Kära dagbok

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Biturbo skrev:
2695844 Ica hade extrapris å mamma, som är väldigt ekonomiskt sinnad, hamstrade satan!

Så bra då, då kan du ju ringa till 118118 och snacka av dig lite för jag är inte ett jävla dugg interesserad av sådana kommentarer...

thefatkid

Ny medlem
Gick med
23 May 2006
Hoj
2006, Yamaha R6
Idag när jag skulle rosta bröd, fick jag rosta det två gånger för det var inte riktigt färdigt första gången:huvet

Mvh Rasmus

Mrs. Laphroaig

Guest
Sanna-Lkpg skrev:
2695151 Vad blev det för körskola?
Har för mig att vi diskuterat det här nångång för länge sedan. Kan ha varit nån gång på istiden när mamutarna strövade fritt.

Visst har vi pratat om detta tidigare, du har så rätt :tummenupp (i jag är ny forumet)
Det blev ingelas i Linköping. Redan på deras hemsida kändes skolan bra, när jag pratade med dem kändes det ännu bättre och när jag var där i tisdags på handledarkurs med min handledare så kändes det klockrent!
Ska köra med Ingela själv (endast tjejer anställda där) och hon verkar väldigt lugn, stor hink med tålamod med sig samt lite skojfrisk.

http://www.ingelas.se/ :yoparty

Sanna-Lkpg

Uppdaterad
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
CBR600FS
Mrs. Laphroaig skrev:
2697455 Visst har vi pratat om detta tidigare, du har så rätt :tummenupp (i jag är ny forumet)
Det blev ingelas i Linköping. Redan på deras hemsida kändes skolan bra, när jag pratade med dem kändes det ännu bättre och när jag var där i tisdags på handledarkurs med min handledare så kändes det klockrent!
Ska köra med Ingela själv (endast tjejer anställda där) och hon verkar väldigt lugn, stor hink med tålamod med sig samt lite skojfrisk.

http://www.ingelas.se/ :yoparty

Tog mitt bilkort för Mia som nu jobbar på Ingelas. Har även kört nån lektion med Ingela och hon verkade kanonbra!
Mia har även jobbat som mc-lärare på Waséns. Hmm, hon har turnerat runt på en väldans massa skolor när jag tänker efter....:va
Jaja, skulle det bli aktuellt kan du ju alltid prata med henne!

Stor lycka till!
Bäst att se upp här i kvarteren nu då :D

Mrs. Laphroaig

Guest
Sanna-Lkpg skrev:
2697699 Tog mitt bilkort för Mia som nu jobbar på Ingelas. Har även kört nån lektion med Ingela och hon verkade kanonbra!
Mia har även jobbat som mc-lärare på Waséns. Hmm, hon har turnerat runt på en väldans massa skolor när jag tänker efter....:va
Jaja, skulle det bli aktuellt kan du ju alltid prata med henne!

Stor lycka till!
Bäst att se upp här i kvarteren nu då :D

Ingela pratade om att hon varit på en hel del trafikskolor i Lkpg men även ett år i nkpg sen startade hon eget :D
Japp, lås dörren, stäng fönstren och håll i hatten för nu är jag snart ute på vägarna :rolleyes:
På måndag blir det visserligen bara en parkering och snurra runt på någonstans för att kolla av hur mycket jag kan och inte kan men jag kan ju alltid förvarna när du ska hålla dig inomhus :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept