Kärlekstrubbelstråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nja,,, nog får hon napp allt. Saken e den att detta är en tjej du har med att göra. Det ska ju vara rätt kille med otroligt perfekt utseende och uppfylla alla drömmar som prinsen på vita springaren.. Alla andra som svarar på annonsen är bara dryga idioter som raggar satan för att komma innanför hennes trosor... Dom räknas inte ju fattar du väl :tungan

Jag tycker faktiskt inte alls att jag är så kräsen längre...! Har ju släppt på både det ena och andra kravet! :va

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Nja,,, nog får hon napp allt. Saken e den att detta är en tjej du har med att göra. Det ska ju vara rätt kille med otroligt perfekt utseende och uppfylla alla drömmar som prinsen på vita springaren.. Alla andra som svarar på annonsen är bara dryga idioter som raggar satan för att komma innanför hennes trosor... Dom räknas inte ju fattar du väl :tungan

Ahhh...på så vis. :näsblod

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Jag tycker faktiskt inte alls att jag är så kräsen längre...! Har ju släppt på både det ena och andra kravet! :va

Äh, slappna av...nån gång så får du en du med. Jag däremot....kommer få vänta länge. :gnissla

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Men snäll, sexig, snygg och heting gäller fortfarande :pannkyss

Haha neej... Eller alltså...
Klart man ska va attraherad av fanskapet, men det finns ingen mall jag följer..! Attraktion och snygg hamnar inte alltid i samma fack....!
Jag är öppen för det mesta... Men klart att inte allt går hem...!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
De e sant.. Man kan ibland finna en sjuk attraktion hos en person man aldrig trodde sig kunna falla för... Det är skitskoj... Gör livet en aning mer spännande :)

Hehe jo, både du och jag vet exempel på detta i mitt fall... :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jo.. men det stör en en aning när man faller för en person man inte vill falla för och som inte har tid eller plats till en.. Personen kanske tycker om en lika mycket tillbaka men har bara ingen möjlighet just nu, då får man vänta och vara tålmodig så faller bitarna på plats efterhand.. :tummenupp

Nån sån finns det nog inget exempel på i mitt liv.. :confused:

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...