mojja83
Guest
Ja vad fan gör man nu i väntan på snön och snöskoter körning? Pillar navelludd eller finns det någon annat en adrenalin junkie kan tänkas roa sig med?
7 oktober kan man döva abstinensen i Anderstorp.
Vi kör dessutom till mugello i pås
Du shoppar en endurohoj. Där kan man klota bäst man vill, och det blir sällan dyrt... Sura skämt åsido, det är GRYM träning för hojkontrollen, och helt vansinnigt effektiv fysträning. Do it. Iväg till Ljunggrens motor och plocka ut något orange bara.
Jag tänkte dra på mig ett återfall med en geggmoppe igen (skall få ur tummen först bara).
Är det bara jag som tycker att det är skönt att äntligen få sova hemma, inte vakna med "skjut mig"-känslan när klockan ringer innan 06 i ett regnigt Karlskoga, hänga på gymet och bara glömma det där med hoj ett tag?
Är det bara jag som tycker att det är skönt att äntligen få sova hemma, inte vakna med "skjut mig"-känslan när klockan ringer innan 06 i ett regnigt Karlskoga, hänga på gymet och bara glömma det där med hoj ett tag?
Ja du har ju en annan ekonomi en vi andra anställda och dödligaMan åker till Spanien (eller annat valfritt varmt land) och förlänger säsongen!
Meka, förbättra "brister" på hojen, lägg tid på personer i ens omgivning som annars blir lidande av all ens tid man lägger på hojkörningen, träna.
Som tur kraschade jag ej denna säsong så halva min kraschbudget går till hojen.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|