Jolly moto är bra/dåliga

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
P-E skrev:
Ljudet blir ju nice. :D Nästan värt pengarna, effektsystem, öppet filter och trim-reeds. :yoparty
Ljudet är redan riktigt najs i den hojen...

...Men, om du känner att du verkligen vill ha det så är det klart du ska köpa det, men funderar du ungefär som "hmm....man kanske skulle köpa ett såntdär effektavgasystem, eller nja...eller jo...eller nja...".... så hade inte jag tipsat om o köpa iaf :rolleyes:

Effektsystem o öppet filter så konkurerar du nog i att ha goast ljud i stan på 125or-fronten, även om jag nog förblir oslagen ;)

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
NSR_Martin skrev:
Ljudet är redan riktigt najs i den hojen...

...Men, om du känner att du verkligen vill ha det så är det klart du ska köpa det, men funderar du ungefär som "hmm....man kanske skulle köpa ett såntdär effektavgasystem, eller nja...eller jo...eller nja...".... så hade inte jag tipsat om o köpa iaf :rolleyes:

Effektsystem o öppet filter så konkurerar du nog i att ha goast ljud i stan på 125or-fronten, även om jag nog förblir oslagen ;)
Jag har goast insugsljud om någon!.. inga plasträcerkåpor på hojen så ljudet får strömma fritt ut i mina öron. :D

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
philsson skrev:
Jag har goast insugsljud om någon!.. inga plasträcerkåpor på hojen så ljudet får strömma fritt ut i mina öron. :D
Min WR har inga kåpor för motorn heller.... Den jag menar, NSRen låter som en symaskin ;) fast den låter iofs rätt gött över 8 tusen varv...

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
NSR_Martin skrev:
Min WR har inga kåpor för motorn heller.... Den jag menar, NSRen låter som en symaskin ;) fast den låter iofs rätt gött över 8 tusen varv...
Joo trimreeds, jollypipa och öppet luftfilter så skulle hojen låta fint. Martin min hoj låter bra de första 3 slagen i motorn sen låter den töntigt din hoj låter som ett as över 8k varv och den låter fint med...det gör inte min över 8k så det får bli ett trimsystem mm. :)

P-E

Guest
En hoj låter alltid bättre med ett slip-on eller helsystem! Oavsett hur nice den låter original.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
zpeppy skrev:
Joo trimreeds, jollypipa och öppet luftfilter så skulle hojen låta fint. Martin min hoj låter bra de första 3 slagen i motorn sen låter den töntigt din hoj låter som ett as över 8k varv och den låter fint med...det gör inte min över 8k så det får bli ett trimsystem mm. :)
Jag har effekt och öppet filter.. :D bara till att skaffa reeds :D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...