Pizzabagarn
Guest
Så ni med helskinn och puckelrygg, hur gör ni när ni raggar i Waxholm?
2-delat ställ såklart, zip bara så är man redo för lite houchie kouchie
Så ni med helskinn och puckelrygg, hur gör ni när ni raggar i Waxholm?
Sladjan, hur går det. Fortfarande kåt?
Mitt förslag är att du ringer polisen så kanske du får pengarna tillbaka!
Kåt...nej då, hon (Rettan) är avställd och kopplad till dropp o garaget. Gick in i garaget igår, tog fram den (nyckeln) och stoppade in den så långt ner det gick (i tändn.låset) sen tryckte jag in det ett snäpp till och vred ett halvt varv så att jag kunde röra på hennes ben (Rettans gaffelben).....Sen hittade jag en punkt på hennes (Rettans) högra hand(tag), jag tryckte varsamt på punkten och hon (Rettan) började ge ifrån sig ljud som skulle ge "ståfrallesyndrom" till alla Lazy-Legs på ålderdomshemmen, därav även mig....
Visst, det gick fort för mig (att inse att batteriet fortfarande var ok) men upplevelsen skulle jag ändå kalla oförglömligt.
Nu är jag i Göteborg och försöker låta bli att tänka på henne (Rettan)
..........
så du är snubben jag ska söka upp när jag vill lära mig o bullshitta på allvar
med ett enda ord vill jag uttala mig om din ganska så kortfattade men direkta fråga: precis.
min bullshit är andras upplysning. dock säger jag till när jag bullshittar. glöm inte bort det käre mc broder.
Bullshit !
med ett enda ord vill jag uttala mig om din ganska så kortfattade men direkta fråga: precis.
min bullshit är andras upplysning. dock säger jag till när jag bullshittar. glöm inte bort det käre mc broder.
nej och åter nej, käre vän av 2-hjuliga fordon. jag talar om när jag behagar bullshitta dig eller resten av den kända delen av världen. under tiden må du bli upplyst av mina väl valda ord, vägda på våg och känsliga som spröt hos en kackerlacka, och sålunda, möjligtvis, se bortom horisonten där du kanske en dag vilja befinna dig.
Den här tråden kräver bilden på snubben i "rafsset med avgasrör". Ni vet vilken jag menar, den har varit uppe på SH många gånger. Alternativt kan ironmikes "pälsmössa" funka.
"killar som älskar sin bil" står det på polska
Absolut!Jag hängde med i den kurvan
Du tog bullshitting till en artistisk nivå av konstform...och det är inte många som kan!Ni e få!
Min fråga e då om ni 'Masterbullshitters' åker omkring och dödar varandra, a la highlander, och suger upp den andras bullshittingskillz ? eller e d bara jag som snöar iväg ?
Ovanstående rappakalja är just av den arten att den med lätthet kvalificerar sig under ämnet vi just nu i denna stund diskuterar.
mjaa, du hängde med i kurvan MEN du tog den icke. endast allena kan jag fortsätta min kamp mot det svaga & simpla skrivandet/kommenteringen som florerar på sh och märk väl min vän, att likt ett gutturalt läte från en hårig vildes strupe, så kommer den ändå till slut att dö ut och texten min leva i eoner.
ahh en idé jag inte har provat förut...the force is strong with you my foolish apprentice, jag måste söka upp 'andra' och kapa deras huvuden...
och denna stunden finns inte numera utan nu är just nu och inte då som var nu igår.
min smått labile mc broder, du hade rätt, men just nu är det jag som går segrande ur striden.
Käre vän inte ska du lasta mig med din börda i form av att inte kunna lagra information längre vad ett snöre är.
Seger är dock inget för oss båda utan hon är upptagen av den duktige bolltrollare Slatan.
För att knyta ihop säcken kan jag informera dig om att det är Måndag.
käre vän av mänskligt icketänkande, som bekant kan ett snöre vara hur långt som helst, och sålunda informationslagringen densamma.
ehuru har jag dock redan knytit ihop säcken redan i helgen, men kan fortfarande upplysa dig om att måndag gäller för hela denna dag.
zlatan-seger-jordbroslavien
Informationslagring har du inge nytta av på detta forum då vi snackar Spårthåj. cåm
Eftersom jag ofta i mina tankar befinner mig på andra platser än den just akuella så kan jag meddela dig om att här är det Tisdag.
t.o.m i mina värsta mardrömmar av sällan skådat slag, kommer jag alltid befinna mig på sporthoj.com och inte alls den platsen du skrivit. därav orsaken till att information är nyttig och tacksam här.
vidare vill jag bara torrt kommentera att när du i fina ordalag trots allt pratar om var du befinner dig, ändå sker i tankarna, konstaterar jag kort att det för dig kan vara alla dagar samtidigt om du så vill med tanke på din förvaring, nämligen rummet med de väldigt mjuka väggarna. hav förtröstan dock: you're never alone when schizophrenic.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|