RyXze skrev:Nordic är inte gubbigt, däremot kan "bikers" låta lite gubbigt, så varför inte bara byta ut "bikers" till nåt "coolare" så blir alla säkert nöjda.
Det är bra philsson!philsson skrev:Nordic Fjollhojs!
Seriöst, tycker att "fjollhoj" är ett roligt, även ironiskt som faktiskt ÄR kanon!. Jag anser att det är ett perfekt namn för en 125cc klubb, ta detta inte fel men pga ironin i det hela så blir det grymt bra, tror inte att någon (av de större grabbarna) tar er mindre seriöst för att ni heter fjollhoj, snarare tvärt om. Nordic bikers däremot.. som någon sa, misslyckat försök att försöka vara nåt.
philsson skrev:Nordic Fjollhojs!
Seriöst, tycker att "fjollhoj" är ett roligt, även ironiskt som faktiskt ÄR kanon!. Jag anser att det är ett perfekt namn för en 125cc klubb, ta detta inte fel men pga ironin i det hela så blir det grymt bra, tror inte att någon (av de större grabbarna) tar er mindre seriöst för att ni heter fjollhoj, snarare tvärt om. Nordic bikers däremot.. som någon sa, misslyckat försök att försöka vara nåt.
fjollhojLundgren skrev:Det är bra philsson!
Fan va smart, du är inte så dum som du ser ut !!philsson skrev:Nordic Fjollhojs!
Migael skrev:Fan va smart, du är inte så dum som du ser ut !!
Nordic Fjollhojs är fan det ultimata namnet !!!!
Alla som röstar på Nordic Fjollhojs UPP MED HANDEN *sträcker upp handen*
njaaa kanskeMr.PB skrev:Jo fan tuffare än bara fjollhoj *sträcker upp näven*
Det är ju nästan bättre nästan ingen får vad de allra helst vill ha, men det blir en blandning. perfekt.Migael skrev:Fan va smart, du är inte så dum som du ser ut !!
smart men jag tycker inte att de ska vara något "s" efter fjollhojMigael skrev:Fan va smart, du är inte så dum som du ser ut !!
Itacha75 skrev:Nyttförslag från min sida:
Vi startar helt enkelt en 125cc-sida, där det finns forum, bilder, filmer o.s.v., där man kan ge klubbar egna forum! Detta tror jag blir riktigt bra, då det blir Sveriges ENDA schyssta 125cc-sida! Vad tycks folk?
jo men då vi ska skaffa större hojar hur gör vi då + att jag vill iallafall ha en sida till klubbenItacha75 skrev:Nyttförslag från min sida:
Vi startar helt enkelt en 125cc-sida, där det finns forum, bilder, filmer o.s.v., där man kan ge klubbar egna forum! Detta tror jag blir riktigt bra, då det blir Sveriges ENDA schyssta 125cc-sida! Vad tycks folk?
RyXze skrev:Tycker själv det skulle vara roligare med sveriges enda "stora" 125cc klubb, inte så insatt, men finns det några andra 125cc klubbar, i sverige?
Itacha75 skrev:Klubben kommer vara direkt kopplad till sidan då. Men tror man får in mer folk, ifall det är en 125cc-sida från början. Men att den dominerande klubben blir den som startas här är det ingen tvekan om. Medlemmarna ur den kan få specialstatus.
RyXze skrev:Då är jag med
jag behöver i alla fall över natten på mig för att bestämma migItacha75 skrev:Goodie! Tycker dock detta är ett beslut vi som har donerat ska ta, då mer än 50% vara överens om hur det blir.
jo känns lite onödigt å lägga ut pengar, sen får man inte de man vill haItacha75 skrev:Goodie! Tycker dock detta är ett beslut vi som har donerat ska ta, då mer än 50% vara överens om hur det blir.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|