Varför koka icke-fast potatis för att äta hel?
Är man efterbliven eller bara extra fattig då?
Är man efterbliven eller bara extra fattig då?
Ingetdera i mitt fall, jag brukar som oftast ha båda delarna hemma men ibland kan det ju vara så illa att man inte har någon fast potatis och då får man köra på den vanliga Och ibland får jag göra mos på fast potatis, det är ju betydligt enklare men inte perfekt det heller dessvärre...
Fattigmans variant, åk till närmaste återvinningscentral , stå där med bagageluckan öppen hoppa på den första som kommer bärande på en micro be dom ställa den i bagageluckan på bilen åk därifrån
Då får man ju bara en till trasig micro, ja de va jävlar i mig fattigt...
Varför äta potatis alls? Det är äckligt, och omodernt!
Nej, du är bara bortskämd. Mina bästa signaturmåltider består av bland annat potatis, skulle inte funka utan det.
Och hemlagat potatismos är ju bland det bästa som finns
Vanlig kokt potatis är gott det med men jag kan ju förstå dem som inte vill äta det varje dag. Men ihop med kokt torsk och äggsås till exempel så smakar ju nykokt potatis som bäst.
Men herregud...
Kan du inte dra upp lite fler WT måltider du brukar slafsa i dig.
Idag kanske de blir potäter, såntdäringa hasselback.. men mjae får la se va man ska ha te spareribsen...
Du har alltså köpt en TVshop-produkt och outar detta på ett relativt publikt forum? Dessutom berömmer du produkten ???
//P
Edit; trodde tråden skulle behandla olika sätt att försöka avliva en micro med diverse meningslöst juldekorationstrams eller åtminstone med en fett överdimensionerad julskinka av tveksam härkomst.
När är micron oumbärlig?
Jag har aldrig haft en sedan jag flyttade ut från morsan. Inte en enda gång har jag känt behov av en heller.
Det är en ärlig fråga. När måste man tvunget använda en micro?
Nej, du är bara bortskämd.
Men herregud...
Kan du inte dra upp lite fler WT måltider du brukar slafsa i dig.
Idag kanske de blir potäter, såntdäringa hasselback.. men mjae får la se va man ska ha te spareribsen...
Du får det att låta som något negativt?
Haha, du vet uppenbarligen inte vad den korrekta benämningen WT är Bortskämda snorisar som itne har lärt sig laga hederlig husmanskost.
Vet du ens vad torsken kostar Det är billigare att köpa Regnbåge och grilla...
Ja, en aningen negativt är det ju trots allt. Även om det säkert är smidigt för stunden när man blir bortskämd
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|