sadar nu har forsta dagen gott, kanns grymt att se simoncielli, aoyama och ganget stryka runt knutarna. Ute pa banan kor de knasigt fort men fortfarande inte sa att det kanns orimligt. I kurvorna kanner jag mig inte helt utklassad inte samma tempo som dem, men ja hade forvantat mig att de skulle vara varre. det var en valdigt intressant incident dar jag bromsade pa mig under bron innan man gar upp for en av de langa backarna, gick ratt ut i sandfallan i drygt 150, men de lyckades reda upp sig precis innan dacks barriaren. Banan ar sjukt grym paminner om motocrossen med alla upp och nerforsbackar och alla skymda kurvor, e jakligt lackert att aka med knaskarp over ett kron dar du inte ser nott om vad som kommer after. missade kvalplatsen idag med 0,7sek men ja ar nojd anda trodde ja skulle ligga 4-5 sek fran kvalgransen.
men vi har ju motorn vi maste fa snurr pa, jag va langsammast och den narmaste va yamahan som va 15kmh snabbare. min gammla forsta motor sitter nu i min andra hoj och aven den som ja vet gott som kuler a krut innan har gott som ett lass **** idag, forsta hojen gick lite battre men fortfarande langt efter de andra killarna.
detta beror storsta delen pa att vi va tvugna att byta till elf soppa och olja, sa bestyckningen ligger helt galet.
men det positiva va idag att bagge hojarna gick hela 60 min, och jag fick mkt kort, 30 varv och jag kande mig inte allt for sliten efterat, da jag satte mitt snabbaste varv pa sista varvet. imorgon ar malet att kapa minst 3 sek till, men det blir ju inte latt, ja maste kora ratt mkt fortare precis overallt.
over and out.
Kan bara säga; GRYMT, FRÄNT, HÄFTIGT och SNYGGT!