McB skrev:Nu vill jag inte vara någon besserwisser, men det är faktiskt Freppa som ska ha kredit för susning.nu-artikeln. Han skrev den och jag skickade in till susning.nu, inget annat.
Paroxyst skrev:http://www.susning.nu/Moppefucko
Hahaha otroligt slående beskrivning. Moppefhukko är 2000´talets synonym till 90 talets benämning "fjortis". F.ö verkar det som Skyfjärter verkar va en kille som gillar att retas. Sådana har oftast svår uppväxt bakom/framför sig som mobboffer.
Paroxyst skrev:http://www.susning.nu/Moppefucko
Hahaha otroligt slående beskrivning. Moppefhukko är 2000´talets synonym till 90 talets benämning "fjortis". F.ö verkar det som Skyfjärter verkar va en kille som gillar att retas. Sådana har oftast svår uppväxt bakom/framför sig som mobboffer.
Firefly skrev:Han/hon har bergis ett annat konto på detta forumet som han/hon använder mer seriöst. Sen när han/hon är uttråkad så ger han/hon sig ut med detta kontot och startar oreda...
HanneZ skrev:Ofaan, vad har ålder med kubik att göra? Gör din gsxr600 med 25 kw 270? Grymt! Jag är tveksam till att den ens toppar 270 orginal. 97 hk lr vad den nu har?!
Oj, va cool du eTurboTorsk skrev:MM för jag kör ju säkert strypt menar jag
SvartR1a skrev:Har folk mensvärk här eller är alla lika otrevliga på sporthoj?
Canoly skrev:Här kommer din avatar, likheten är som sagt slående
Du måste ha haft en fotograf intill dig som också hade ett ypperligt sinne för bra bilder... Eller så har du tagit bägge....???Canoly skrev:Här kommer din avatar, likheten är som sagt slående
foppa skrev:utveckla...
Ok. Jag granskade dem i photoshop. Det är samma bild, de två stora alltså. men är det inte del lilla som är avataren... För den lilla bilden är inte densamma som de två stora.Canoly skrev:Jag valde fel bild, det ser man av placeringen, denna är dock mer lik.
Kul om det är en tillfällighet, ännu roligare om det är samma gamla bild.
Firefly skrev:Ok. Jag granskade dem i photoshop. Det är samma bild, de två stora alltså. men är det inte del lilla som är avataren... För den lilla bilden är inte densamma som de två stora.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|