Bingo skrev:Hur lyckas ni komma så billigt undan med era katter? Min katt kostar ca 500/mån för mat och kattsand. Ok, det är en bortskämd racka, som inte äter något som kommer ur större burkar/paket än 100 g, men katter är inte så billiga i drift som ni vill få det till. Sen tillkommer kattsäng, kattleksaker, kattgodis, klösbräda osv. Inte för att ekonomin spelar någon roll i sammanhanget men ändå.
Burre skrev:Nu är katten hos sin rätta ägare. Läste en annons i tidningen så det var bara att ta tjuren vid hornen och ge tillbaka den...
Jaja, det var säkert lika bra det, hoppas bara inga fler katter kommer förbi
Emmi skrev:Min & Zebs katt:
Deecati - hur kan du betala 1200kr försäkring för din katt? Jag betalar som skrivet 364 med veterinär och livförsäkring, sen fanns det inte mer tilläggsförsäkringar.
Du menar en städerska efter allt spill från glassen du äter medans du kör ?Originally posted by maverick_750rr
Jag vill ha en katt som jag kan ha i glassbilen
750RR
Är det här en vanlig inställning?!anja skrev:Hej Burre!
Om den inte är öronmärkt, och inte heller har halsband, då kan du nog betrakta den som din katt.
[klipp]
lycka till med din nya katt!
Äh, han kan säkert ta sig ner när det verkligen kniper. Hur många döda katter har du sett uppe i träd?Dee_cati skrev:Jag har fått hämta ner honom från 6 meter upp i ett träd ca 3 gånger i sommar då han kan ta sig upp men inte ner
berggren_martin skrev:Trist att sabotera katterna genom att göra dom till innekatter. Antingen ska det va kattlucka så de kan röra sig fritt in och ut ur huset, eller så ska man inte ha katt tycker jag.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |