Så länge det inte har börjat växa ut fransar från stället och att integralet i hjälmen börjar krypa upp mot öronen så äre lugnt. En stöddig hustrumisshandlar-musche är bara modernt
Välkommen!
du menar korvätarvisir?
Så länge det inte har börjat växa ut fransar från stället och att integralet i hjälmen börjar krypa upp mot öronen så äre lugnt. En stöddig hustrumisshandlar-musche är bara modernt
Välkommen!
du menar korvätarvisir?
Det S'et är för Sport....
Jag ska förövrigt iväg och skruva fast Harleys egna packväskor på en Deuce nu, tydligen gjorde dom om något på den modellen så att det bara är harleys egna svindyra grejor som passar.
Jag plockade av väskorna för tre år sen, det var en hel dags arbete, att sätta tillbaks skiten lär ta två dagar, det sitter fästjärn och plattor i hela bakskärmen
Vad är det för fel på Lejonkulans säck som hänger som en uttöjd elefantpung på sidan?
Man kan ju ändå inte luta en Harley i kurvorna så det är ingen risk att det skrapar i...
baah den där Jörgen snubbarna sprider sig, ja visste de. nu när de är ok med att Jörgen hänger här så kommer resten av hans mannskap å bara körövers med sina blyslädar.
Varför skulle du inte få hänga här? Att det här forumet bara skulle vara för sporthojsåkare är ren skitsnack. Isf, kan de ju kasta ut alla 125:åkare, motarder, offroads, retro-hojar o liknande, ja allt utan ett R eller 2 i modellnamnet. Vilket kanske vore dumt, det lär inte bli så många kvar då. Och vem ska bestämma vad som klassas som en sporthoj? Vissa anser att t.ex en FZR1000 inte är en så... Det lär bli ensamt.Äh, struntprat.
Så välkommen!![]()
Jag har aldrig haft en packväska på min HD, inte broren heller kan jag trösta dig med
Jag undrar om inte Roffes samt Headquarters har väskor som passar.
/J
Välkommen!
Ja ja, kalla min hoj blysläde bara! Förnedringen blir bara desto värre när jag kör ifrån dig hemmavid: framför Norrtäljes hetaste korvmoj, och du blir bortgjord inför Halta Lotta och Kåta Karin och vad det nu var alla brudarna hette.
men vafan, ge fan i min brrryyydar du gillar ju inte sånna![]()
Det är inte många som tänder på ditt harem. Värst var ändå när du berättade hur skönt det var att bli avblinkad av tjocka-Mary med porslinsögat.
Jag håller mig till min hoj, I say...
oohh Tjocka-Mary med porslinsöga kan även få killar som gillar killar att börja gilla kvinnor... så passarej..![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |