Firefly skrev:Swedie har nu tillskänkt oss ett eget forum.
Sköt nu detta snyggt så får vi behålla det också.
Tack Swedie!
Va najs med ett eget forum!
Firefly skrev:Swedie har nu tillskänkt oss ett eget forum.
Sköt nu detta snyggt så får vi behålla det också.
Tack Swedie!
essey skrev:Va najs med ett eget forum!
bebbe skrev:Nej men titta, där hon ju tjejen! Hade nästan börjat tro att du hade svikit oss
essey skrev:Nej då.. har bara varit mycket jobb det senaste, har knappt haft tid att logga in överhuvudtaget.. fast nu börjar det bli lite bättre
bebbe skrev:Japp, vet hur det fungerar Men det är ändå tur att forumet finns till så att man kan vara "insnöad"<----(Kul) på hoj även under vintern
Känns väl ungefär lika motiverande som att gå till tandläkaren?essey skrev:Det värsta är att abstinensen bara ökar och ökar ju mer snö som kommer! Fick ju inte köpt någon minimoto heller Hur kul är det att göra service på bilen istället liksom?
Skall inte du på idag mark?Mark skrev:Känns väl ungefär lika motiverande som att gå till tandläkaren?
essey skrev:Nej då.. har bara varit mycket jobb det senaste, har knappt haft tid att logga in överhuvudtaget.. fast nu börjar det bli lite bättre
Det är rätt tänk! Vi får försöka!hållundan skrev:Se nu till att bli riktigt packade idag då ni som ska ut. Så kommer ni vara bakis en vecka, å vips är vi närmare våren än aldrig förr!
näe, men nu nr jag såg de thär igen blev jag våldsamt sugen.Hultan skrev:Skall inte du på idag mark?
essey skrev:Det värsta är att abstinensen bara ökar och ökar ju mer snö som kommer! Fick ju inte köpt någon minimoto heller Hur kul är det att göra service på bilen istället liksom?
Du missa lite ös faktiskt! Det var goa gubbs med ute idag! Och jag kräktes lite!Mark skrev:näe, men nu nr jag såg de thär igen blev jag våldsamt sugen.
min plan var att gå på fetishfest imorrn, ev. supa på fre. o sen jobba på lörd. hur snygg hade man då varit om man gick ut idag efter att man hade tränat? baaah
men nu ångrar jag mig...för de blir inge fest imorrn..o kanske inte på fre. heller
essey skrev:Det värsta är att abstinensen bara ökar och ökar ju mer snö som kommer! Fick ju inte köpt någon minimoto heller Hur kul är det att göra service på bilen istället liksom?
Ajj ajj, det ju säkert nån som la nåt i din öl. Eller så lurade bartendern dig och gav dig sån där hemsk och farlig starkölHultan skrev:Du missa lite ös faktiskt! Det var goa gubbs med ute idag! Och jag kräktes lite!
Coola Ola skrev:Du får hänga på nån helg när vi kör med våra minisar då! Är du snäll kanske du kan få prova... =)
fyyyfaaaaaaaaan vad du kalva igårHultan skrev:Du missa lite ös faktiskt! Det var goa gubbs med ute idag! Och jag kräktes lite!
Skorpan skrev:fyyyfaaaaaaaaan vad du kalva igår
Mark skrev:Känns väl ungefär lika motiverande som att gå till tandläkaren?
Vem, vad, jag? Nänänä... Vi åkte ju bara hem, inget fyllesjuka där inte..Skorpan skrev:fyyyfaaaaaaaaan vad du kalva igår
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|