Bikerbitch
Stolt mamma
Dags att anmäla sig till den stundande mc-festen 27 januari
Kan inte somna, vråltrött men så fort jag lägger mig i sängen så blir jag klarvaken. Ska upp om 7 timmar och försöka få tag i handläggaren på Folksam för att snacka ersättning efter trafikolyckan, står nu i valet och kvalet om jag ska kontakta trafikjuristen eller inte. tror att jag försöker själv först...
Är även lite nervös inför morgondagen, har min första körlektion och sen ska läraren och jag göra upplägget för mitt körkort, vad det kan tänkas kosta på ett ungefär etc etc. Kan säga en sak, det kommer bli en jävla dyrt körkort med tanke på att jag redan lagt ner ett antal tusenlappar på det
Är en sån kväll/natt där jag tänker lite för mycket på saker och ting som hänt samt hur framtiden kommer bli med tanke på vad jag just nu kämpar med.
Vill göra så mycket men slutar oftast med att inget av det inträffar. Önskar jag hade någon kompis här eller i närheten (typ inom 5-6 mils radie) att umgås med, prata med på msn etc, tror livet skulle bli lite roligare då.
Fixa en lägenhet te mig så flyttar ja ner direkt o blir din kompis =)
Vad gulligt av dig
det finns massor lägenheter här, både hyres och köpes. en köpes 67 kvadrat för 10 000 tex. Blir en ledig tvåa, vindslägenhet, i det hus jag bor i. den kostar väl runt 3500 i hyra och tror den ligger på runt 56 kvadrat.
rätt billigt och bo här
Mrs Laphroaigs present till mig
Att åka hem i torsdags var obehagligt. När vi susar förbi Stuvsta station möter vi ett pendeltåg, det dunkar till i vårt tåg varpå lokföraren börjar bromsa. "Jävla skit" hör man ifrån förarhytten då någon därinne av misstag tryckt på högtalaren ut till alla vagnar. Många skrattar till, det är inte varje dag lokföraren svär så att alla hör.
Det är heller inte varje dag ett tåg kör över en människa som sitter på spåret.
Efter en stunds stillastående talar lokföraren om den tragiska olyckan.
Någon satt på spåret och att få stopp på ett stort tåg är omöjligt. Dessutom var det en person som övningskörde denna dag.
En del resenärer verkade bekymrade över hur lång tid det skulle behöva ta att få komma hem. Personligen var jag mest berörd över att det just i den stunden fanns en människa under, brevid, framför, eller bakom tåget, ihjälkörd och att lokförarna för alltid kommer ha bilden av att någon sitter på spåret på deras näthinnor. Tågvärden, en äldre kvinna, var på väg att börja gråta då hon aldrig varit med om detta förut. Jag gick fram och pratade med henne lite för att hon skulle få sällskap en stund, gav henne en kram och gick sen och satte mig igen.
Så fruktansvärt tragiskt, att det ska behöva gå så långt att man väljer sista utvägen framför ett tåg.
Ville bara dela med mig utav detta, det kändes riktigt obehagligt att befinna sig på tåget som kört ihjäl en människa. Var rädda om varandra därute!
Att åka hem i torsdags var obehagligt. När vi susar förbi Stuvsta station möter vi ett pendeltåg, det dunkar till i vårt tåg varpå lokföraren börjar bromsa. "Jävla skit" hör man ifrån förarhytten då någon därinne av misstag tryckt på högtalaren ut till alla vagnar. Många skrattar till, det är inte varje dag lokföraren svär så att alla hör.
Det är heller inte varje dag ett tåg kör över en människa som sitter på spåret.
Efter en stunds stillastående talar lokföraren om den tragiska olyckan.
Någon satt på spåret och att få stopp på ett stort tåg är omöjligt. Dessutom var det en person som övningskörde denna dag.
En del resenärer verkade bekymrade över hur lång tid det skulle behöva ta att få komma hem. Personligen var jag mest berörd över att det just i den stunden fanns en människa under, brevid, framför, eller bakom tåget, ihjälkörd och att lokförarna för alltid kommer ha bilden av att någon sitter på spåret på deras näthinnor. Tågvärden, en äldre kvinna, var på väg att börja gråta då hon aldrig varit med om detta förut. Jag gick fram och pratade med henne lite för att hon skulle få sällskap en stund, gav henne en kram och gick sen och satte mig igen.
Så fruktansvärt tragiskt, att det ska behöva gå så långt att man väljer sista utvägen framför ett tåg.
Ville bara dela med mig utav detta, det kändes riktigt obehagligt att befinna sig på tåget som kört ihjäl en människa. Var rädda om varandra därute!
Tågvärden, en äldre kvinna, var på väg att börja gråta då hon aldrig varit med om detta förut. Jag gick fram och pratade med henne lite för att hon skulle få sällskap en stund, gav henne en kram och gick sen och satte mig igen.
Tragiskt
Usch va dyrt, vart bor du... ja betalar 1650 för min lya ..
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|