Kära Göteborgare!

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
bebbe skrev:
Nej men titta, där hon ju tjejen! Hade nästan börjat tro att du hade svikit oss :tungan

Nej då.. har bara varit mycket jobb det senaste, har knappt haft tid att logga in överhuvudtaget.. fast nu börjar det bli lite bättre :krama

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
essey skrev:
Nej då.. har bara varit mycket jobb det senaste, har knappt haft tid att logga in överhuvudtaget.. fast nu börjar det bli lite bättre :krama

Japp, vet hur det fungerar :rolleyes: Men det är ändå tur att forumet finns till så att man kan vara "insnöad"<----(Kul) :D på hoj även under vintern :tungan :hihi

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
bebbe skrev:
Japp, vet hur det fungerar :rolleyes: Men det är ändå tur att forumet finns till så att man kan vara "insnöad"<----(Kul) :D på hoj även under vintern :tungan :hihi

Det värsta är att abstinensen bara ökar och ökar ju mer snö som kommer! Fick ju inte köpt någon minimoto heller :gråta Hur kul är det att göra service på bilen istället liksom?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
essey skrev:
Det värsta är att abstinensen bara ökar och ökar ju mer snö som kommer! Fick ju inte köpt någon minimoto heller :gråta Hur kul är det att göra service på bilen istället liksom?
Känns väl ungefär lika motiverande som att gå till tandläkaren? :4skrika

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
essey skrev:

Trevlig att "höra" av dig igen. :hej

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Se nu till att bli riktigt packade idag då ni som ska ut. Så kommer ni vara bakis en vecka, å vips är vi närmare våren än aldrig förr!

:3freak

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
hållundan skrev:
Se nu till att bli riktigt packade idag då ni som ska ut. Så kommer ni vara bakis en vecka, å vips är vi närmare våren än aldrig förr!

:3freak
Det är rätt tänk! Vi får försöka! :tummenupp

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Hultan skrev:
Skall inte du på idag mark?
näe, men nu nr jag såg de thär igen blev jag våldsamt sugen.

min plan var att gå på fetishfest :rolleyes: imorrn, ev. supa på fre. o sen jobba på lörd. hur snygg hade man då varit om man gick ut idag efter att man hade tränat? baaah

men nu ångrar jag mig...för de blir inge fest imorrn..o kanske inte på fre. heller :huvet

Coola Ola

Guest
essey skrev:

Du får hänga på nån helg när vi kör med våra minisar då! Är du snäll kanske du kan få prova... =)

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Mark skrev:
näe, men nu nr jag såg de thär igen blev jag våldsamt sugen.

min plan var att gå på fetishfest :rolleyes: imorrn, ev. supa på fre. o sen jobba på lörd. hur snygg hade man då varit om man gick ut idag efter att man hade tränat? baaah

men nu ångrar jag mig...för de blir inge fest imorrn..o kanske inte på fre. heller :huvet
Du missa lite ös faktiskt! Det var goa gubbs med ute idag! Och jag kräktes lite! :tummenupp :D

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
essey skrev:

Ähhh. skit i bilen :tungan Dom brukar hålla rätt länge utan service ändå :D
Gör som Ola sa, häng med när vi skall köra!! Du kan få prova min lille också om du vill :)

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Hultan skrev:
Du missa lite ös faktiskt! Det var goa gubbs med ute idag! Och jag kräktes lite! :tummenupp :D
Ajj ajj, det ju säkert nån som la nåt i din öl. Eller så lurade bartendern dig och gav dig sån där hemsk och farlig starköl :tungan

Nästa gång ska jag med!

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Coola Ola skrev:
Du får hänga på nån helg när vi kör med våra minisar då! Är du snäll kanske du kan få prova... =)

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, det är ju en hoj i min "storlek" :hihi
Förresten, vilken fräck avatar du har! Skitcool var den.

Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...