Kära dagbok idag har ja tuggat betong på samma ställe som folk spolar ut sin skit, jag är inte äckelmagad men mackorna vid lunch gick inte ner hur mycket ja än försökte.
Du har alltså bilat betong vid där det funnits skit från människor?
Kära dagbok idag har ja tuggat betong på samma ställe som folk spolar ut sin skit, jag är inte äckelmagad men mackorna vid lunch gick inte ner hur mycket ja än försökte.
Bikerbitch skrev:Det jobbigaste med husdjur, eftersom de blir som en familjemedlem, är när sånt här händer. Döden överlag är fruktansvärt jobbig.
Idag är jag så less på min sjukdom. Varför skulle jag få en kronisk obotlig jävla åkomma?Trött.
Du har alltså bilat betong vid där det funnits skit från människor?
Prexis. Har slutat skriva "bila" för folk drar bara massa dålig skämt eller missförstår då![]()
Idag är jag så less på min sjukdom. Varför skulle jag få en kronisk obotlig jävla åkomma?Trött.
![]()
Det är jobbigt att lära sig leva med.. hoppas att du lyckas!![]()
Jag har haft den sen jag var väldigt ung och har inte "lärt" mig att leva med den helt än... Fast det är bara ibland det känns så otroligt orättvist och tungt
![]()
"Trött" är en kronisk åkomma för mig med.![]()
Prexis. Har slutat skriva "bila" för folk drar bara massa dålig skämt eller missförstår då![]()
Nåväl, vad ska jag göra med skiten? En Samsung Z400V.
Lite får man stå ut med
vad ska jag göra med skiten? En Samsung Z400V.
Det vet jag inte. Men en framtida lösning är att helt enkelt sluta gå på krogen. Att inte utsätta dig för frestelsen måste vara det säkraste sättet att inte hamna i samma moraliska knipa en gång till.![]()
Ser man skiten framför sig så kvittar de liksom om du står i den eller bara ser den på avstånd![]()
Förslagsvis så kollar du upp vad ägaren heter till telefonen och lämnar tillbaka den!
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |