Svanen
5. RyXze
6. NSR_MANs polare
7. Kille_hojdille
8. Snowman 89
9. Kronen
10. Eldur
11. Trashcan
12. CYRÉN (Om gruppen inte heter Crazy Mc)
13. Lundgren
14. Fridh
15. RyXzes polare, Coffa
16. Rift
17. Hagberg
18. Mr EmCom
19. !ante
20. Pr0bz
21. CRM_knutte
22. Mc-hjalte
23. Prulle Fjollhoj!
24. Spun
25. Carnocken
26. Smartskaft
27. gasgas_johan
28. Mr.PB
29. -Rosen-
30.Yamaha xt125r
31. DayFire
32. apriliars125!!!
33. Miguel.
huh :confused: jag har för mig att de var fler :)
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
prulle skrev:
Eller så skriver vi det på lisatan så blir det klart i år.. Eller är du en sån som väntar på att mamma ska matta dig oxå?
'Jag håller på med det nu så ta bort listan där uppe...annars blir bara massa oförstått skit. + att den listan är inte hel. Vi är över 55 medlemmar :gnissla
 

Migael

Hojlös
Gick med
11 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Inte förrens nästa säsong...
Lundgren skrev:
Håller helt med dig trashcan, det är precis det som är tanken med namnet. Det roliga med migael är att han hade inga problem med att betala 100 spänn till något annat namn, men nu prackar han ner på hur löjligt det är med en klubb bara för att den heter fjollhoj som passar så bra på 125:eek:r. :va

Är det din åsikt så :tummenupp!
För övrigt så var jag ju sååå jätteseriös i mitt förra inlägg!
Klart att det inte ska vara något döds-seriöst namn men inte heller på för låg nivå... men men...
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Migael skrev:
Är det din åsikt så :tummenupp!
För övrigt så var jag ju sååå jätteseriös i mitt förra inlägg!
Klart att det inte ska vara något döds-seriöst namn men inte heller på för låg nivå... men men...

Bra att du inte va allt för seriös men fjollhoj är seriösrae än nordic mc enligt mig.

Varför har du en derbi senda extreme framfälg som avart föresten? Är det din så bytt däck dom där duger (orginal chingchong märke hårda som fan)
 

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Rockholm
Hoj
ingen nsr längre
prulle skrev:
Bra att du inte va allt för seriös men fjollhoj är seriösrae än nordic mc enligt mig.

Varför har du en derbi senda extreme framfälg som avart föresten? Är det din så bytt däck dom där duger (orginal chingchong märke hårda som fan)
han kör med hårda räjsingsliks som e skurna :tungan ser du inte de eller? :tomten
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Nu är det klart. Fjollhoj vann


det blir ingen ny röstning i år :fakta orkar inte mer nu
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Sedär ja. Gött då är det tröjor nästa + hemsida om någon kan sponsra en hundring till.
 

Migael

Hojlös
Gick med
11 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Inte förrens nästa säsong...
Wargen skrev:
HAHA


Ser att väldigt många av dem osm har röstat inte är medlemmar. Det måste ni vara för att rösten ska räknas. Gå med i klubben här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=106296 helt gratis och ni får chans att köpa en jättefin tröja med erat nick på ryggen.


Man kan inte ut från den länken om man ska få reda på vilka som är medlemmar och INTE medlemmar.
För b.la. Itacha75 och Trashcan som röstade NEJ i den tråden ska ju vara med nu. Så enligt den tråden blir det inte heller rätt... bara ett tips :gnissla
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top