Har du glömt din scizo-medicin nu igen
Vad pratar du om!?
Veteranen
Har du glömt din scizo-medicin nu igen
Jisses där gjorde man något man inte borde ha gjort, dvs låtit en person regga sig hemma på mitt nätverk (samma IP). Jag har pratat med både Nordgren och Jorpes som jag tror förstår att det inte är mina ord. Vad övriga tror och spekulerar i skiter jag ett stort stycke i.
För den som trodde att jag var tjurig för att "mina kompisar" inte fick köra STK1000 så kan jag berätta att jag nu sitter i ett hotellrum i Brno för att kolla på Björk och Alex L tillsammans med min tredje kompis Mortenzoni. Livet är inte så hårt just nu...
/ I.Ntesåbannadlängre
Är faktiskt papper från gatorna utanför som legat på marken och löst upp till en sörja. Gatorna var helt täckta av det pappret. Gick med några i Red Bull cupen och den ena trodde att det var spyor som låg över gatorna!
Markus har ryggen full med det pappret för han var ute och röjde på stan. Monkey biken som sprätte upp det på ryggen när han körde den. Hade det inte varit för han blev tagen av Polizei 3 på natten och fått gå hem till depån så hade han nog haft mer sånt på ryggen.
Kul hade vi verkligen alla som var där nere!
Tur utt det finns upplevelser som lyser upp vintermörkret
Vilken grej nu börjar det smälta in
Någon som spelade in alla passen? Skulle kunna tänka mig att kolla igenom allt nu när det är vinter. Har bara sett några få klipp på motogp´s hemsida från det racet.
Någon som spelade in alla passen? Skulle kunna tänka mig att kolla igenom allt nu när det är vinter. Har bara sett några få klipp på motogp´s hemsida från det racet.
Ett minne för livet!
Jag har bara alla rejsen (125, 250 och MotoGP). Inga kval och träningar.
kan leta i arkivet, vart är vi nu igen, sachsenring 2009 va?
EDIT
ok
jag har lite kval eller träning också, inte allt kanske men jag börjar klippa och så..
har inget prog som går med på att klippa bort massa motogp, och inte space att lägga upp allt.
I vilket format/media har du "allt" på då?
.mp3 video, men jag kan konvertera det till avi, det som inte går är att klippa bort ett helt motogp pass innan, "Boilsoft Video Splitter" som jag kör med hänger sig.
Hur mycket är allt på då, storlek alltså? Tänkte om vi kanske kunde få allt på något vis (pinne/DVD/hårddisk?) och prova att klippa ner det själva.
..
Vad gör Stensmo idag?
Den var fin. Men vem var det som var Veteranen egentligen? Kan man såhär 10 år efter lätta på sekretessen?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|