Det är en speciell känsla med en klotning man ligger där i gräset/gruset adrenalinet rusar man är förbannad reser sig upp och ser hojen halvt fördärvad skinstället sönder slitet hjälmen körd handskarna sönderslitna och så kommer blå blinka körandes i raket fart och ställer frågan om man mår bra,
Klart som fan jag inte mår bra hojen är okörbar nya stället sönderrivet likaså handskarna och även hjälmen har fått sig en kyss självförtroendet är i bott och så frågar token om man mår bra
Hade jag varit frisk till att börja med hade jag inte satt mig på två hjul och gjort en 230-250 km/h bromsning innan törset. Hade jag varit en normal människa hade jag inte försökt hålla stumt i snabbhögern med en hastighet av 180 + innan bromsning inför ejjes hade jag varit normal hade jag inte tyckt det varit häftigt med ett knä i backen när hastighetsmätaren står på 110 km/h.
Varför fortsätter man med ídiotin då ? Jag gör det för att jag älskar farten,gemenskapen där ute runt banorna och adrenalinkicken det ger att skrämma skiten ur mig själv.
Nu på senare tid har jag inte behövt skrika som en stucken gris i hjälmen men jag tvivlar inte på att nästas säsong kommer jag återigen vid vissa tillfällen skälla på mig själv när hjälmen sitter på huvudet och undra vad fan det där var nödvändigt för.
But that just me
Nu ska jag logga in på ebay och beställa lite krasch prylar