Den ser ju trasig ut, ska kärlek vara det?
Ska och ska... Man måste ju leva i verkligheten också, och då ser den ut så!
Är det så illa? Jag har varken hel eller trasig utan mest frånvarande kärlek så jag vet inteSka och ska... Man måste ju leva i verkligheten också, och då ser den ut så!
Är det så illa? Jag har varken hel eller trasig utan mest frånvarande kärlek så jag vet inte
Du är söt dukomsi lilla bubben
Du är söt du
Jag brukar ha den effekten, ja.jaa du smittar ju av dig
Jag brukar ha den effekten, ja.
Ligga?
Med tanke på differensen i fysisk längd så skulle jag föredra att vara den stora skeden då insidan alltid bör vara lite kortare för att få en optimal skedVill du vara den stora eller lilla skeden?
Med tanke på differensen i fysisk längd så skulle jag föredra att vara den stora skeden då insidan alltid bör vara lite kortare för att få en optimal sked
Kärlek ser oftast ut som man förkänar den beroende på hur den vårdats, men låt dock inte det yttre lura dig ty inne i en kall till synes ointereserad motor lever en gnytta värme kvar. I väntan på omvårdnad har den legat kall och stilla men när den togs in och omslöts av värme i en trygg boning visades genast gnista och levnadsglädje, med det kommer även utsidan att sakta men säkert börja skina. Håll ut om ett tag skall värmen som givits även skina på utsidan.
Jag tror du gör det bästa av det hela, se till att den är hel till våren bara så du kan få glädje av denKärlek ser oftast ut som man förkänar den beroende på hur den vårdats, men låt dock inte det yttre lura dig ty inne i en kall till synes ointereserad motor lever en gnytta värme kvar. I väntan på omvårdnad har den legat kall och stilla men när den togs in och omslöts av värme i en trygg boning visades genast gnista och levnadsglädje, med det kommer även utsidan att sakta men säkert börja skina. Håll ut om ett tag skall värmen som givits även skina på utsidan.
Du är väl siste man att tala om kärlek :Den ser ju trasig ut, ska kärlek vara det?
No comentsHehe.. Du är väl inte den som är pryd i vanliga fall hella?
Vadårå?Du är väl siste man att tala om kärlek :
Du är hård och kännslokall som den krigare du faktiskt är (fredsbevarare )Ni är ju skadade
Jag parkerade min på andra sidan stan och tittade inte ens på skiten på 5 månader nästan (kanske fyra och lite till )... Det är kärlek om något.
Som du talade illa om din fina R6a oj oj oj.... :Vadårå?
Hojen ska i mån av plats förvaras så nära en själv som bara möjligt! Så man kan pilla och talla på den utan problem, när man vill :
precis vad jag gör varje kväll
Jag kan bli en idiot om det är vad som krävsKärlek ska vara trasig annars är det inte kärlek!
Sk "riktig" hel kärlek existerar inte, det är bara för idioter!
Jag kan bli en idiot om det är vad som krävs
Hatar att laga saker, är mer för att slänga och köpa nytt. Men den typen av kärlek är tydligen olagligdet ska vara helt trasigt så att man har nåt och laga under vinter
annars kan det bli lätt tråkigt om allt är perfa
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |