Jobbigaste julklapparna till barn?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Fick lite subtilt veta att jag förväntas ge julklappar till folk.:rolleyes:

Så för att göra något kul av det så siktar jag in mig på att ge alla barn julklappar som driver föräldrarna till vansinnet brant :D

Ni som har barn vad är det mest irriterande högljudda Skit dem fått?

Är framförallt dem 0-2 år jag har svårt att komma på dumma saker till

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Trumma, "bank-bräda" med gummiklubba :smasha och olika leksaker som härmar djur.

Hör väl till några av de saker ungarna fått som retat gallfeber på mig. :4skrika

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Visselpipor.
Eller extra högjudda apparater som spelar irriterande ljud när man trycker på knappar.
Gigantiska mjukisdjur.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ett gäng såna där Vuvuzuelas eller vad fan de nu hette?

Jag har en kompis som tycker att det är jättekul att ge mina ungar leksaker som låter. Den mest enerverande presenten var nog "Talking Tom", en tygkatt som härmar allt du säger. Med pipig HÖG röst. Jättekul att vakna till "Pappa, dags att vakna nu" från den kattfan när man är bakis och har stängt in sig i sovrummet.
Men jag vet vem som låg bakom det hela, jag väntar på rätt tillfälle till hämnd på min käre sambo :mad:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Nu ska du få mitt patenttips.

Om ungen är typ 2 år så köp nåt STORT från säg 5 år som föräldrarna måste spara länge innan det går att använda. En cykel med stödhjul eller nåt.

Sånt retar gallfeber på mig, men det händer hela tiden. Mormor/morfar ligger ständigt två år före....:huvet

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
En blockflöjt, ingen kan ju anklaga dig för något när du bara vill att de små glinen skall fatta tycke för musikens charm och inget instrument är ju mer barnanpassat än blockflöjten.

Lika vidrigt som visselpipor och vuvuzela MEN med alibi! :)

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
br_knogj%C3%A4rn.jpg

Vill du vara trendig så florerar media med nyheten om låtsas-knogjärn för barn :näsblod :hihi

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
br_knogj%C3%A4rn.jpg

Vill du vara trendig så florerar media med nyheten om låtsas-knogjärn för barn :näsblod :hihi

Ja, det blev ett jävla liv om den där. Förstår inte grejjen - de har sålt svärd, knivar och pistoler i decennier.
Skulle det här "knogjärnet" av skumgummi vara värre på något vis?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ja, det blev ett jävla liv om den där. Förstår inte grejjen - de har sålt svärd, knivar och pistoler i decennier.
Skulle det här "knogjärnet" av skumgummi vara värre på något vis?

Precis, nån latte-morsa tyckte det var ok med revolvrar då ungjävlarna kunde leka cowboys. Men hon missade att en en sådan dödar medan ett knogjärn bara möblerar om nyllet litegrann. Hur fan tänkte de då :va

350

Bannad
Gick med
9 May 2013
Hoj
benelli 750sie
svärd knivar knojern pilbågar osv en motorsåg i år ? låtar jo häftigt en sånt på maxvarv kl 03 på morgonen :hihi

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Trumset till de stora, plastpåsar till de små. Å så slipper du bli bjuden nästa gång :tummenupp

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag viste jag kunde lita på sh! :D

Den mest enerverande presenten var nog "Talking Tom", en tygkatt som härmar allt du säger. Med pipig HÖG röst. Jättekul att vakna till "Pappa, dags att vakna nu" från den kattfan när man är bakis och har stängt in sig i sovrummet.
perfekt! Precis va ja leta efter!

Nu ska du få mitt patenttips.

Om ungen är typ 2 år så köp nåt STORT från säg 5 år som föräldrarna måste spara länge innan det går att använda. En cykel med stödhjul eller nåt.

Sånt retar gallfeber på mig, men det händer hela tiden. Mormor/morfar ligger ständigt två år före....:huvet

En blockflöjt, ingen kan ju anklaga dig för något när du bara vill att de små glinen skall fatta tycke för musikens charm och inget instrument är ju mer barnanpassat än blockflöjten.

Lika vidrigt som visselpipor och vuvuzela MEN med alibi! :)
Haha grym idé, lättare att få ljud i också, ändå minuset är att jag kommer anklagas för att försöka göra deras barn till trädkramande kommunister :gnissla
br_knogj%C3%A4rn.jpg

Va lite den som starta lusten, fattar inte grejen de är ju föräldrarnas ansvar att avgöra vad som är lämpligt för deras barn
Trumma, "bank-bräda" med gummiklubba :smasha och olika leksaker som härmar djur.
från vilken ålder är dem relevanta? Svinigaste polaren har skärpt sig och blir farsa i dagarna hur kan jag jävlas med honom? cp stora gosedjur är rätt dyra :gnissla

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Ett Nintendo 3DS - utan spel!

Kostar dem många hundringar för varje spel som ungarna sedan vill ha till apparaten (om man inte köper kina-chip med crackade spel, men det är det inte alla som vet om).

(alternativt Playstation, xbox, wii osv)

En riktig verktygslåda är annars bra. Med äkta borrsving och hammare. Du kan ge dig sjutton på att ungarna borrar hål i väggar och möbler sedan (det gjorde jag i alla fall :brynad )

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Annars är väl en PW50 ett bra alternativ om några år? För en jävla massa oväsen, förstör gräsmattan och retar gallfeber på grannarna på alla möjliga sätt och vis. Och kostar bensin, och service! :hihi

Annars är ju någon film med extra pipiga och irriterande röster som ungen bara älskar och måste se om och om igen ett bra tips med.

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
09 Kawasaki Z1000
Ett billigt alternativ är annars studsboll gärna av lite större modell, låter inte (om dom inte har gipsväggar) men har en förmåga att få andra saker att gå sönder.

Eller smurfhits, Alvin och gänget eller liknande CD, glöm inte att visa ungen var repeat-knappen sitter.

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha