Dina sluddrande invecklade och totalt osammanhängande utlägg om div nyanser av brunt kan enkelt sammanfattas av ett ord.
Polettmulat.
Bara för att Bert nu tagit den lille kvittoklippande dvärgen under sina vingar så betyder det inte att dom klarar kvalet till Allsvenskan för det.
BANG RIGHT ON TARGET PAL är det som Fredrik Lindkvist så glatt skrek när han efter ett lågt telefonsamtal på en fast linje kom fram till kundtjänst på skatteverket där Tant Rosa jobbar.
Om deras kaffe var gott förtäljer dock inte historien.
mjaa, nu tror jag att du dels 1. tappat konceptet men även 2. brallorna och därmed insett att du gjort bort dig och sålunda tar till ett enkelt knep som att hoppa på mig med icke konstruktivt inlägg som bara klargör hur förvirrad och rädd du egentligen är. istället för att 'ta det som en man' (obs,ej i rectum m.a.o) och stå upp för, som den väldigt operfekta varelse du är.
huruvida du nu gör det, vill jag ändå tala om för dig att det finns hoppa för dig och likasinnade. pm'a mig så talar jag om för dig, hur och när du kan bli lyckligare och på så sätt sprida positiv energi. som det är nu,är du som ett svart hål där du suger ut det enda positiva energin som alstras på sh (dvs från mig) och gör hela detta forum till en tråkighetens näste & de förvirrades palats.
Är det sånt här som kallas spam..?
nej. och åter nej.
Last edited: