Jag har gott om polare med vagnar att låna så jag sitter inte i sjön om jag inte får ihop min men det kunde ju vara trevligt med samåkning oavsett.
Jag lovar att släppa dig före, då har jag iaf något att skylla på. Sen kanske jag bryter mitt löft om jag kan, all is fair in love and RR.
Det kommer!Buskigare sideburns!
Måste läsa på reglementet kring motorskydden. Jag tror inte motorn sticker ut nog för att kunna ta i backen så frågan är om det ens behövs.Hur/av vad ska du bygga motorskydd?
Teamet tillhandahåller miljömatta.
Och har reglementesenliga siffror på lager.
Gå in på ta.svemo.se, skapa en profil och boka nummer!
Lediga: 38, 62, 78, 79, 81, 101 - 110, 112, 115 - 150
Men inget av de scenarierna hjälps av extra motorskyddskåpor. Najning och båt är jag inte emot.Det är trist att tappa bromsbultar för att man inte dragit dem efter däckbyte. Det är också lite spännande om man tappar oljepluggen eller om filtret får för sig att ta en egen utflykt.
Och du har ändå extra motorkåpor?Sant! Har extremt smal motor själv som inte kommer ta emot någonstans med mindre än att jag monterar den ur ramen och gnuggar den mot någonting...
Håller med men det är inte speciellt tydligt skrivet.De delar på motorn som inte sticker ut utanför ramen lär man ju inte behöva skydda...
Håller med men det är inte speciellt tydligt skrivet.
Håller med men det är inte speciellt tydligt skrivet.
Ja. Anledning? Jag orkar inte gaffla om oklara regler och det är inte så att jag bara kan kila förbi Grevens och köpa nåt som passar mitt gamla skrot heller... Om någon brydde sig på Anderstorp? Tveksamt, har ju helkåpa som täcker 3/4 dessutom.Och du har ändå extra motorkåpor?
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|