clubbanana
Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
du glömde "faaaaaack you burn-outen! "
![Rock! :rock :rock](/img/smilies/rock.gif)
![Rock! :rock :rock](/img/smilies/rock.gif)
Undra vilket som är mest pinsamt? Att du leker nån form av ghostrider eller att du lägger upp det på SH. Ska du köra så där så köp ialla fall en riktig hoj som matchar din körstil![]()
Undra vilket som är mest pinsamt? Att du leker nån form av ghostrider eller att du lägger upp det på SH. Ska du köra så där så köp ialla fall en riktig hoj som matchar din körstil![]()
Du kör på en rak väg och inte speciellt fort så vad är coolt i videon. Du kör bara på ett jävligt korkat sätt.![]()
Vad ska jag med en 1000ccc till kan inte ens utnyttja min 600 till max?
Å den ska tydligen va extremt slö!..
Hm....hur kör ni egentligen?![]()
Ignorera moralkärringarna JJ! Å fy fan för personliga påhopp på ett forum för folk med samma intresse! Hoppas dom tappar hojen utanför garaget till våren! Njaee, inte riktigt så illa behöver det vara, men fatta poängen!
Häng på och kör lite bana i sommar! Vi kan traila tillsammans så får du köra av dig liteMan har jävligt skoj och intresset för att köra slalom mellan bilar förefaller mindre intressant fortsättningsvis
![]()
Du kan anmäla dig till en kurshelg med smc till våren och gå steg 1 och 2. Då får du lära dig kurvtagning med tillhörande bromsteknik och gaskontroll. I kursen går man även igenom blickstyrning och spårval i kurvor. Det körs kurser på Kinnekulle. och Falkenberg 2015Haha dom har inget annat för sig, blir la så med åldern!
Ja jag är gärna på och åker med! Behöver lära mig kurvtagningar plus blicken i kurvorna!
Vad ett tagsen man kördefår man råd köper man la en Banhoj och tar om sin licens
Hör av dig när det är dags!![]()
Diggar dig!tror många kör lika dant men vågar inte lägga upp filmerna för då kan dom inte baka lika goda oralkakor
Kan varmt rekomendera att köra lite bana även om det är dyrt att göra det
om du är nere i skåne nån gång så hör av dig så vi kan ut o gazza
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |