Solid snake
Guest
Sist jag såg en cagiva så stod det inte HONDA över hela hojen!SolitudE skrev:Mitt också. Tog 5 minuter att montera och sen satt det som gjutet!
Synd bara att någon lackat det svart! :kocko
Sist jag såg en cagiva så stod det inte HONDA över hela hojen!SolitudE skrev:Mitt också. Tog 5 minuter att montera och sen satt det som gjutet!
SolitudE skrev:Mitt också. Tog 5 minuter att montera och sen satt det som gjutet!
och vem är det som komemr och spammar om inte solid.Solid snake skrev:Sist jag såg en cagiva så stod det inte HONDA över hela hojen!
Solid snake skrev:
Den där dumma NSR_Martinphilsson skrev:och vem är det som komemr och spammar om inte solid.
Du sa det själv.NSR_Martin skrev:Den där dumma NSR_Martin
philsson skrev:Du sa det själv.
Mr_Malossi skrev:nu blev det lite väl mycket OT va? inget mig emot
Kan jag inte få bli moderator snälla?
Men lånar lite tråd: Någon som vet om jolly har tillverkat något rör till rs som är avstämt för en större cylinder?
//D
Mr_Malossi skrev:Någon som vet om jolly har tillverkat något rör till rs som är avstämt för en större cylinder?
Effektsystemet får du knappt mycket mer effekt på vad jag förstått på nyare hojar. det handlar bara om några få hästar. Och SÅÅÅ mycket roligare kommer du faktiskt inte få. skillnaden är nog inte den du förväntar dig.zpeppy skrev:Lånar tråden lite...
Jag fick mail från bikesys idag och ett rör till min hoj skulle kossta 2893kr och då ingår frakt som jag förstod det. Det jag undrar är om det är värt att lägga pengarna på ett system som jag förmodligen inte kommer få ett skit för sen, för det finns inga med den hojen hehe. Ska man spara pengarna till mellan hoj som man inte får förns om 13 månader elr nått? MEN jag får ju mycket roligare i sommar kan man ju säga Så vad säger ni köpa elr inte?
Sen har ja en fråga till... Är trim reeds nått att ha elr gör det mycket skillnad, vad får man ge för ett par nya i kolfiber, nån som vet?
Ett effektsystem ger nog specielt inte så mycket på zpeppys hoj då den är rätt vass från början, skulle tippa på att det gör mer på min som har lägre effekt från början... Så zpeppy, save the money.... Lägg dom på maaaassa bensin i sommarphilsson skrev:Effektsystemet får du knappt mycket mer effekt på vad jag förstått på nyare hojar. det handlar bara om några få hästar. Och SÅÅÅ mycket roligare kommer du faktiskt inte få. skillnaden är nog inte den du förväntar dig.
ang reeds så ger det olika beroende på vad du har för hoj.. på vissa hojar så får du ett förbättrat register rätt igenom, andra får du ett ändrar register.. alltså effekten på ett annat varv eller liknande eller så får du helt enkelt bara bättre bottendrag.. Men det är helt klart något att satsa på.
Kosvar väl under 200kr
HAHA var rätt dummt att jag frågade, hehe. Martin känner mig...nu har ja fått klartecken från farsan att ja kan väll införskaffa ett effekt och det får bli, ska bara fixa ihop lite pengar sen så ska ja beställa Blir med aludämpare för jag vill inte lägga ut 700kr mer för en kolfiberdämp...NSR_Martin skrev:Ett effektsystem ger nog specielt inte så mycket på zpeppys hoj då den är rätt vass från början, skulle tippa på att det gör mer på min som har lägre effekt från början... Så zpeppy, save the money.... Lägg dom på maaaassa bensin i sommar
Jo den regerar snabbare på gas då dom är böjbarare och halare. Men köp inte effektsystemet.. fatta mycket du kan köra för dom pengarna..zpeppy skrev:HAHA var rätt dummt att jag frågade, hehe. Martin känner mig...nu har ja fått klartecken från farsan att ja kan väll införskaffa ett effekt och det får bli, ska bara fixa ihop lite pengar sen så ska ja beställa Blir med aludämpare för jag vill inte lägga ut 700kr mer för en kolfiberdämp...
Sen blir det nog trimreeds med, så om jag har förstått det rätt så ska den svara snabbare på gas är det sant?
philsson skrev:Jo den regerar snabbare på gas då dom är böjbarare och halare. Men köp inte effektsystemet.. fatta mycket du kan köra för dom pengarna..
Precis, men asså så bortslängda är pengarna ju inte jamenar de blir ju fint ljud och lite mer effektSolid snake skrev:Låt killen köpa vad han vill för sina pengar...
jaja visst... gör som du vill.. men nästa gång behöver du inte fråga om våran åsikt..zpeppy skrev:Precis, men asså så bortslängda är pengarna ju inte jamenar de blir ju fint ljud och lite mer effekt
zpeppy skrev:Precis, men asså så bortslängda är pengarna ju inte jamenar de blir ju fint ljud och lite mer effekt
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |