Jahopp bansäsongen är över vad gör man nu då?

mojja83

Guest
Ja vad fan gör man nu i väntan på snön och snöskoter körning? Pillar navelludd eller finns det någon annat en adrenalin junkie kan tänkas roa sig med?

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Man åker till Spanien (eller annat valfritt varmt land) och förlänger säsongen! :banana

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
7 oktober kan man döva abstinensen i Anderstorp.

Vi kör dessutom till mugello i pås

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Du shoppar en endurohoj. Där kan man klota bäst man vill, och det blir sällan dyrt... :crash Sura skämt åsido, det är GRYM träning för hojkontrollen, och helt vansinnigt effektiv fysträning. Do it. Iväg till Ljunggrens motor och plocka ut något orange bara.

Jag tänkte dra på mig ett återfall med en geggmoppe igen (skall få ur tummen först bara).

mojja83

Guest
7 oktober kan man döva abstinensen i Anderstorp.

Vi kör dessutom till mugello i pås

Du den licens kursen är jag bra sugen på om jag ska vara ärlig. Har inte riktigt bestämt mig då jag har 15 km till gelleråsen om jag ska ta den här hemma till våren istället!!

Mugello påsk får du gärna posta en länk till ;)

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Husaberg 450 är medicinen mot långtråkig lågsäsong....

Nord_K6_1000R

Sporthojsnörd
Gick med
19 Nov 2011
Hoj
2021 Aprilia RSV4 Factory
Ja drar till Magaluf på lördag å dricker öl en vecka....en snabb vecka mot våren avverkad!!!! sen blire å torrbryta järnet i vardagsrummet hela vintern:tummenupp

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Väntar in att folk kommer på att julklappar är j-vligt dürt och fyndar en hoj på fel sida om året, sen är det bara att skruva och putsa under vintern :tummenupp

mojja83

Guest
Du shoppar en endurohoj. Där kan man klota bäst man vill, och det blir sällan dyrt... :crash Sura skämt åsido, det är GRYM träning för hojkontrollen, och helt vansinnigt effektiv fysträning. Do it. Iväg till Ljunggrens motor och plocka ut något orange bara.

Jag tänkte dra på mig ett återfall med en geggmoppe igen (skall få ur tummen först bara).

Fick ärligt talat ett Pm från en superbike förare nära mig som undra om jag inte skulle köpa mig en cross så jag kunde köra lite med honom under hösten. Och han hade precis som du dom tipsen om hojkontroll och fysträning!!

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Är det bara jag som tycker att det är skönt att äntligen få sova hemma, inte vakna med "skjut mig"-känslan när klockan ringer innan 06 i ett regnigt Karlskoga, hänga på gymet och bara glömma det där med hoj ett tag?

mojja83

Guest
Är det bara jag som tycker att det är skönt att äntligen få sova hemma, inte vakna med "skjut mig"-känslan när klockan ringer innan 06 i ett regnigt Karlskoga, hänga på gymet och bara glömma det där med hoj ett tag?

Är nog bara du!! Har haft 18 bandagar på gelleråsen denna säsong och det är bara idag mer än 1 pass varit blött.

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89

Med högsta sannolikhet JA.:)

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF

Det är sjukt skönt, och bekant på något sätt, rent av lite deja vu, att byta om utomhus i regnet mitt i vintern efter att ha spakat hoj en dag i vätan. :va Det är en trygg miljö som man känner sig hemma i, enda skillnaden är att på sommaren skiner solen mer, den dagen den visar sig.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Sluta jinxa mina försök att låtsas som att hojen/banåkningen inte kommer att fortsätta gräva hål i plånboken även under vintern... :mad:

Är ju inte långt kvar till en del börjar släppa 2013 års dagar, då börjar bokningen och planeringen igen.

Last edited:

Hänz

kRÄnKt!
Gick med
26 Aug 2012
Hoj
GSXR
Meka, förbättra "brister" på hojen, lägg tid på personer i ens omgivning som annars blir lidande av all ens tid man lägger på hojkörningen, träna.

Som tur kraschade jag ej denna säsong så halva min kraschbudget går till hojen.

mojja83

Guest
Meka, förbättra "brister" på hojen, lägg tid på personer i ens omgivning som annars blir lidande av all ens tid man lägger på hojkörningen, träna.

Som tur kraschade jag ej denna säsong så halva min kraschbudget går till hojen.

Som otur är kraschade jag en massa denna säsong så jag har överskridit en budget jag inte hade då jag i april bestämde mig för att ta A-kort och skaffa mig en sporthoj.

23 bandagar senare är jag riktigt fast i träsket :)

P.s har inte lämnat asfalten på 9 bandagar nu :)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka