Hehe, de flesta på en 1000cc sporthoj kan inte ens i närheten av att använda hela hojens prestanda.
Missar man nerväxlingen innan en tvär böj är det inte det minsta svårt att köra slut på prestanda ens med en standard literhoj
Hehe, de flesta på en 1000cc sporthoj kan inte ens i närheten av att använda hela hojens prestanda.
Jag hade nog häldre dött än invalid
Inte min hoj. Håller på å renovera min inför sommaren.
Om det nu är så löjligt, äre inte lite löjligt av dig att sitta här och klaga.
Spelar ju ingen roll om jag så kör 49cc 125cc 600cc 1000cc kommer alltid sitta nån stackare som inte har nåt roligt för sig och klaga på detverse saker.
Kör hoj och ha kul!
Det gör jag och om jag nu fastnat lite för det där löjliga att köra på motorväg äre la mitt problem? Fyller faktiskt 20 i år och kan ta egna beslut och se risker.
Nu ska ja sova och hoppas isen är väck imon så man kan ut med hojen.
Häpåday.
Sorry, men du har strax över 5 år kvar innan du har full förmåga till konsekvenstänkande.
Missar man nerväxlingen innan en tvär böj är det inte det minsta svårt att köra slut på prestanda ens med en standard literhoj
Jag körde som du gör.... jag har gått sjukskriven i snart 9 år pga en idiot i bil i kombination med min höga fart... tror du det känns värt????
Jag förstår inte hur man kan filma sig själv sittandes på något annat än en KTM. VAR ÄR VÄRLDEN PÅVÄG!? Skaffa en bättre begagnad RC8 istället. Det är du värd. Fatta vilka filmer det skulle bli då!
Inte menat som ett påhopp, men var det verkligen en idiot?
Det är lätt att tycka att mottrafikanterna skall se en, men man kan inte begära (eller räkna med) att de skall utgå ifrån att det kan komma motorcyklar i dubbla tillåtna hastigheten.
Det är så djävla lätt att göra fel.
Så farligt är det inte att vara invalid.
VA!!!!
Nu blev jag stött. Skulle det va nåt fel på mina vackra italienska flickor i garaget?
Ska vi starta "INVALIDOS MC" ????
Med vänlig hälsning
JAg är lite sugen på att starta ett race-team med namnet "Brokeback Racing"
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|