Hmm det var någon som sa att det var köparens marknad 20 loppor bjudet första,andra,tredje?
Det är en som skulle komma å kolla nu ikväll. Så har jag tur så säljer jag den och köper min första sporthoj ikväll eller imorgon
Hmm det var någon som sa att det var köparens marknad 20 loppor bjudet första,andra,tredje?
Haha say whaaat?
Vadå mojja du har väl gott om kåpor att laga och spackla samt lacka inför nästa års åkning? Det bör göras nu tidigt under hösten medan man fortfarande är sugen på att vara i garaget. I mars veckorna innan premiären är du inte ett dugg sugen på att spackla glasfiber jag lovar....
Det är en som skulle komma å kolla nu ikväll. Så har jag tur så säljer jag den och köper min första sporthoj ikväll eller imorgon
Du riktade väl inte ditt svar mot mig?
Hoppas att en hojsyster med banförkärlek förstod att jag var sarkastisk mot Geggis...
back at you...
"cp"
I februari i år hittade jag ännu en passion: Skidor!
Alltså, jag var askass på det, var nog mer rädd än glad mesta delen av tiden, fick obeskrivligt ont i benen pga tryckande pjäxor första dan (har typ kronisk benhinneinflammation, tål inte att tryckas på!), var så slut i benen sista dan att jag fick stanna minst 3 ggr per backe, drack för mycket på After Skiin och blev förkyld.
Men fy faen va kul det var!!! Som vilken bankörning som helst!!
Ingen har skrivit: Köpa projekthoj och bygga nåt kul till nästa år
En blåvit GSXR1100 '91a vore najs. Preppa fjädring, bromsar och lägga på bra däck och sen förnedra R1-spolingarna på bandagar med en 20 år gammal hoj. DET vore kul!
:OT Faen, måste jag lacka min plastgris rosa för att alla ska gilla den! Nja, CBRén är nog snyggare tycker jag..Absolut, men 91'an är dessutom snygg
Vänta nu, är det inte dig jag brukar träffa på banorna? Vi har rätt nyligt setts på ATT och på Åsen i helgen hade du karln med dig som depåbitch. Tror vi "lärde känna varandra" på Mittsverige -11.Självklart riktade jag det mot dig.
Jag förstod att du va sarkastisk... MEN du ska veta din plats
Aha, tack för tipset! Det är ju himla smidigt att hyra sin skidutrustning, man får alltid det senaste och allt inställt efter ens preferenser och kropp. Men pjäxorna kan ju få va personliga.Ungefär min upplevelse av första skidsemestern. Sedermera har jag fått in snitsen åtminstone hjälpligt och det har gått från skräckslagen tortyr till riktigt skoj! I vintras köpte jag flång nya pjäxor som faktiskt PASSADE (hyrpjäxor är djävulens påfund ) och det var som en helt ny värld som öppnade sig
Jag är också hygglig amatör och i vintras hade jag för andra året i rad en stuga i Vemdalen en vecka. Nåt som är roligt är faktiskt att gå till skidshopen i backen, berätta hur man åker och vad man tycker är roligt sen testa demoskidor som är åt det hållet.Det är ju himla smidigt att hyra sin skidutrustning, man får alltid det senaste och allt inställt efter ens preferenser och kropp. Men pjäxorna kan ju få va personliga.
Ska helt klart ta det i betänkande när säsongen börjar närma sig.
Man kan gå på jakt också! Brukar vara roligt.
Jag är också hygglig amatör och i vintras hade jag för andra året i rad en stuga i Vemdalen en vecka. Nåt som är roligt är faktiskt att gå till skidshopen i backen, berätta hur man åker och vad man tycker är roligt sen testa demoskidor som är åt det hållet.
Hyrskidor och off-pistskidor har lika mycket gemensamt som en sporthoj och en motard. Båda är roliga på sitt sätt och det är roligt att testa nya grejor!
Min bansäsong har precis börjat!
Nyinköpt dagen till ära!!
Kawa literklubba -05
Grattis och fan vad nice.. Jag har hört att dom där tyyyysen kubikarna är grymt shnabba!
Tack! Ja, har mest kört motard innan (lite r6) så nu lär man bli varse om vad acceleration betyder =)
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|