Kära dagbok

Mrs. Laphroaig

Guest
Ja det var länge sen man skrev något här.
lyckades sova ca 30-40 min, blev väckt av telefon och har sen dess försökt somna om men lyckas inte och sen började magen kurra så då satte jag mig här med en ostsmörgås och ett stort glas mjölk :)

Har fått lite att fylla mina dagar med då jag fått beställning från en köpare på 15 pärlbollar och från en annan köpare som vill ha 30 halsband gjorda och det ska visserligen vara klart till mitten av augusti men det tar ju ett tag att göra också men tjoohoo , ger ju en liten extrainkomst.

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Idag hämtades aprilian, förhoppningsvis körs den på träning imorgon :).

Katten släpar in döda möss på löpande band, hunden ligger helst på rygg och myser någonstans och innekaninen har sommarlov i kaningården till den andra kaninens stora förtjusning.
Borde vara lugnt, om det inte vore för att det är bröllop om mindre än två veckor och vi är inte klara med allt än :gnissla .

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
(rastlös i fingrarna och ingen bra idé på något bokskrivande för stunden så detta trådlyft passa bra)

Idag klev jag upp 06:30, bortamatch denna vecka. Bilen nytvättad/städad igår och passade samtidigt på att slänga på sommarhjulen, döm till min förvåning när jag kom ut ur garaget och det var isgata utanför.. happ får se vad fyrhjulsdriften går för... (ska bara få stopp på skiten också) Påbörjade min 10 mila tripp och tog det lite piano med högerfoten till en början, tillslut hitta jag dock marschfart och vänsterfilen var för det mesta ledig. Blött/isigt fram till Enköping, sen efter första tunneln, den lilla korta du vet, var det banne mig snustorrt i båda filerna.

Efter en dag i skolbänken var man lagom mör, in till hotellet o tjäcka in, trådlöst intervadheterenet finns att tillgå på rummet, på rummet var det... toppen! Efter sedvanlig installation, vila ögonen, lite mumma så bar det av ut på stan. Trots ett otal besök av stan i tidigare liv var man lost till fots i vanlig ordning, efter rådfrågande av otillförlitlig gps och lite tur ramla vi in på Jensen (trots felaktigt sökande av böghus hitta gps´en rätt o inte som ni antar). Här skulle det bli kött och starköl, trots allt måndag, så satte vi oss ner, munnade öl, diskutera alltifrån dynamitgubbar till hästridning (förkortas ljög) och åt gott.

Två bira senare + tilltugg är jag tillbaka på hotellet, inte riktigt dyngrak men något åt det hållet som den skogshuggare jag är. Nu ska jag nog kolla om det hänt något nytt på spårrrthoj! :glömdet

creare

Guest
Aldrig vart så jävla trött som imorse.. En timme mindre sömn, -för slagga tidigt igår fungerade väl sisådär va. EDIT: Inte denna natt som vart, men var lika trött som då..
Kände mest för att hänga med jerry, lyssna musik, ta en kall red stripe på balkongen i solsken. Men man måste ju haffa stålar till bågen.. Drog till dem som fyller på kontot en gång i månaden, här skulle jag skriva något viktigt för o inte glömma bort. Men det é glömt.. Hade något med pengar att göra.
Hursom, jobba till 17.30 efter extra kurser o shit, -tur att det är på betald tid. OTHERWISE MOTHAFUCKA! Nä, men tagga sen hem o koka lite ris, slängde på några ärtor för att vara den. Nån sås var det också + vatten. Gött, o tränat hann jag med också.
En låt som pumpats hela dagen i stort sett, bra skit o lyssna på när man jobbar, bossen digga ;D..; http://open.spotify.com/track/46nGgYa4D1SnZC2gW0K4fQ
Aja, kära dagbok. Soft att du slog upp en sida bara sådär. Restecpa:yoparty

vi hörs.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM