Kära dagbok idag har ja tuggat betong på samma ställe som folk spolar ut sin skit, jag är inte äckelmagad men mackorna vid lunch gick inte ner hur mycket ja än försökte.
Du har alltså bilat betong vid där det funnits skit från människor?
Kära dagbok idag har ja tuggat betong på samma ställe som folk spolar ut sin skit, jag är inte äckelmagad men mackorna vid lunch gick inte ner hur mycket ja än försökte.
Bikerbitch skrev:Det jobbigaste med husdjur, eftersom de blir som en familjemedlem, är när sånt här händer. Döden överlag är fruktansvärt jobbig.
Idag är jag så less på min sjukdom. Varför skulle jag få en kronisk obotlig jävla åkomma? Trött.
Du har alltså bilat betong vid där det funnits skit från människor?
Prexis. Har slutat skriva "bila" för folk drar bara massa dålig skämt eller missförstår då
Idag är jag så less på min sjukdom. Varför skulle jag få en kronisk obotlig jävla åkomma? Trött.
Det är jobbigt att lära sig leva med.. hoppas att du lyckas!
Jag har haft den sen jag var väldigt ung och har inte "lärt" mig att leva med den helt än... Fast det är bara ibland det känns så otroligt orättvist och tungt
"Trött" är en kronisk åkomma för mig med.
Prexis. Har slutat skriva "bila" för folk drar bara massa dålig skämt eller missförstår då
Nåväl, vad ska jag göra med skiten? En Samsung Z400V.
Lite får man stå ut med
vad ska jag göra med skiten? En Samsung Z400V.
Det vet jag inte. Men en framtida lösning är att helt enkelt sluta gå på krogen. Att inte utsätta dig för frestelsen måste vara det säkraste sättet att inte hamna i samma moraliska knipa en gång till.
Ser man skiten framför sig så kvittar de liksom om du står i den eller bara ser den på avstånd
Förslagsvis så kollar du upp vad ägaren heter till telefonen och lämnar tillbaka den!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|