jeans o skinnjacka?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag hyvlade slaksidor i 160 sommaren -06 utan skinn. Det var jättetrevligt i jämförelse med när jag T:a en passat i 30 med plast runt armbågarna och en pvc-historia hängandes på utsidan av ryggen i två gummiband.

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
bivven måste vara sydeurope,stannar säkert var 20 minut och pimplar vin oxå!
;)

Henrik

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
popcorn.gif

Glasmästarn

Jävligt nöjd me hojen!
Gick med
18 Aug 2007
Hoj
KTM 950sm -07 CBR1000RR -05 SÅLD KTM 525EXC -06
AAAAAH det här e fan den bästa tråden ja läst på länge. Fan ja håller ju på å ramlar av stolen :yoparty :yoparty :yoparty

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Bivven, döda inte tråden nu. Tacka för alla svaren, eller kom med fler frågor. Jag trycker på mer popcorn så länge :klappar :klappar

KuntaKen

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Hoj
KTM 520/525 -02 KTM SX-F -07
Fan också, nu höjs premien ytterliggare. Jag borde få ligga, som kompensation.

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Va fan titta på en stuntrulle från jänkeland så åker ju alla i jeans..O vurpar hela tiden:D Verkar ju funka bra. Skinnställ kostar pengar, Hud läker gratis:)

Badboy1

hej hopp
Gick med
30 Oct 2007
Hoj
xj 400
före dra träskor o mjukis brallor skinväst o pilot brillor sen en folk öl i handen o sen i väg på en zundapp i solned gången

stealax

Road rage
Gick med
31 Jan 2008
Hoj
MT-01 KTM 250r freeride -14
Ett alternativ till skinnställ är ju att att vända utochin på skoteroverallen så fodret kommer på utsidan, då blir det inte så swettit, spar sketmycke dineros:)

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Kan ju annars med tanke på förra sommaren rekommendera torrdräkt och cyklop,blir ju lågt luftmotstånd med så man sparar ju på soppan.

Henrik

bivven

Ligger mot betalning!
Gick med
17 Oct 2004
Hoj
två ben och inga hjul kvar
läste att någon tipsade om MC-handskar ifall jag nu skulle gå i backen?!
Funkar det med mc-handskar som finns på biltema? dom hade ju carbon o allt!

sen kan jag tillägga att det inte gör så mycket ifall jag skulle gå i backen! ska ha hojen helförs. på morsan! :yoparty

men för att gå tillbaka till jeans frågan! så inte ens dubbla hjälper?
Det där med knäskydd från farbror classe verkar ju jävligt bra! o billigt! det ska jag ha, kan ju faktiskt sys fast på jeansen!

stealax

Road rage
Gick med
31 Jan 2008
Hoj
MT-01 KTM 250r freeride -14
läste att någon tipsade om MC-handskar ifall jag nu skulle gå i backen?!
Funkar det med mc-handskar som finns på biltema? dom hade ju carbon o allt!

sen kan jag tillägga att det inte gör så mycket ifall jag skulle gå i backen! ska ha hojen helförs. på morsan! :yoparty

men för att gå tillbaka till jeans frågan! så inte ens dubbla hjälper?
Det där med knäskydd från farbror classe verkar ju jävligt bra! o billigt! det ska jag ha, kan ju faktiskt sys fast på jeansen!

En riktig karl syr inte! klister o popnit:näsblod

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Asså...skit i jeansen, snälla... Du kommer bara göra dig illa!

Satsa istället på Fristadsbrallor, de håller för allt, och om du mot all förmodan håller dig på hjulen genom åtminstone en herrejösseskurva innan du lägger dig (fniss) så har du ju ilägg i knäna för schyssta knäskrap. Knäskydden går även att fylla med coola nitar så det gnistrar och sprakar med... Men då får du satsa på de dyrare brallorna som är flamskyddade annars blir det att svida om lill-bivven. Kör hårt så filmar jag! :tummenupp

bivven

Ligger mot betalning!
Gick med
17 Oct 2004
Hoj
två ben och inga hjul kvar
Asså...skit i jeansen, snälla... Du kommer bara göra dig illa!

Satsa istället på Fristadsbrallor, de håller för allt, och om du mot all förmodan håller dig på hjulen genom åtminstone en herrejösseskurva innan du lägger dig (fniss) så har du ju ilägg i knäna för schyssta knäskrap. Knäskydden går även att fylla med coola nitar så det gnistrar och sprakar med... Men då får du satsa på de dyrare brallorna som är flamskyddade annars blir det att svida om lill-bivven. Kör hårt så filmar jag! :tummenupp

schyssta knäskrap? jag tänkte göra som du gjorde förra sommaren....ta vinkelslipen!

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
schyssta knäskrap? jag tänkte göra som du gjorde förra sommaren....ta vinkelslipen!

Men asså... fan... Du lovade ju att inte säga nått om det ju! :rodnar

Fan vad pinsamt bland alla snabba bultenåkare och allt... Det var ju bara på våren... sen hade jag pheeta skrap i varje rondell...både höger och vänster.

Men hur är det med nya däck egentligen? Är de så hala som alla säger?? Jag börnade bort ca 3 mm längs hela ytan på däcket, räcker det eller måste jag gå djupare??? Vill inte krasha farsans hoj ju...

Runken

kör som om det vore sista gången
Gick med
27 May 2003
Hoj
NV 250 -55
Jag vill gå ut med en uppmaning. Gör som mig. Skit i dyra handskar med kevlar och titan. HANDKRÄM is the shit att använda sommaren 2008. :tummenupp
Här kan det dock vara aktullt att lägga pengar på en lite dyrare, med aloe vera :yoparty

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC